Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Odwodnienie budowy po opadach deszczu. Naprawa wymyć po opadach deszczu TG 0+000 – 8+950 – Wykop: TG km 0+000 – 0+348, TG 2+295 – 2+645 – Roboty ziemne nasyp/GWN: DDP04 – pobocze, TG 1+500 – Układanie geosyntetyków: TG km 0+735 – 1+568 – Wymiana lejów krasowych: TG km 2+290 – 2+650 – Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne) profilowanie: TG km 0+000 – 0+100 – Warstwa mrozochronna z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego CBR>=35%. grubości 22 cm: TG km 0+735 – 1+568 |
|||||||||||||||||
– Montaż drogowych barier ochronnych: TG km 2+882-2+936, 2+952-2+994, 4+470-4+495, 7+962-7+978, 7+994-8+035 str.L, TG km 3+348-3+394, 6+775-6+790 str.P – Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): TG 0+735 – 1+568 – Wykonanie C0,4/0,5 -w zakresie przygotowania w-wy do stabilizacji: TG 0+735 – 1+568 – Odwierty iniekcyjne TG km 5+980-6+154 – zjawiska krasowe – Układanie geosyntetyków TG km 1+150 – Wykonanie warstwy transmisyjnej): TG 0+735 – 1+568 |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Odwodnienie budowy po opadach deszczu. Naprawa rozmytych skarp i rowów, pompowanie i spuszczanie zalegającej wody – Odmulanie rowów i profilowanie: DDL15a, DDL15b – Odhumusowanie: PT str. P 11+330 – Humusowanie skarp z obsianiem: TG str L+P 9+000 – 11+000, TG 9+400 do 9+700 str.P, DDP15b – Wykop: TG 12+200 – 12+350 – zjawiska krasowe, DDL09 – rów, MOP Prawy – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5 – pobocze: TG str. L 9+135 – 9+285 ,9+285 – 9+458 ,11+550 – 11+651, TG 9+000 – 9+500, DDL14 0+100 – 0+700, DDP20 0+100 – 0+700, DDP18 0+100 – 0+900 – Obrzeże: MOP Prawy i Lewy – Ściek: MOP Prawy i Lewy – Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): TG km 12+650 – 12+950 + Łącznica L04 L |
|||||||||||||||||
– Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W: TG km 12+650 – 12+950 + Łącznica L04 L, DDL 12 – Warstwa ścieralna – Beton asfaltowy AC 11S, KR 1-2: DDL 12 – Warstwa ścieralna – SMA 11 45/80-55, gr. 4 cm: MOP Prawy – Umocnienie dna rowów: DDL09, DG108738L – Wykonanie opaski z płytek chodnikowych: MOP lewy – Kruszenie materiału z wykopu: TG 12+200 – 12+350 – Wykonanie krawężników przy podstawie skarpy nasypu: TG 12+540 do 12+830 – Profilowanie skarp i wykop pod podwalinę: TG 12+625 – 12+830 |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Montaż barier MS-13 Montaż siatki zabezpieczającej prześwit WS-5 Montaż siatki zabezpieczającej prześwit WS-6 Montaż siatki zabezpieczającej prześwit MS-13 |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Przebudowa zasilania kamer wg nowego projektu położenia urządzeń SZR. – Węzeł Szastarka SO 4 – MOP Felinów strona lewa – Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka, bez fundamentów) SO 7 – Węzeł Modliborzyce – Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka) zasilanego z SO7 Montaż kanału technologicznego Kanalizacja deszczowa – km 10+000 MOP LEWY (regulacja wysokościowa krat wpustów) ZR-5 Odpompowywanie wody ze zbiornika ZR-18 Odpompowywanie wody ze zbiornika |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Płytki wewnętrzne – MOP Lewy km 10+000 Płytki wewnętrzne – MOP Prawy km 10+000 Montaż zbiorników na gaz – MOP Lewy (fundamenty) Przepusty skrzynkowe: |