Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Odwodnienie budowy po opadach deszczu. Naprawa wymyć po opadach deszczu – Odmulanie rowów: L02P odc.b , TG km 0+400-0+650, 3+000-3+400 – Odhumusowanie: Dojazd do ZR-1 – Humusowanie skarp i terenów płaskich: TG km 0+400 – 0+650, 1+650-1+800, 2+880-2+940, 3+850-3+900, 7+300-7+400, DDL05 0+610-0+750, łącznica LO2P „” b”” L02L-L01L L01P-L02P – skarpy – Wymycia km 3+000-3+200, 4+000-4+400, 5+200-5+850 – poprawa zahumusowanych skarp – Uszczelnienie rowów geomembraną: TG km 2+880-2+940, 3+850-3+900, L02P odc.b – Profilowanie terenów płaskich: TG km 5+200-5+850, 3+850-3+900, L02P odc.b, 4+000-4+400, 8+800-8+980 – Obsiew traw: TG km 0+400 – 0+650, 1+650-1+800, 3+850-3+900, 8+800-8+980, łącznice węzeł Szastarka – Koszenie pasa rozdziału: TG km 8+000-8+950, 5+600-6+800, 3+500 -3+900 – Nasyp: Dojazd do ZR-1; PTP 0+350 do 0+700 – Uzupełnianie krawędzi humusem: pas technologiczny – Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): Dojazd do ZR-1 + Dojazdy do ZR-9; PT 5+750, 3+800, 7+600, 9+000, 0+500, 0+700 – naprawy |
|||||||||||||||||
– Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm: Pasy technologiczne, 5+300-7+600, Pasy technologiczne profilowanie 8+000-8+800, 4+500-6+000 – Pobocza Węzeł Szastarka Dojazd do ZR-1 – Ściek skarpowy: TG km 0+400-0+750; drogi dojazdowe i gminne -Umocnienie rowów za pomocą elementów prefabrykowanych: TG km 5+200 str.L – Wykonanie ogrodzenia: ZG-6 – Krawężnik betonowy 20x30cm na podsypce cem- piaskowej gr. 3cm i ławie betonowej z oporem o przekroju poprz. 0.09 m (przy nawierzchni bitumicznej): wyspy węzeł Szastarka DK 19; rondo węzeł Szastarka – Krawężnik kamienny: rondo węzeł Szastarka – Kostka granitowa: rondo węzeł Szastarka – Montaż drogowych barier ochronnych – Rozbiórka zjazdów tymczasowych: TG km 7+600 – Rozbiórka kruszywa: Bypass DK19/74 + Rondo DK19/74 SEKCJA 3-4 |
|||||||||||||||||
– Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: L04L; PT str. L 9+300, 9+450 – 9+650, 9+700 – 9+800; PT str. P 9+400; WA-L 9+515 – Warstwa kruszywa 0/31,5 mm – profilowanie i uzupełnianie: PT str. L 13+500 – 15+400; PT str. P 13+700 – 15+800; DDL07; WA-L 9+515 – Warstwa mrozochronna z mieszanki niezwiązanej L04L – Załadunek materiału z hałdy: L03L enklawa – Krawężnik kamienny: MOP Lewy – Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej: MOP Prawy – Obrzeże: MOP Lewy – Wykonanie przepustów pod zjazdami: DP2803L – Wykonanie ogrodzenia: TG km 9+000 do 12+000 – Umocnienie wylotów przykanalików: TG 10+000 do 11+000 – Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia: Pasy technologiczne 13+500 do 18+137 – Zabudowa przepustów, umocnienie kostką kamienną na podsypce 1:3: PH MOP Fel.P-dm1-0+550.32; PH MOP Fel.L-dm1-0+536.06; PH MOP Fel.L-dm1-0+134.00; PH DDL07-0+406.61 – Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W 25/55-60, grubości 8 cm: MOP Prawy |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Schody skarpowe PZDs-1 Schody skarpowe PZDd-2 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WS-4 Umocnienie skarp WS-4 Schody skarpowe WS-4 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WS-6 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WS-9 Izolacja UN z papy MS-13 |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa oświetlenia drogowego (Budowa oświetlenia drogowego (montaż słupów, opraw) zasilanego z SO5 MOP Prawy km 10+000 Budowa oświetlenia drogowego (fundamenty) zasilanego z SO4 MOP Felinów strona Lewa km 10+000 Budowa oświetlenia drogowego (słupy, oprawy) zasilanego z SO4 MOP Felinów strona Lewa montaż słupów, opraw) zasilanego z SO5 MOP Prawy km 10+000 Montaż kanału technologicznego Kanalizacja deszczowa – MOP km 10+000 (regulacja wysokościowa studni oraz krat wpustów) Kanalizacja deszczowa – MOP km 10+000 (montaż wyposażenia studni ssawnych) Kanalizacja deszczowa – MOP Prawy km 10+000 (montaż odwodnienia liniowego) Kanalizacja deszczowa – km 0+700-9+000 ( czyszczenie kanalizacji deszczowej) Kanalizacja deszczowa – km 1+700-1+800 (montaż osadników poziomych) Kanalizacja deszczowa – km 12+000-12+900 (montaż wylotów wpustów na skarpę) Kanalizacja deszczowa – KD-ZR14 km 12+500-12+600 ZB-1 MOP Ułożenie warstw konstrukcji km 10+000 |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: – robót nie prowadzono Przepusty skrzynkowe: |