Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Budowa zjazdów – odhumusowanie: DDP01 – Roboty ziemne wykop: TG od 0+000 do 0+360; TG od 0+690 do 1+500; TG 5+150; TG 5+600; TG od 8+204 do 9+000 – Roboty ziemne nasyp/GWN: TG od 0+379 do 0+562,5, w.3; TG od 0+590 do 0+690, w.1 + GWN; TG od 1+784 do 1+825, w.12; L02P odc. „”b”” od 0+171,78 do 0+267, w. 13; L02P odc. „”b”” od 0+171,78 do 0+280, w. 12; TG od 3+085 do 3+386, w. 6 TG od 7+999,7 do 8+138, w.6; TG od 8+000,2 do 8+145, w.5 – Roboty ziemne nasyp: DP 2743L; DDL06 – Osuszanie nasypów: TG od 0+470 do 0+550, w.3; TG od 0+591 do 0+695, GWN; TG 6+200-6+350; TG 6+350-6+410; TG od 7+999,7 do 8+138, w.7; DP 2743L, od 0+169 do 0+299, w. 7 + w. 6; DP 2743L, od 0+100 do 0+335, w. 7 + w. 5 – Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3): TG km 5+200 do 5+550; TG km 6+780 – 6+860; TG od 0+690 do 0+830 – Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego CBR>=35%. grubości 20 cm (KR6-KR5) niepełniąca roli warstwy odsączającej: TG od 5+250 do 5+400 – Wymiana gruntów: Podpora nr 2 przy WS-9 (TG od 7+995,5 do 8+010) – Prace odwadniające i porządkowe |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Odhumusowanie: DW857; TG 10+100 – 10+200 – Wykop: TG km 10+100 – 10+200; TG 10+200 – 10+400; TG km 11+700 – 11+800; TG km 12+400 – 12+500 – Nasyp: TG 11+075 – 12+200; DD02 0+080 – WD15(0+217); DD04 WD17(0+194) – 0+260; DDL16 0+000 – 0+130; DP2815L WD18(0+193) – 0+270; DD03 WD16(0+208) – 0+310 – Osuszenie nasypów: DD02 0+180 – 0+320; DD03 0+205-0+280; DD04 WD17(0+194) – 0+270; DP2815L WD18(0+193) – 0+280; DD04 0+190 – 0+270, w.9; DP2815 km 0+070-0+134, km 0+190-0+250, w.5, w.4; DD02 km 0+090 – 0+170 – Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: TG 17+740 – 18+040; TG 13+418 – 13+650 – Warstwa mrozoochronna: TG 17+225 – 17+450 – Podbudowa pomocnicza C5/6: TG km 13+800 – 14+075, str.P – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: TG km 13+800 – 14+075, str.P; TG str. Lewa 13+700 – 14+000 – Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8cm): TG 15+180 – 15+415, str.L; TG 15+415 – 15+770, str.P i L; TG 14+750-15+180, str.L;TG km 14+000 – 14+750, str.L; TG km 14+900 – 15+415, str.P; TG km 14+100-14+900, str. P – Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W 25/55-60, grubości 8 cm: TG km 15+415-15+780, str.P i L – Profilowanie i zagęszczanie podłoża: TG 12+200 – 12+400 |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Izolacja prefabrykatów betonowych – PZDs-1 Zasypka konstrukcji stalowej – PZDd-2 Zasypka przyczółków – WS-3 Zbrojenie UN P1 – WS-6 Deskowanie UN P1 – WS-6 Betonowanie UN P1 – WS-6 Deskowanie, zbrojenie, betonowanie ław podłożyskowych- WS-6 |
|||||||||||||||||
Izolacja pod kapy – WS-7 Wykonanie drenażu – WS-7 Rozdeskowanie ścian – PZDdsz-8 Deskowanie UN – WD-10 Zbrojenie UN – WD-10 Deskowanie ścian – WS-12 Betonowanie ścian – WS-12 Zbrojenie ścian – WS-12 Rozdeskowanie UN – WD-14 Izolacja cienka fundamentów – WD-16 Platforma pod UN – WD-17 Rusztowanie pod UN – WD-17 Betonowanie UN – WD-18 Izolacja cienka fundamentów – WD-18 Izolacja cienka fundamentów – WD-20 |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa linii kablowej zasilającej SZR 02 Budowa linii kablowej zasilającej SZR 03 Kanalizacja deszczowa – KD ZR7 – km 6+250 Kanalizacja deszczowa – KD ZR11 – km 10+870 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 4+200 Melioracja 124S – km 9+800-10+000 Kanalizacja sanitarna MOP Lewy Zbiornik retencyjno-infiltracyjny ZR-01 – Umocnienie skarp i dna Zbiornik retencyjno-infiltracyjny ZR-03 – Wykop Wycinka drzew w jarze km 10+755 Ciek wodny Karasiówka – Naprawa uszkodzonych przez wodę skarp, prawa strona DK 19 |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Zasypywanie i zagęszczanie wykopu MOP Lewy Zasypywanie i zagęszczanie wykopu MOP PrawyPrzepusty skrzynkowe: PZŁ_1, Zasypka PZŁ_2, Zasypka PZŁ_2, Podbudowa pod płyty przejściowe PZŁ_2, Płyty przejściowe PZM_3, Zbrojenie ścian czołowych PZM_05, Wyposażenie : Deski gzymsowe+krawężniki PZM_06, Wyposażenie : Deski gzymsowe+krawężniki PZM07, Zasypka |