Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Naprawa wymyć po opadach wraz z odmuleniem rowów TG 0+000 – 8+950 – Humusowanie skarp, przeciwskarp, rowów, terenów płaskich, obsiew: DDP03 – Humusowanie pasa rozdziału 0+850 – 1+150; 2+650 – 2+700 – Humusowanie rowów i poboczy: , TG 2+300 – 2+700 P/L, 0+850 – 1+150 – Humusowanie skarpy TG str. L + P 0+850 – 1+150, -TG km 0+900-1+100L; DDP03, 2+550-2+700, TG km, 1+100, 2+350-2+600; 8+000-9+000 P, 3+400-8+900 P – ponowne humusowanie – Obsiew traw DDP03, 2+600-2+700, 0+900-1+100, TG km 3+400-8+900 P Ponowny obsiew traw – Warstwa C0,4/0,5 TG: 0+735 – 0+800, TG 6+150-6+202 – Warstwa mrozoochronna TG 5+975 – 6+200 – Wykonanie stabilizacji C5/6 TG: 1+150 – 1+350; TG 5+975 – 6+200 – Wykonanie warstwy KŁSM 0/31,5: 1+150 – 1+350; TG 5+975 – 6+200 – Wykonanie cieków trójkątnych TG km 6+000-6+100, 1+900-2+109 (TG 0+211 – 0+370, TG 0+500 – 0+525, TG 1+438 – 1+575, TG 2+626 – 2+715) – Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W PMB25-55/60, KR5 – KR7 grubości 8 cm, TG 1+790 – 2+250, TG km 2+300 wjazd awaryjny – Podbudowa zasadnicza beton asfaltowy AC 22P 35/50, gr. 16 cm (8+8cm) (KR6) TG km 1+790 – 2+090 str.L, 5+970 – 6+095, TG km 2+300 wjazd awaryjny + dojazd do zbiornika – Montaż i wypełnienie kamieniem materacy gabionowych na skarpie km1+350 do 1+563 – Lewa strona TG |
|||||||||||||||||
– Nasyp: TG km 0+750, TG 6+150-6+202 – Wykop precyzyjny dla skarp TG 1+500, 2+700, 0+750, 1+100, 0+200, 2+300, 6+100, 6+000 – Profilowanie podłoża pod geosyntetyk TG 6+150-6+202 – Profilowanie warstwy pod stabilizację C0,4/0,5: TG 0+750, TG 6+150-6+202 – Wymiana gruntu TG 6+160-6+202 – Uzupełnienie wolnych przestrzeni TG 1+100 pod pasem rozdziału, TG 2+000, 6+000 0+300 pod poboczem – Układanie geomembrany w rowach TG km 2+350-2+600 L i P – Układanie geosyntetyku TG 6+150-6+202 – Profilowanie warstwy mrozoochronnej + dogęszczanie do parametrów odbiorowych TG 1+100, TG 1+200-1+300 – KŁSM – profilowanie + dogęszczanie do parametrów odbiorowych TG 6+150-6+202 – Podbudowa z KŁM pod ściek monolityczny TG 2+000 – Montaż słupków na drogach serwisowych Kraśnik – Montaż podstaw gumowych do słupków U-1 Kraśnik – ciąg główny – Montaż szlabanu Kraśnik – Betonowanie słupków na drogach serwisowych Kraśnik – Wykop TG 0+000-0+300 Występują opóźnienia w realizacji poszczególnych asortymentów robót. Nie mniej w ocenie Inżyniera Wykonawca zdoła ukończyć roboty w terminie kontraktowym. |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Nasyp Zjazd DDP14-3 – Wykonanie humusowania skarp i terenów płaskich TG 12+400 do 12+900, DDL11, DDP15; DDL11; DDL07, DDP14 – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: PT str. P 12+700 – 13+000, DDP11 – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5 Zjazdy DW857, DDP15, DDL12, DDL13, DDP16, DDP17, DD02, DDP18, DDP14, L03L – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5, pobocze DDL09, DDL10, Pobocze WA-L 9+515, DDP15, WA-P 16+750, DDP11a, – Wykonanie ogrodzeń z siatki stalowej wys. 2,2m TG sekcja 3 i 4 |
|||||||||||||||||
– Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia TG km 12+500 – 13+000 L, 13+500 – 13+800 L, 17+300 – 17+400 P – Wywóz betonowych kręgów PT str. P 12+700 – Załadunek z hałdy DDL12 str. P, TG str. L 10+400 – Wykonanie bram wjazdowych TG sekcja 3 |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Roboty porządkowe |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Przygotowanie do uruchomienia oświetlenia Montaż szafek systemu Zasilania Powtórny montaż lamp w rejonie krasów Budowa kanału technologicznego Regulacja wysokościowa wpustów km 1+900-2+100; km 6+000-6+150 Montaż wpustów Km 1+200-1+300, km 6+175 Przegrody piętrzące na rowach km 7+900-9+000 Roboty wykończeniowe – sieć wodociągowa i sanitarna – MOP PRAWY i MOP LEWY km 10+000 Kanalizacja deszczowa – montaż wylotów wpustów na skarpę km 2+400-2+665 |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Rozruchy instalacji ogrzewania i oświetlenia – MOP Lewy+Prawy km 10+000 Przepusty skrzynkowe: |