Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

środa 18/03/2020

02.03.2020 – 08.03.2020

Roboty ogólnobranżowe:
– Przygotowanie dokumentów Wykonawcy.
– Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB,
– Nadzory autorskie: przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA; udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych
– Wprowadzanie zmian w dokumentacji w związku z uwagami zawartymi w Klauzuli rozpatrzenia PSOR nr Z2.4080.192.2019.mb
– Opiniowanie projektów technologicznych
– Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami
– Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych
– Nadzór saperski.
– Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania

Roboty drogowe:
Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż, wykonanie zasypki rur stalowych spiralnie karbowanych:
DDL01 km 0+173,74 – średnica przepustu:80 cm
DDL04 km 0+008,38 – średnica przepustu:80 cm
DDP04 km 0+799,05 – średnica przepustu:80 cm
DDP05 km 0+763,18 – średnica przepustu:80 cm
DDL06 km 0+017,05 – średnica przepustu:80 cm

Roboty mostowe:
Betonowanie fundamentów – PZDs-1
Zbrojenie ścian P1,P2 – WS-4
Deskowanie ścian P1,P2 – WS-4
Betonowanie ścian P1,P2 – WS-4
Zbrojenie ścian bocznych – WS-5
Wbicie ścianek – WS-6
Betonowanie ciosów podłożyskowych – WD-7
Wykonanie wykopów – WS-9
Beton niekonstrukcyjny fundamentów – WS-9

Roboty branżowe:
Kolizja 4SN, S19 km 10+150
Kolizja 5SN, S19 km 11+070
Kanalizacja deszczowa – KD-2 km 6+300

Przepusty skrzynkowe:
PZŁ_1, Deskowanie i betonowanie ławy fundamentowej
PZŁ_2, Zbrojenie i betonowanie płyty dennej
PZM_3, Zbrojenie i betonowanie płyty zespalającej
PZM_5,Deskowanie i betonowanie ławy fundamentowej
P 09, Montaż przepustu z blach falistych
PZM_8, Zbrojenie płyty zespalającej i ścian czołowych
PZM_12, Zasypka ściany
PZM_12a, Izolacja i zasypka ściany
PZM_13, Zbrojenie i betonowanie prawej strony ustroju