Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 „Roboty ziemne – wykop: Dojazd do zbiornika ZR-4 + WA-L 2+300; DDP07+DDP08 – rów” „Roboty ziemne nasyp/GWN: DDP07, DDL02; Bypass Rodno DK19/74” „Wykonanie nasypu z gruntu z wykopu po ulepszeniu: Bypass Rondo DK19/74; L02P odc. „”b””, GWN” „Humusowanie pasa rozdziału: TG km 5+100-5+700 6+200-6+600 ” „Humusowanie poprawki: TG km 7+630-7+880 P, DP 2743L – skarpy” „Obsiew traw: TG km 3+900-4+400, 4+600-5+400 – pas rozdziału” „Profilowanie terenów płaskich: TG km 7+630-7+970, 8+300-8+980; DDL06” „Skarpowanie nasypu: Węzeł Szastarka” „Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): Bypass Rondo DK19/74” „Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6, grubości 15 cm: TG 3+150” „Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm: TG od 3+100 do 3+394; Bypass Rondo DK19/74” „Ekrany przeciwolśnieniowe – montaż słupów: TG km 5+887 – 5+987 str. P” „Bypass przy DK19: nasyp, warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5” |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Humusowanie z obsianiem: TG 14+500 – 15+550 ; TG 13+150 – 13+300 – pas rozdziału” „Wykop: PT str. L 17+300 – 17+500; TG 13+000” „Nasyp przeciążeniowy TG 12+700 – 12+825” „Nasyp: PT str. L 17+300 – 17+500” „Profilowanie skarp i rowów : DD04” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: PT str. L 13+800 – 14+150; PT str. P 17+300 – 17+475; MOP Prawy” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: DD04 ( WD 17 ) 0+000 – 0+374 – pobocze; TG str. L i P 14+160 – 14+190 – pobocze” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5 – profilowanie: DDP 17 1+200 – 1+650; DDP18 0+000 – 0+400” „Załadunek materiału z odkładu: TG 11+500” „Krawężnik granitowy: MOP Prawy, DD03” „Ściek trójkątny: DD 03” „Ściek trójkątny wykonywany metodą ciągłego betonowania: TG 10+557 – 10+909, str.P” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W, KR 1-2 DD03, DDL15a” „Warstwa ścieralna – Beton asfaltowy AC 11S, KR 1-2 DDL15a, DDL15b” „Ekrany akustyczne – montaż słupów : EP-5.2 km 10+700 – 10+802; EP-4.1 km 9+638 – 9+692” „Ekrany przeciwolśnieniowe – montaż słupów: TG km 10+664 – 10+764 str. L” „Montaż drogowych barier ochronnych (jednostronnych) na poboczach: DP2815L, str.P km. 0+044 – 0+125, 0+195 – 0+330” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Umocnienie skarp matą przeciwerozyjną PZDsz-8 Montaż balustrad PZDsz-8 Montaż balustrad WS-9 Umocnienie skarp matą przeciwerozyjną PZDsz-11a Śrutowanie UN MS-13 Montaż desek gzymsowych MS-13 Zasypka obiektu MS-13 Montaż kolektora odwadniającego WD-15 Śrutowanie UN WD-15 Ściek przykrawężnikowy WD-16 Montaż kolektora odwadniającego WD-16 Próbne obciążenie obiektu WD-16 Próbne obciążenie obiektu WD-17 Próbne obciążenie obiektu WD-18 Podwaliny betonowe WD-20 Próbne obciążenie obiektu WD-20 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: SO2 Budowa oświetlenia drogowego w tunelach (montaż rur i opraw) zasilanego z SO2 Montaż kanału technologicznego Kanalizacja deszczowa – KDZR16b km 12+850 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 3+000-3+400 Kanalizacja deszczowa – wpusty MOP Lewy km 10+000 ZR-16 Wykop Ciek wodny Karasiówka – Układanie gambionów |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Układanie instalacji ogrzewania podłogowego – MOP Prawy i Lewy Przepusty skrzynkowe: |