Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Utrzymanie czasowej organizacji ruchu DK19 – odc.3,4 – Wykonanie ogrodzeń z siatki stalowej wys. 2,4m TG 0+000 do 2+900 – Rozbiórka barier drogowych DK19 odc. II – Usuwanie usterek wykazanych przez Komisję Odbiorową TG km 0+000-2+900 TG km 3+400-5+980, 6+200-9+000 |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Wykonanie warstwy wzmacniającej z geowłókniny na skarpach: TG str. L 9+030 – 9+050 TG str. L, 9+200 – 9+300, TG str. P 11+450 – 11+500 TG str. L 10+900, 11+400 – Wykonanie umocnienia skarp narzutem kamiennym: TG str. L 9+200 – 9+240 TG str. L 9+240 – 9+280 – Wykonanie ogrodzeń: ZR-16, ZR-18 – Wywóz urobku TG str. L 9+100 – 9+200 |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: – prac nie prowadzono |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Uruchomienie oświetlenia pod WS-4 (nN2) Wykonanie kanału technologicznego Kanalizacja deszczowa DK19: PZDs-1a (km 0+400-0+600) |