Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Naprawa wymyć po opadach wraz z odmuleniem rowów TG 0+000 – 8+950 – Humusowanie pasa rozdziału : TG 0+700– 0+850; TG 1+700 – 1+850 – Humusowanie rowów, poboczy, skarp: : TG 1+900 – 2+300 L; TG 0+200 –0+350 P; TG 0+700 –1+150 L; TG 1+300 – 1+600 L; TG 5+980 – 6+250 L – Rowy odwadniające + nasyp uzupełniający pod pobocza: TG 0+700 – 1+300 P/L, 6+000 – 6+200 L, Pas technologiczny 1+800, drogi serwisowe – Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): pasy technologiczne 0+350-0+600 – Warstwa wiążąca Beton asfaltowy AC 16W 35/50, grubości 5 cm (KR1-KR4): DDL01 – Warstwa ścieralna Beton asfaltowy AC 11S 50/70, grubości 4 cm (KR1): DDP01, DDL01 – DDL05A, DDP06, DDP05, DDL05 -C90/3 (kruszywo) |
|||||||||||||||||
– Profilowanie terenów zielonych – 0+000 – 1+700 – Oznakowanie poziome: poziome S19 km 5+750 – 6+375, 0+000 – 3+000 str – Montaż drogowych barier ochronnych w pasie rozdziału: km 5+750 – 6+200, km 0+000 – 2+400; na poboczach: km 0+000 – 2+400 str. L+P i 5+961 – 6+267 str. P – Montaż osłon przeciwbłotnych przy urządzeniach SZR – Montaż bramownic SZR (km 1+100, 2+400) – Montaż oznakowania pryzmowego E-1 w km 2+400 – Układanie ścieków skarpowych – Układanie geomembrany w rowie TG km 0+300-0+400 L |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Wykonanie humusowania skarp i terenów płaskich DDP10, TG 9+000 do 18+137 lokalnie – naprawa uszkodzeń – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5, pobocze DDL07; DDL13, DDP10; DDP14 – Wykonanie nasadzeń drzew oraz krzewów – zieleń TG sekcja 3 i 4 – Porządkowanie terenu budowy |
|||||||||||||||||
– Odmulanie rowu i profilacja: TG 9+000 do 18+137 (lokalnie) – Wykop rów DDP17 – Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż, wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: – średnica przepustu: 50 cm PH PTL-0+658.43; PH PTL-2+105.92 – Usunięcie warstwy humusu ze skarp i wywóz |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Roboty porządkowe |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Uruchomienia i pomiary na zasilaniu docelowym oświetlenia Uruchomienia i pomiary na zasilaniu docelowym SZR Budowa kanału technologicznego Kanalizacja sanitarna MOP km 10+000 (uruchomienie oczyszczalni ścieków) Kanalizacja deszczowa – km 0+000-3+000 ( czyszczenie kanalizacji deszczowej) Kanalizacja deszczowa – montaż wylotów km 0+000-3+000 |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Prace porządkowe MOP Lewy+Prawy km 10+000 Przepusty skrzynkowe: |