Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

niedziela 09/02/2020

03.02.2020 – 09.02.2020

Roboty ogólnobranżowe:
– Przygotowanie dokumentów Wykonawcy.
– Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB,
– Opiniowanie projektów technologicznych – sekcja mostowa.
– Nadzory autorskie: przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA; udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych
– Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami
– Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych
– Nadzór saperski.
– Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania.

Roboty drogowe:
– roboty nie byly prowadzone

Roboty mostowe:
– Deskowanie korpusów – PZDd-2
– Betonowanie korpusów – PZDd-2
– Deskowanie i betonowanie fundamentu podpory (Lublin) – WS-4
– Zbrojenie, deskowanie i betonowanie fundamentu podpory (Rzeszów) – WS-4
– Zbrojenie UN + korpus (strona lewa) – WS-5
– Betonowanie ciosów podłożyskowych – WD-7
– Beton niekonstrukcyjny fundamentów – WD- 10
– Trenchmixing – PZDsz-11a
– Platforma pod Trenchmixing – WS-12
– Zbrojenie korpusu P3 – WD-14
– Deskowanie korpusu P3 – WD-14
– Zbrojenie słupów – WD-14

– Zbrojenie fundamentu P2 – WD-15
– Zbrojenie fundamentu P3 – WD-15
– Betonowanie fundamentu P1,P2,P3 – WD-15
– Zbrojenie korpusu P1 – WD – 17
– Zbrojenie korpusu P3 – WD – 17
– Deskowanie korpusu P3 – WD – 17
– Deskowanie korpusu P1 – WD – 17
– Wykopy fundamentowe – WD – 18

Roboty branżowe:
– Kolizja 7nN, S19 km 10+700
– Kolizja wodociągowa W10 km 13+448
– Kolizja wodociągowa W11 km 17+960
– Kanalizacja deszczowa – wpusty (km 14+000 – 15+500)
– Zbiornik retencyjno-infiltracyjny ZRI-18 – geowłóknina separacyjno -filtracyjna

Przepusty skrzynkowe:
– PZM_5
– PZM_12
– PZM_12a