Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Usuwanie skutków opadów deszczu – pompowanie i spuszczanie wody, naprawa rozmytych skarp i rowów – Humusowanie skarp i terenów płaskich: łącznica LO2P „” b”” , DDL05, DDP05, 0+610-0+750- skarpy TG km 7+300-8+950 str.L, 3+410-3+460, Wymycia DP2743L, 6+800- 7+300 – poprawa zahumusowanych skarp – Uzupełnianie krawędzi humusem: pas technologiczny – Profilowanie terenów płaskich: DK 19/74 odc.3 Rondo; TG 7+300-8+950 str.L, 3+410-3+460, LO2P – Obsiew traw: DK 19/74 odc.3 Rondo; TG km 8+000-8+950 str.L; TG km 7+100-7+630 str.P; DP 2743L DDP05, L02P, pobocze 6+000-6+400P – Kształtowanie skarp i rowów: TG km 7+200 – 7+950 – Nasyp: Rondo DK19/74 – pobocze – Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm: Rondo DK19/74 – pobocze; DDL05+DDL06 – pobocze; Pasy technologiczne, 6+300-8+800, SL+SP |
|||||||||||||||||
– Ściek skarpowy: TG km 1+700-1+900 str.P i L; DDP05, DDL05 – Umocnienie dna rowu: TG km 1+860 do 1+900 strona L – Wykonanie ogrodzenia: TG km 4+500 – Wdrożenie II etapu PCOR – Węzeł Szastarka – rondo DK19 SEKCJA 3-4 |
|||||||||||||||||
– Warstwa kruszywa 0/31,5 mm: DDL08, DDL11, Zjazdy DDP16, MOP lewy – Warstwa kruszywa 0/31,5 mm – profilowanie i uzupełnianie: PT str. P 17+270 – 18+137; PT str. L 17+700 – 18+137; PT str. L 16+700 – 17+200; PT km 15+400 – 16+300 str. L; PT km 14+700 – 15+600 str. L – Wykonanie przepustów pod zjazdami:DDP10, DP2803L, DDP10 – Krawężnik kamienny: MOP Lewy – Rozbiórka nasypu przeciążeniowego – Sanna (uzależnione od opinii projektanta) km 12+551 do 12+610 – Montaż słupków ogrodzeniowych: TG w km 9+050-9+350 str. P; TG w km 10+900-11+200 str. L – Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż,wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych:PH M-L04L-0+204.00 (Węzeł Modliborzyce) – średnica przepustu: 100 cm – Ściek skarpowy: TG w km 10+500-11+000 – Umocnienie wylotów z przykanalików: TG w km 10+500-11+000 |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Montaż balustrad PZDs-1 Umocnienia skarp – ścieki skarpowe PZDd-2 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WS-3 Umocnienie skarp WS-4 Schody skarpowe WS-4 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WS-4 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WS-6 Montaż balustrad WS-9 |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa oświetlenia drogowego (montaż słupów, opraw) zasilanego z SO5 MOP Prawy Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka, bez fundamentów) zasilanego z SO2 Rondo Węzeł Szastarka Budowa oświetlenia drogowego (fundamenty, słupy, oprawy zasilanego z SO2 Rondo Węzeł Szastarka Kanalizacja deszczowa – MOP Lewy km 10+000 (montaż wyposażenia studni ssawnych) Kanalizacja deszczowa – wpusty MOP km 10+000 (regulacja wysokościowa studni i krat wpustów) Kanalizacja deszczowa – wpusty km 3+400 (montaż wylotów wpustów na skarpę) Czyszczenie kanalizacji deszczowej km 0+700-9+000 ZR-16 Ułożenie ażurów ZR-10 Prace wykończeniowe ZB-1 MOP Ułożenie warstw konstrukcji ZB-2 MOP Ułożenie warstw konstrukcji |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: – robót nie prowadzono Przepusty skrzynkowe: |