Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 Odpompowywanie wody, spuszczanie zalegającej wody „Uszczelnienie rowów geomembraną na S19 i łącznicach : TG km 3+440-3+850 str.P, 3+850-3+800str.L, L01L ” „Humusowanie skarp i terenów płaskich: TG km 8+450-8+700 str.L, 8+300-8+400 str.P – skarpy TG km 3+500, 3+600-3+850 str. L , L01P L02P, 3+850-3+700 str.P, DDL05 – skarpy; TG km 4+300-4+550 – pas rozdziału” „Humusowanie skarp i terenów płaskich- poprawki: TG km 6+500-7+050 str.L , 6+800-7+100 str.P – poprawa zahumusowanych skarp” „Profilowanie terenów płaskich: TG km 3+400-4+400 str.P, DP 2743L st.L , TG km 6+900-7+200 str.P, 8+200-8+700 str.L, 8+100-8+800 str.P” „Kształtowanie poboczy kruszywowych – profilowanie podłoża: TG od 5+342 do 8+940, str.L” „Obsiew traw: TG km 7+400-7+850, 8+200-8+700 str.L, 8+300-8+400 str.P – pas rozdziału; TG km 3+850-3+700 str.P, 3+850-3+630 str.L, DDL05” „Roboty ziemne – wykop: Zjazdy + Dojazd do ZR-6; PTP04; TG od 3+000 do 3+300, str P, TG 6+000 + DDP05 + DDP06 + DDL05a + DDP04 + DDL05 – rów; DG108625L” „Roboty ziemne nasyp/GWN: DDP07; PTL08; Dojazd do ZR-6; Wjazdy DDP08” „Skarpowanie nasypu: PTP04, TG 6+000 + DDP05 + DDP06 + DDL05a + DDL05 + DDP04” „Uzupełnienie wolnych przestrzeni pod poboczem: Węzeł Szastarka + TG od 2+900 do 3+800” „Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): Dojazd do ZR-6, Zjazd DDZR6-1, Zjazd ZR-6; PTP04” „Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm: DDL02 + DDP01,DDP07, DDL02 + DDL01 + PTL06; Węzeł Szastarka + TG od 3+000 do 3+800 – pod ściek monolityczny; Dojazd do ZR-6, Zjazd DDZR6-1, Zjazd ZR-6” „Ściek skarpowy: TG km 6+500-7+200; TG km 3+500-3+800; TG km 2+800-2+900; łącznica L01P” „Ściek monolityczny: TG km 2+880-3+387 + łącznice L01P i L02P „”b””” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W, grubości 8 cm, KR6: TG km 2+800-3+400, str.P i L” „MONTAŻ PRZEPUSTU Z BLACHY FALISTEJ: DDP07 0+170,49 ” „Ekrany akustyczne – betonowanie głowic pali fundamentowych: EL-1 km 0+348 – 0+526” „Ekrany przeciwolśnieniowe – betonowanie głowic pali fundamentowych: TG km 5+887 – 5+987 str. L” |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Humusowanie z obsianiem: TG 13+400 – 18+000, WD 17” „Wykop: MOP Lewy; TG 12+950 – 13+100; DG108739L str. L – rów; TG str. P13+000 – 13+050 – rów; Łącznica L03P” „Nasyp: MOP Lewy; DDL17; DG108739L str. L (WD20 ) ; DD02 str. P; Łącznica L03P” „Osuszanie nasypów: DG108139L str. L, DD02 str. P, DDL12” „Profilowanie skarp i rowów: DG108739L str. L, TG str.P 15+500 – 15+600,TG str. L 13+300 – 13+400 L03P, MOP lewy, DD04” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: TG 9+000 – 9+300 ” „Warstwa mrozochronna : TG 9+000 – 9+250 str.L” „Podbudowa pomocnicza C5/6 : L03P,L04P” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: L04P,L03P” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5 – profilowanie: PT str. P 14+200 – 14+600” „Wykonanie ogrodzenia: TG 14+300 – 15+600, 17+300 – 17+900 , str. Lewa” „Krawężnik granitowy: MOP Prawy” „Krawężnik betonowy: DG 108739L, str.P” „Obrzeże: DG 108739L, str.L” „Ściek trójkątny: DG 108739 L , str. Lewa” „Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: TG km 17+180-18+140 str.L i P” „Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): łącznica L03/L04” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W 25/55-60, grubości 8 cm: łącznica L03/L04 P Modliborzyce” „Warstwa ścieralna – SMA 11 45/80-55, gr. 4 cm: TG 17+180-18+140 str.L, 17+240-18+138 str.P” „Montaż drogowych barier ochronnych skrajnych: TG km 13+365-13+395, 13+209-13+233, 13+202-13+226, 13+358-13+455” „Montaż drogowych barier ochronnych w pasie rozdziału: TG km 13+100-13+200, 13+230-13+365, 18+100-18+800” „Montaż drogowych barier ochronnych na poboczach: TG km 17+367-17+819 ; TG km 17+371-17+303, 17+811-17+955, str.P; TG km 17+819-18+019, 17+367-17+131, str.L” „Oznakowanie pionowe i poziome: TG km 13+560-18+137” „Zabudowa przepustów, umocnienie kostką kamienną na podsypce 1:3 F 80 cm: PH DDL17-0+009.10; PH DDL16-1+010.75” „Zabudowa przepustów, umocnienie kostką kamienną na podsypce 1:3 F 60cm (DDL16); 50cm (PTL-17): PH DDL16-0+630.00; PH DDL16-0+486.53; PH DDL16-0+257.33; PH PTL-17+370.18” „Wykonanie przepustów pod zjazdami: DDP16, DDP17” „Rozbiórka bypassa: Bypass WD 14” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Zbrojenie płyt przejściowych MS-13 Beton płyt przejściowych MS-13 Montaż dylatacji MS-13 Deskowanie dylatacji MS-13 Zbrojenie kap MS-13 Kotwy kap MS-13 Montaż desek gzymsowych MS-13 Podwaliny betonowe WD-15 Schody skarpowe WD-15 Umocnienie skarp WD-15 Ściek naskarpowy WD-15 Beton kap za obiektem WD-15 Montaż barier WD-15 Montaż balustrad WD-15 Zasypka obiektu WD-15 Beton wyrównawczy pod płyty przejściowe WD-15 Zbrojenie płyt przejściowych WD-15 Beton płyt przejściowych WD-15 Beton kap za obiektem WD-20 Montaż barier WD-20 Montaż balustrad WD-20 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-20 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka, bez fundamentów) zasilanego z SO1 SZR MOP Prawy Budowa zasilania urządzeń zasilanych z SZR MOP Prawy Montaż kanału technologicznego Kanalizacja deszczowa – montaż osadników poziomych do studni wpadowych, montaż włazów studni km. 10+600 – 18+000 Kanalizacja deszczowa – wpusty MOP Prawy km 10+000 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 2+900-3+400 Kanalizacja deszczowa – MOP Lewy km 10+000 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 10+300 Kanalizacja deszczowa – KDZR16 km 13+040 Oznakowanie pionowe wodociągów km 13+000-18+000 ZR-16 Odwodnienie wykopu ZR-19 Odwodnienie wykopu |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Izolacja wentylacji – MOP Prawy i Lewy Stolarka dzwiowa – MOP Prawy i Lewy Montaż płyt włóknowo – cementowych – MOP Lewy Montaż płyt GK – MOP LewyPrzepusty skrzynkowe: PZM 12 – Hydroizolacja na trasie głównej PZM 14 – Prace wykończeniowe |