Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 Roboty zabezpieczające i utrzymaniowe na okres zimowy |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Montaż drogowych barier ochronnych (jednostronnych) na poboczach: S19 km 13+563 – 13+896 str. L; S19 km 14+103 – 14+163; 14+204 – 14+303 str. L; S19 km 15+452 – 15+620; 15+679 – 15+771 str. L; S19 km 16+464 – 16+550 str. L; S19 km 14+036 – 14+146; 14+204 – 14+892 str. P” „Montaż kotew i naciąganie lin barier linowych: pas rozdziału km 13+500 – 17+500” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Zbrojenie fundamentów MS-13 Deskowanie fundamentów MS-13 Betonowanie fundamentów MS-13 Deskowanie korpusu podpór MS-13 Zbrojenie korpusu podpór MS-13 Ścianki zapleczne (deskowanie, zbrojenie, betonowanie) WD-15 Umocnienie stożków WD-17 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: Kanał technologiczny 3+500-4+450; 4+700-5+900 Kanalizacja deszczowa – KDZR5 km 3+100 Kanalizacja deszczowa – wpusty (montaż wylotów na skarpę) km 3+400-3+900 |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Roboty nie były prowadzone. Przepusty skrzynkowe: PZŁ 10 – Ustawianie prefabrykatów PZŁ 11 – Ustawianie prefabrykatów |