Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Roboty ziemne wykop: TG od 0+800 do 1+500; TG od 1+900 do 2+100; TG od 2+000 do 2+100; TG od 7+400 do 7+550; TG od 8+900 do 9+000; L01P odc. „a”, wykop rowu – roboty ziemne nasyp/GWN: TG od 0+360 do 0+561, GWN; TG od 1+784 do 1+900; TG od 2+050 do 2+150; TG od 3+085 do 3+385; TG od 3+422 do 3+800; L01P + L02P odc. „b”; TG 7+271; TG od 7+680 do 7+825; DP2743L; DP2802L – Osuszanie nasypów: TG 3+085; TG od 3+423 do 3+700; L02P odc. „”b””; L01L, 0+100; L02L, 0+200; TG od 5+860 do 5+940; TG od 7+220 do 7+340, GWN; TG od 7+650 do 7+990; DP2743L, prawy najazd DP2802L; DDL05 od 0+070 do 0+110 – Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3): TG od 2+100 do 2+145; TG od 7+320 do 7+530; TG od 8+800 do 9+400 – Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego CBR>=35%. grubości 20 cm (KR6-KR5) niepełniąca roli warstwy odsączającej: TG od 3+700 do 3+800; TG od 7+340,15 do 7+679,85; TG 8+200; TG od 8+750 do 9+000 – Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6, grubości 15 cm (KR6-KR5, st. postojowe MOP): TG 8+200; TG od 8+600 do 9+000 – Podbudowa zasadnicza z mieszanek niezwiązanych 0-31,5mm: TG 8+200; TG od 8+600 do 9+000 – Odspajanie i kruszenie skały TG S19 km 0+900 – Skropienie emulsją powierzchni niebitumicznej: TG od 6+270 do 6+410 str. L i P – Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: TG od 3+840 do 4+330 str. L+P; TG od 4+690 do 5+710 str.L+P; TG od 6+270 do 6+410, str. L i P; TG od 6+320 do 7+200 str. P |
|||||||||||||||||
– Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): TG od 6+265 do 6+410, str. L i P – Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W 25/55-60, grubości 8 cm: TG od 3+840 do 4+330 str. L i P; TG od 4+690 do 5+710 str. L i P – Ściek trójkątny monolityczny: TG od 4+875 do 4+680; TG od 6+830 do 7+893 – Zmiana organizacji ruchu: DP2744L – Likwidacja bypassu, frezowanie: objazd WS-4 – Rozbiórka konstrukcji starodroża + odhumusowanie: DP2743L od 0+000 do 0+125 – Wykop: PH DD03-0+258.14 – średnica przepustu: 80 cm – Montaż reperów osiadań: TG od 2+950 do 3+085; TG od 3+400 do 3+500; TG 8+000; DP2802L |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Wykop: TG 9+500 – 10+100; TG 11+300 – 11+400; TG 11+400 – 11+500; TG 15+700 – Nasyp: TG 11+100 – 11+200; TG 15+600 – 16+100; DW857 WD14(0+340) – 0+420; DW857 0+120 – WD14(0+288); DG108739L WD20(0+271) – 0+370; DD02 0+160 – WD15(0+217); DD03 WD16(0+208) – 0+270; DD03 0+095 – WD16(0+155); DD04 0+040 – WD17(0+143); DD04 WD17(0+194) – 0+320; DDL15a 0+000 – 0+150 – Nasyp pomiędzy pasami rozdziału: TG 15+200 – 15+600 – Osuszenie nasypów: TG 11+075 – 11+200; DW857 (WD14) 0+120 – 0+450; DG108739L WD20(0+271) – 0+360; DD04 WD17(0+194) – 0+320; DD03 WD16(0+208) – 0+280; DD02 WD15(0+270) – 0+290; DD02 0+160 – WD15(0+217) – Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: TG 10+335 – 10+570; TG 11+400 – 11+600; DDL15a 0+695- 1+595 – Warstwa mrozoochronna: TG 11+500 – 11+700 – Podbudowa pomocnicza C5/6: TG str. Lewa 11+730 – 12+000 – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: DDL16 0+600 – 1+017; TG str. Lewa 12+000 – 12+300 – Profilowanie skarp: DP2815L, DG108739L, DW857, TG 11+100 – 11+200 – Profilowanie i zagęszczanie warstwy mrozoochronnej: TG 11+800 – 12+300 – Profilowanie i zagęsczanie podłoża: TG 9+700-10+400 – Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, TG km 17+185 – 17+945, str.P; TG km 17+700 – 17+955, str.L – Ściek trójkątny wykonywany metodą ciągłego betonowania: TG 13+545 – 14+100 jezdnia prawa, strona lewa – Ułożenie geotkaniny – półmaterac: DG108739L 0+120 – WD20(0+221) – Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż,wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: PH DDL16-0+630.00 – średnica przepustu: 60 cm; PH DDL16-0+486.53 – średnica przepustu: 60 cm; PH DDL16-0+257.33 – średnica przepustu: 60 cm |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Zasypki obiektu PZDs-1 Zasypka konstrukcji stalowej PZDd-2 Izolacja prefabrykatów betonowych WS-3 Zasypki obiektu WS-3 Zasypki obiektu WS-4 Zasypka obiektu WS-5 Izolacja pod kapy WS-5 |
|||||||||||||||||
Zbrojenie skrzydeł WS-6 Deskowanie skrzydeł WS-6 Betonowanie skrzydeł WS-6 Zbrojenie UN na belkach prefabrykowanych WS-6 Deskowanie UN na belkach prefabrykowanych WS-6 Betonowanie UN WS-6 Zasypka obiektu WD-7 Montaż krawężników WD-7 Deski gzymsowe WD-7 Zbrojenie kap chodnikowych WD-7 Montaż dylatacji WD-7 Izolacja cienka ścian PZDdsz-8 Dren za obiektem WS-9 Dren za obiektem WD-10 Rozdeskowanie UN WD-10 Izolacja ścian PZDsz-11a Zasypka pod drenaż PZDsz-11a Zbrojenie, deskowanie i betonowanie zamków i uciągleń PZDsz-11a Deskowanie ścian WS-12 Zbrojenie ścian WS-12 Betonowanie ścian WS-12 Izolacja ścian WS-12 Papa pod kapy chodnikowe WD-14 Zasypka obiektu WD-14 Zbrojenie ścianki zaplecznej WD-14 Drenaż za obiektem WD-15 Zasypka obiektu WD-15 |
|||||||||||||||||
Drenaż za obiektem WD-16 Deskowanie UN WD-16 Zbrojenie UN WD-16 Zasypka obiektu WD-16 Sprężenie UN WD-17 Zasypka obiektu WD-17 Zasypka pod drenaż WD-18 Dren za obiektem WD-18 Dren za obiektem WD-20 Roboty branżowe: |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Zbrojenie i deskowanie stropodachu – Mop Lewy Przepusty skrzynkowe: |