Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 „Roboty ziemne wykop: TG od 2+100 do 2+950 – rów; TG od 8+000 do 8+200 – rów; DP2742L, DDP07 – rów” „Roboty ziemne nasyp/GWN: TG od 2+920 do 2+970; TG od 3+000 do 3+380 + L01P/2P odc. „”b””; TG 4+450 + TG 4+550″ „Wykonanie nasypu z gruntu z wykopu po ulepszeniu: L01P odc. „”b””; L02P odc. „”b””; 2+930; Prawy pas technologiczny 3+150; DDP07″ „Kształtowanie skarp: TG od 2+100 do 2+950 ; TG od 8+000 do 8+200; DP2742L, DDP07 ” „Wykonanie wzmocnienia podłoża C0,4/0,5: Prawy pas technologiczny, od 3+300 do 3+500” „Zasypka pasa rozdziału: TG od 7+600 do 8+050” „Podbudowa zasadnicza z mieszanek niezwiązanych 0-31,5mm: Prawy pas technologiczny od 3+300 do 3+500” „Wykop pod przepust stalowy z blach spiralnie karbowanych: Droga dojazdowa DDL01, PH DDL01-1+151.46 – średnica przepustu: 80 cm” |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Roboty zabezpieczające na okres zimowy: TG 9+000 – 18+137” „Wykop: PT str. P 9+400; PT str. L 9+300 – 9+400; PT str. L 9+450 – 9+500; TG str. P 10+900 – 10+950; TG str. P 11+000 – 11+050” „Nasyp: MOP Prawy; PT str. P 14+600 – 15+300; PT str. P 16+900; PT str. L 10+350 – 10+700; PT str. P 15+650; PT str. P 13+900; DD02 str. P; TG 12+700 – 12+800 – nasyp z gruntu przepuszczalnego” „Profilowanie podłoża: PT str. P 15+800 – 17+000” „Profilowanie skarp: DP2815L” „Osuszenie nasypów: DD02 str. P” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: PT str. P 14+250-14+950; WA 13+500” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: PT str. P 9+500 – 9+900; PT str. P 10+300 – 10+680; PT str. P 11+000 – 11+200; DP 2815 L -chodnik” „Obrzeże: DP 2815 L” „Zbrojenie skarp nasypu: TG 12+700 – 12+800” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Rozdeskowanie UN WD-15 Ścianka zapleczna (deskowanie, zbrojenie, betonowanie) WD-15 Zasypka fundamentów MS-13 Izolacja cienka fundamentów MS-13 Zbrojenie przyczółków MS-13 Płyty przejściowe (deskowanie, zbrojenie, betonowanie) WS-6 Płyty przejściowe (deskowanie, zbrojenie, betonowanie) WD-16 Podwaliny betonowe WD-16 Izolacja płyt przejściowych WD-16 Kapy chodnikowe (deskowanie, zbrojenie, betonowanie) WD-20 Zasypki obiektu WD-20 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: SO1 Budowa oświetlenia drogowego montaż słupów z wysięgnikami zasilanego z SO1 trasa główna SO9 Budowa oświetlenia drogowego (montaż fundamentów) zasilanego z SO 9 droga DP2742L Kanał technologiczny PT prawy 5+200-5+250 Kanał technologiczny PT prawy 5+600-5+750 Kanał technologiczny PT prawy 4+700-4+950 Kolizja wodociągowa W8 km 10+473-10+657 Kanalizacja deszczowa – wyloty przykanalików wpustów na skarpę – km 6+700-6+800 Kanalizacja deszczowa – MOP km 10+000 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 4+600 Kanalizacja deszczowa – KDZR16 km 13+000 ZR-14 Prace wykończeniowe |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Montaż witryn wejściowych – MOP Prawy Montaż witryn wejściowych- MOP Lewy Obróbki blacharskie stropodachu – MOP Prawy Obróbki blacharskie stropodachu – MOP Lewy Przepusty skrzynkowe: |