Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 Roboty zabezpieczające, usuwanie skutków roztopów. „Odhumusowanie: DDP03 – wjazdy” „Roboty ziemne – wykop: TG 4+450 + TG 4+550 – rów; DDP08 – rów; TG 3+200” „Roboty ziemne – nasyp/GWN: TG 4+450 + TG 4+550; TG od 3+000 do 3+250” „Kształtowanie skarp nasypu: TG 4+450 + TG 4+550” „Skarpowanie nasypu: DDL06 – prace porządkowe + zbieranie nadmiarów gliny” „Osuszanie nasypów: 3+000-3+280; 4+420-4+470; 4+500-4+570; L02P; TG 3+350-GWN; TG 4+450 + TG 4+550 GWN” „Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): TG S19 km 8+870-9+100” „Ściek monolityczny: km 5+880-6+020 , 6+270 – 6+300 i 7+940-8+040” „Rozbiórki budynków kubaturowych: km 3+338-3+360” „Rozbiórka poszerzeń dróg (podbudowa z kruszywa): DDP08” „Rozbiórka poszerzeń dróg (nasyp): DDP08” „Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: TG od 7+930 do 8+040, str P i L; DDL05” „Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): TG S19 km 7+930-8+040 ” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W, grubości 8 cm, KR6: TG S19 km 7+930-8+040” „Warstwa wiążąca Beton asfaltowy AC 16W 35/50, grubości 5 cm (KR1): DDL05” „Warstwa ścieralna Beton asfaltowy AC 11S 50/70, grubości 4 cm (KR1): DDL05” „Ekrany akustyczne – wykonanie fundamentów palowych : EL-1 TG km 0+348 – 0+526 str.L” „Ekrany przeciwolśnieniowe– wykonanie fundamentów palowych : TG km 0+526 – 0+626 str.L i P” „Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż,wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: Droga dojazdowa DDL01, PH DDL01-1+151.46; Droga krajowa 19/74, odc.4, PH DK19-3-0+120.79 – średnica przepustów: 80 cm” |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Odhumusowanie: PT str. P 13+500 – 13+600” „Humusowanie z obsianiem: TG 16+600 – 17+200 , str. Lewa; TG 15+600 – 17+200” „Rozbiórka poszerzeń z kruszywa i profilowanie skarp: DDP18, DDP17” „Wykop: TG 11+900 – 12+100; TG str. P 11+000 – 11+050 ; TG str. P 13+300 – 13+400; TG str. P 13+100 – 13+200” „Nasyp przeciążeniowy: TG 12+500 – 12+600” „Nasyp wraz ze zbrojeniem skarp geotkaniną PES: TG 12+640 – 12+750” „Zbrojenie skarp geotkaniną PES: TG 12+640 – 12+700” „Nasyp/GWN: TG 12+520 – 12+600, str.P; PT str. P 13+600; PT str. P 16+400; PT str. L 15+200 – 15+300; DD03 str. P 0+300; DD02 str. P 0+130 – WD15(0+217); DD04 str. P WD16(0+208) 0 +300; MOP prawy” „Ulepszenie nasypów: DD02 str. P 0+130 – WD15(0+217); DD04 str.P WD16(0+208) 0 +300; DD03 str. P WD16(0+208) – 0+336- GWN” „Profilowanie skarp i rowów : DDP18” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: PT str.P 16+700 – 17+200; PT str. P 14+200 – 14+600; PT str. P 13+800 – 14+200; DD03 str. P” „Warstwa mrozochronna C1,5/2: MOP Prawy” „Warstwa mrozochronna : DD03 str. P WD16(0+208) – 0+335” „Ściek trójkątny wykonywany metodą ciągłego betonowania: TG 13+066 – 13+407 ; Wezeł Modliborzyce – łącznica prawa ” „Wykonanie ścieku – korytko modułowe: TG 15+619 – 15+655; TG 14+160 – 14+191” „Ściek skarpowy: DD 04” „Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej: DD 04 ” „Wykonanie półmateraca geosyntetycznego – zwieńczenie kolumn betonowo-żwirowych: 12+640 – 12+670” „Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: DP2815L; TG km 10+500-11+470, str.L” „Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): TG km 10+500-11+470 str.L” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W, KR 1-2: DP2815L” „Warstwa ścieralna – Beton asfaltowy AC 11S, KR 1-2: DP2815L „ |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Schody skarpowe PZDsz-11a Schody skarpowe WS-12 Umocnienie skarp WS-12 Zbrojenie UN na belkach MS-13 Deskowanie UN na belkach MS-13 Zasypka obiektu MS-13 Izolacja cienka MS-13 Odwodnienie zasypki przyczółka MS-13 Betonowanie ścian bocznych MS-13 Deskowanie ścian bocznych MS-13 Montaż belek prefabrykowanych MS-13 Podwaliny betonowe WD-14 Montaż dylatacji WD-15 Zasypka obiektu WD-15 Izolacja cienka WD-16 Montaż dylatacji WD-20 Betonowanie dylatacji WD-20 Beton niekonstrukcyjny pod płyty przejściowe WD-20 Płyty przejściowe (deskowanie, zbrojenie, betonowanie) WD-20 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: SO1 Budowa oświetlenia drogowego (montaż wysięgników i opraw) zasilanego z SO1 trasa główna SO2 Budowa oświetlenia drogowego (łączenie słupów) zasilanego z SO2 Węzeł Szastarka L01P i L02P SO3 Budowa oświetlenia drogowego (montaż opraw) zasilanego z SO3 MOP trasa główna SO3 Budowa oświetlenia drogowego (łączenie słupów) zasilanego z SO3 MOP trasa główna Kanał technologiczny Kanalizacja deszczowa – montaż wyposażenia studni, montaż włazów studni km. 0+700 – 9+000 Kanalizacja deszczowa – montaż osadników poziomych do studni wpadowych km. 0+300 – 9+000 Kanalizacja deszczowa – montaż wylotów wpustów na skarpę: km 6+700-6+800; km 2+500-3+000 Kanalizacja deszczowa – KD-1 km 4+500 ZR-16 Wykop ZR-16 – Zapłukanie igłofiltrów |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Prace porządkowe – MOP Prawy i LewyPrzepusty skrzynkowe: PZŁ 11 – Hydroizolacja PZŁ 11 – Zasypka |