Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Naprawa humusowania skarp, usuwanie usterek: sekcja 1 i 2 – Profilowanie skarp nasypów DK19 odc. 1 i 2 – Profilowanie podbudowy z kruszywa pasy technologiczne: sekcja 1 m 0+000 do 3+400 – Wykonanie korytek muldowych przy pasie technologicznym strona lewa km 6+200 – Wykonanie obrzeży betonowych: DK19 – Wykonanie uszczelnienia bram i furtek: km 0+000 do 3+400 – Warstwa ścieralna – AC 11 S: zjazdy indywidualne z DK19 – Wykonanie pali fundamentowych ekranu przeciwolśnieniowego na DK19 w km 0+130 – 0+230 str. L+P (przy PZDs-1a) – Warstwa wiążąca – AC 16 W: zjazd 01 z DK19 |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Naprawa humusowania skarp, usuwanie usterek: sekcja 3 i 4 – Naprawa/profilowanie podbudowy z kruszywa pasy technologiczne: sekcja 3 w km 9+000 do 9+300 P i L; sekcja 4 w km 12+200 do 13+000P – Naprawa kinety rowu poprzez umocnienie narzutem kamiennym: sekcja 3 TG – Odmulanie przepustów – sekcja 3 i 4 |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Prace wykończeniowe + wyposażenie obiektu (schody) PZDs-1a Prace wykończeniowe + wyposażenie obiektu (schody) PZDd-2a Przeciwspadki PZDs-1a Przeciwspadki PZDd-2a |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: – przebudowa kolizji SZR01 – Wykonanie kanału technologicznego: pomiary światłowodu – Zbiorniki retencyjne: roboty naprawcze zbiornika ZR17 |