Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 „Zahumusowanie skarp z obsiewem: TG 6+150-6+200, str.L; TG 8+500-8+850, str.P ; TG 3+900-4+400 – pas rozdziału; TG 4+600-5+400 – pas rozdziału; DP2743L” „Uszczelnienie rowów: TG 6+150-6+200, str.L; TG 8+500-8+850, str.P ; TG 3+900-4+400 – pas rozdziału; TG 4+600-5+400 – pas rozdziału; DP2743L” „Odhumusowanie: DP2742L ” „Roboty ziemne wykop: TG od 4+900, 5+600 , 5+700- rów pas technologiczny; TG od 5+100 do 5+300 – rów; TG 6+200 – rów; DP2743L – rów; DP2742L „Pas rozdziału: TG 3+500; TG 5+300 ; TG od 4+700 do 4+900; TG od 5+200 do 5+705; TG od 6+300 do 7+100 ” „Roboty ziemne nasyp/GWN: TG od 3+420; TG od 4+500; TG od 4+550; TG od 5+950; DDL05; DP2742L ” „Kształtowanie skarp nasypu z odkładem na warstwę: TG od 2+970 do 3+380; TG od 7+650 do 7+825 L02P/01 odc. „”b””” „Wykonanie nasypu z gruntu z wykopu po ulepszeniu: TG od 3+300 do 3+380; TG od 3+325 do 3+390; TG od 3+420 do 3+430; TG od 3+520 do 3+550; L02P odc. „”b””, 0+150 do 0+290; TG od 4+525 do 4+550; DP2742L” „Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): PT km od 5+200 do 5+700” „Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6, grubości 15 cm (KR6 KR5, st. postojowe MOP): TG S19 km 1+550-1+900; DP2802L” „Podbudowa zasadnicza z mieszanek niezwiązanych 0-31,5mm: TG S19 km 1+550-1+900; DP2802L „Skropienie emulsją powierzchni niebitumicznej: TG od 4+340 do 4+410” „Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: TG od 3+450 do 3+825, str.P i L; L01L, L02L” „Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): TG od 3+450 do 3+830, str.P i L Węzeł Szastarka łącznice L01L i L02L” „Kostka betonowa, grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, grubości 3 cm (chodniki): DP2802L” „Uszczelnienie rowów: DP2743L” „Montaż wygrodzeń zabezpieczających ruch pieszych U-11A: DP2743L” „Montaż pionowych znaków drogowych: DP2743L” „Wykop i betonowanie fundamentów bramownicy: TG km 1+100, 2+400, 4+310, 5+230” „Krawężnik betonowy: DP2802L” „Obrzeże betonowe: DP2802L” „Ściek mulda: DP2743L” „Płytki chodnikowe: DP2743L” „Ściek skarpowy trapezowy (KPED 01.24): DP2743L” |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Uszczelnienie rowu geomembraną: TG 15+000 -16+500” „Humusowanie z obsianiem: TG 15+000 -16+500” „Wykop: TG 9+000 – 9+100; TG 12+700 – 12+830 (wymiana gruntu)” „Nasyp: TG PDsz11a – 10+850; TG 12+700 – 12+830 (wymiana gruntu); TG PZM(13+415) – 13+450; TG 18+000 – 18+127 – pobocze; DP2815L” „Profilowanie rowów, skarp i poboczy: TG 17+200 – 17+900; DDL15a, DDP20, DD03, DP2815L” „Osuszenie nasypów: TG PDsz11a – 10+880 MOP Prawy wg TG 10+100 – 10+200” „Wykop i betonowanie fundamentów bramownicy: TG km 11+700, 14+160, 17+540” „Warstwa mrozochronna C1,5/2: DP2815L” „Warstwa mrozochronna : TG 13+075 – 13+200” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: PT str. L 15+750 – 17+115; DP2815L” „Podbudowa pomocnicza C5/6 : TG str. P 13+075 – 13+413; TG str. L 13+300 -.13+470; TG str. P 9+275 – 9+675; TG str. L 9+275 – 9+500” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: TG str. L 9+500 – 9+675; TG str. P 9+275 – 9+675; TG str. P 17+400 – 17+900 – pobocze” „Ściek trójkątny: DW857” „Wykonanie krawężnika: DW857” „Kostka granitowa: DW857” „Wykonanie ścianki szczelnej: TG 12+637-12+500” „Wykop, przygotowanie podłoża, montaż, wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: S19-lewa PH S19L-17+200.21 – średnica przepustu: 80 cm” |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Betonowanie gzymsów PZDd-2 Deskowanie gzymsów PZDd-2 Zasypki obiektu WS-4 Montaż kolektorów odwadaniających WS-5 Zasypka pod drenaż WS-6 Montaż barier WD-7 Podwaliny betonowe pod stożki WD-7 Próbne obciążenia obiektu WD-7 Zasypki obiektu PZDsz-8 Izolacja prefabrykatów betonowych PZDsz-8 Izolacja prefabrykatów betonowych WS-9 Zasypki obiektu WS-9 Śrutowanie UN WD-10 Izolacja z papy UN WD-10 W-wa wiążąca WD-10 Zasypki obiektu PZDsz-11a Izolacja prefabrykatów betonowych PZDsz-11a Zasypki obiektu WS-12 Izolacja prefabrykatów betonowych WS-12 |
|||||||||||||||||
Izolacja z papy UN WD-14 W-wa wiążąca WD-14 Izolacja z papy UN WD-16 Kotwy kap chodnikowych WD-16 Montaż desek gzymsowych WD-17 Zasypka obiektu WD-17 Śrutowanie UN WD-18 Izolacja z papy UN WD-18 |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa oświetlenia SO3 Budowa lini kablowej zasilającej SZR07 Montaż fundamentów – SO10 Montaż fundamentów SO3 km 9+700 – 10+500 Kolizja wodociągowa MOP (montaż wyposażenia sieci wodociągowej) Kanalizacja deszczowa – wpusty km 1+500-1+900 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 3+400 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 13+000 Kanalizacja deszczowa – MOP km 10+000 Kanalizacja deszczowa – KDZR8 km 7+900 Kanalizacja deszczowa – KD-4 km 11+200 ZR-11 Układanie warstw konstrukcji zbiornika ZR-11 Humusowanie, układanie płyt na wjazd i wylot rur ZR-14 Układanie płyt ażurowych |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Ocieplenienie ścian styropianem – MOP Lewy Ocieplenienie ścian styropianem – MOP Prawy Przepusty skrzynkowe: |