Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

piątek 28/02/2020

24.02.2020 – 01.03.2020

Roboty ogólnobranżowe:
– Przygotowanie dokumentów Wykonawcy.
– Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB,
– Nadzory autorskie: przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA; udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych
– Wprowadzanie zmian w dokumentacji w związku z uwagami zawartymi w Klauzuli rozpatrzenia PSOR nr Z2.4080.192.2019.mb
– Opiniowanie projektów technologicznych
– Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami
– Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych
– Nadzór saperski.
– Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania

Roboty drogowe:
Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż, wykonanie zasypki rur stalowych spiralnie karbowanych
– DDP07 km 0+947,45 – średnica przepustu: 60 cm
– DDP08 km 0+060,49 – średnica przepustu: 80 cm
– DDP08 km 1+133,26 – średnica przepustu: 80 cm
– DDL04 km 0+008,38 – średnica przepustu: 80 cm
– DDP14 km 0+016,99 – średnica przepustu: 80 cm
– DDP15 km 0+110,41 – średnica przepustu: 60 cm
– DDP17 km 0+0058,07 – średnica przepustu: 60 cm
– DDP20 km 0+823,36 – średnica przepustu: 60 cm

Roboty mostowe:
Zbrojenie fundamentów: P1, P2 – PZDs-1
Deskowanie fundamentów: P1,P2 – PZDs-1
Betonowanie fundamentów – PZDs-1
Zbrojenie fundamentów – PZDd-2
Deskowanie fundamentów – PZDd-2
Betonowanie fundamentów – PZDd-2
Zasypka fundamentów – WS-3

Roboty branżowe:
Kolizja 5SN, S19 km 11+070
Kanalizacja deszczowa – KD-2 km 6+300

Przepusty skrzynkowe:
PZŁ_2, Zbrojenie i deskowanie płyty dennej
PZM_5, Zbrojenie i deskowanie prawej strony ścian i stropu
P 09, Montaż przepustu z blach falistych
PZM_8, Zbrojenie płyty zespalającej
PZM_12a, Zbrojenie i betonowanie ścian czołowych
PZM_13, Zbrojenie i betonowanie lewej strony stropu