Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin – Rzeszów, odc. Kraśnik Południe (bez węzła) – w. Lasy Janowskie

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

19.09.2019 r.

/Wartość całkowita kontraktu

317 021 172,00 zł

/Wartość całkowita projektu

992 166 150,00 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

568 420 286,26 zł

poniedziałek 20/01/2020

06.01.2020 – 12.01.2020

Roboty ogólnobranżowe:
– Przygotowanie dokumentów Wykonawcy.
– Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB,
– Nadzory autorskie: przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA; udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych
– Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami
– Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych
– Nadzór saperski.
– Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania.

Roboty drogowe:
– Roboty ziemne nasyp: S19 km 4+250-4+431
– Roboty ziemne skarpowanie nasypu: S19 km 2+960-3+085; S19 km 4+250-4+430
– Roboty ziemne wykop: S19 km 6+460-6+950
– roboty zabezpieczające

Roboty mostowe:
– Wykonanie dróg dojazdowych – WS-3
– Wymiana gruntu – WS-3
– Wykonanie deskowania betonu niekonstrukcyjnego – WS-3
– Beton niekonstrukcyjny fundamentów – WS-3
– Deskowanie korpusu i UN strona lewa – WS-5
– Zbrojenie UN oraz podpór strona lewa – WS-5
– Deskowanie korpusu podpory P3 -WD-7
– Wzmocnienie podłoża pod fundamentami w technologii trenchmixing P2,P3- WD-14
– Wymiana gruntu – WD-17
– Wykopy pod fundamenty -WD-17
– Beton niekonstrukcyjny – WD-17
– Beton niekonstrukcyjny fundamentów – PZDd-2
– Zbrojenie fundamentów – PZDd-2
– Wzmocnienie podłoża pod fundamentami w technologii trenchmixing PZDs-1

Roboty branżowe:
– Kolizja 4SN, S19 km 10+200; 7SN, S19 km 16+350
– KD_S_ZR10 km 10+700
– Zbiornik retencyjno-infiltracyjny ZRI-18 – wykop+profilowanie skarp

Przepusty skrzynkowe:
– PZM_12 km. 13+415 – deskowanie przepustu