Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W PMB25-55/60, KR5 – KR7 grubości 8 cm TG 2+590-2+730, TG 0+500 Ugięcie – Podbudowa zasadnicza beton asfaltowy AC 22P 35/50, gr. 16 cm (8+8cm) (KR6) TG 2+600-2+720, TG 0+500 Ugięcie, TG 1+790 – 2+090 – Naprawa wymyć po opadach wraz z odmuleniem rowów TG 0+000 – 8+950, – Humusowanie skarp, przeciwskarp, rowów, terenów płaskich, obsiew: DDP03; – Humusowanie pasa rozdziału TG: 0+000 – 0+400; 0+850 – 1+150 – Humusowanie terenu zielonego między TG a łącznicą L02P, L02L -w. Szastarka, TG 0+000 – 0+550 P/L , TG 2+700 – 2+800 P/L, TG str. L 0+850 – 1+150, 5+150-5+700 L – ponowne humusowanie – Obsiew traw TG km 0+000-0+400, TG km 2+350-2+850 P, TG km 5+150-5+700 L – ponowny obsiew, DDP08 – Wykonanie stabilizacji C5/6 TG: 1+150 – 1+350; TG 1+895 – 2+080; TG 5+975 – 6+200 – Wykonanie warstwy KŁSM 0/31,5: 1+150 – 1+350; TG 1+895 – 2+080; TG 5+975 – 6+200 – Wykop TG 5+975 – 6+202 – Wykonane cieków trójkątnych TG 0+260 – 0+311 + ugięcie nad PZDs, TG 1+502-1+651, TG 2+626 – 2+710 |
|||||||||||||||||
– Układanie geosyntetyku TG 5+975 – 6+200; 0+735 – 0+800 – Warstwa transmisyjna TG 1+175-1+300; TG 5+975 – 6+200:; TG: 0+735 – 0+800 – Warstwa C0,4/0,5 TG: 0+735 – 0+800; TG: 1+150 – 1+350; 5+975 – 6+200 – Warstwa mrozoochronna TG: 1+150 – 1+350; TG 5+975 – 6+200 – Montaż i wypełnienie kamieniem materacy gabionowych na skarpie km 0+750 do 1+200 TG str.P – Profilowanie warstwy pod stabilizację C0,4/0,5: TG 1+175-1+300, TG 6+000 – Podbudowa z KŁM pod ściek monolityczny TG 0+300, 1+500 – Wykop rowka do naciągu geosyntetyku TG 0+750, 6+200 – Wykop precyzyjny dla skarp TG 1+500 – Uzupełnienie wolnych przestrzeni: TG 0+300, 1+500 pod pasem rozdziału TG 2+300-2+600 pod poboczem – Profilowanie podłoża pod geosyntetyk TG 5+980, TG 6+150 – Profilowanie warstwy mrozoochronnej + dogęszczanie do parametrów odbiorowych TG 1+900 – Układanie geomembrany w rowach TG km 2+350-2+400 L – Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia na pasach technologicznych, TG km 3+000 – 3+400 P – Oznakowanie poziome – grubowarstwowe DP2744L (pod WS-4) – Wymiana gruntu TG 6+160-6+202 – Profilowanie skarp, poboczy i rowów TG 2+600 |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Wykop rów DDP13, DDP14 – Wykop PT str. P 12+300 – Profilacja skarp TG str. P 12+200 – 12+300 – Profilacja terenu i poboczy pomiedzy DDP13 a PT str. P 12+500 – 12+600 – Nasyp pobocze DDP14 DDP13, DDL08, Zjazdy DDP12, DDL12-1 – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5 Zjazdy, DP2803L, DDL07, DDP10, DDL10, DG108738L, DDP12, DDP13, DDL08, DDL11 – Zjazdy do zbiorników ZR-16, ZR-17, ZR-18 – Wykonanie humusowania skarp i terenów płaskich MOP Lewy i Prawy, TG 12+000 do 12+850, Enklawa węzeł Modliborzyce str. L, sekcja 3 – usuwanie szkód – Wykonanie humusowania skarp DDL08 – Wykonanie ogrodzeń z siatki stalowej wys. 2,2m TG sekcja 3 – Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia TG km 12+000 -18+100, 17+300 – 15+000 L, 18+000 – 18+137 L i P, TG km 11+800 – 12+150 L, 64+000 – 65+000 L – Wykonanie montażu elementów małej architektury – montaż stołów oraz ławek , koszy na śmieci MOP prawy i lewy |
|||||||||||||||||
– Wykonanie nasadzeń krzewów, drzew (zieleń) MOP prawy i lewy – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5, pobocze DG108738L, DDL12 – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5, profilacja PT str. P 12+000 – 12+550 – Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W PMB25-55/60, KR5 – KR7 grubości 8 cm DDP 14 – Warstwa Ścieralna – Beton asfaltowy AC 11S grubości 4 cm: DDP 14 – Załadunek z hałdy DDP13, TG str. L 10+400 – Rozbiórka drogi technologicznej – Rozbiórka poszerzeń kruszywa PT str. P 12+200 – 12+300 – Rozbiórka przejazdu TG str. L 10+500 – Oznakowanie poziome – cienkowarstwowe: Mopy Felinów, Drogi poprzeczne i dojazdowe – Oznakowanie poziome – Montaż PEO: Węzeł Modliborzyce – Oznakowanie poziome – grubowarstwowe: TG 12+100 – 12+950 oraz uzupełnienia w km 10+500 i km 3+800, DP2743L (WD-7) i DP2802L (WD-10), Węzeł Modliborzyce – Wykonanie ogrodzeń – montaż słupków TG sekcja3 |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Próbne obciążenie obiektu MS-13 Roboty porządkowe |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Prace wykończeniowe na oświetleniu Montaż szafek systemu Zasilania Budowa kanału technologicznego Regulacja wysokościowa wpustów km 0+200-0+350, 2+350-2+665 Montaż wpustów Km 1+900-2+065, km 2+350-2+665, km 5+975-6+200, km 6+000, 1+200-1+300 Montaż pierścienie odciążających km 1+900-2+100 Roboty wykończeniowe – sieć wodociągowa i sanitarna – MOP PRAWY i MOP LEWY km 10+000 Wykonanie drenażu DF2 km 1+350 do 1+560 TG str.L Wykonanie rowu J – Wykop |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Odbiory – MOP Lewy + Prawy km 10+000 Przepusty skrzynkowe: |