Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Roboty ziemne wykop: TG S19 km 1+400 – 1+600; TG km 7+954,6 – 7+976,6 – wymiana gruntu; Pasy technologiczne km 6+200 – 7+600; DDL 05 – Roboty ziemne nasyp/GWN: TG S19 km 1+550 – 1+900; TG S19 km 2+953 – 3+385; TG S19 km 7+100- 7+200 – pas technologiczny; L01P odc. „b”+ L02P odc. „b” – Wykonanie nasypu z gruntu z wykopu po ulepszeniu: L02P odc.”b”; TG 3+080 – 3+385; TG 3+424 – 3+700; TG 7+690 -7+890 – Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3): DDL05; DDL06 – Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego CBR>=35%. grubości 20 cm (KR6-KR5) niepełniąca roli warstwy odsączającej: TG S19 km 5+980-6+200 – Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6, grubości 15 cm (KR6-KR5, st. postojowe MOP): TG S19 km 2+065-2+140; TG S19 km 5+980-6+200 – Podbudowa zasadnicza z mieszanek niezwiązanych 0-31,5 mm: TG S19 km 2+116 – 2+235; DP2743L – Skropienie emulsją powierzchni niebitumicznej: WD7; TG od 0+370 do 0+680, str.P i L; TG od 2+080 do2+260, str.P i L |
|||||||||||||||||
– Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: WD7 od 0+000 do 0+439; TG od 0+375 do 0+675, str. P i L; TG od 2+600 do 2+880, str. L; TG od 4+585 do 4+685, str.P i L – Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): TG od 0+370 do 0+680, str. P i L; TG od 4+580 do 4+685, str.P i L – Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, (KR3): DP 2743L – Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W 25/55-60, grubości 8 cm: DP 2743L – Warstwa ścieralna – Beton asfaltowy AC 11S KR3, grubości 4 cm: DP 2743L |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Humusowanie: TG 16+800-17+300 – pas rozdziału; TG 15+300-16+700; TG 13+550-14+600 – Wykop: TG 9+200 – 9+500; TG 9+700; TG 12+500 – 12+740 (wymiana gruntu) – Nasyp: TG 10+575 – 10+850; TG WS12 – 11+300; TG 11+400 – 12+300 – pas rozdziału; TG 12+500 – 12+740 (wymiana gruntu); TG 14+200 – pas rozdziału; TG str. P 16+600 – 16+900 – pobocze; TG str. P 14+600 – 15+300 – pobocze; DW857 0+100 – WD14(0+288) – GWN; DW857 WD14(0+340) – 0+525 – Profilowanie skarp: TG 14+200 – 15+700; TG 14+000 – 14+100, 15+000 – 15+500, 16+200 – 16+400 str. P; TG 13+800 – 14+100, 16+000 – 16+200 str. L; DD03 – Osuszenie nasypów: TG PZDsz11a – 10+850; TG WS12 – 11+300; MOP Prawy wg TG 10+100 – 10+230 DW857 WD14(0+340) – 0+525 – Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: DDL14 0+200 – 0+796; DDL15a 0+000 – 0+600; DW857 0+525 – 0+642 – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: DDL15a 0+000 – 1+600; TG jezdnia lewa str. Lewa 9+700 – 10+173, 13+900 – 14+100, 14+300 – 15+350, 15+600 – 15+350, 16+600 – 16+800; TG jezdnia prawa str. Prawa 9+700 – 10+173 – Rozbiórka drogi: DP2803L – Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 8+8 cm: TG 9+755-10+500, str.P; TG 10+310-10+505, str.L |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Deskowanie gzymsu PZDd-2 Zasypka obiektu WS-4 Izolacja elementów prefabrykowanych WS-4 Zasypki obiektu WS-5 Montaż desek gzymsowych na skrzydłach WS-5 Izoalcja cienka WS-6 Montaż desek gzymsowych WS-6 Układanie krawężników WS-6 W-wa wiążąca WD-7 Izolacja elementów prefabrykowanych PZDdsz-8 Zasypka obiektu PZDdsz-8 Izolacja elementów prefabrykowanych WS-9 Zasypki obiektu WD-10 Ścianki zapleczne – deskowanie, zbrojenie, betonowanie WD-10 Montaż desek gzymsowych WD-10 Układanie krawężników na obiekcie WD-10 Krawężniki na obiekcie WD-10 Zbrojenie kap chodnikowych WD-14 |
|||||||||||||||||
Zasypki obiektu WD-17 Krawężniki na obiekcie WD-17 Kotwy kap chodnikowych WD-17 Izolacja cienka WD-17 Drenaż za obiektem WD-17 Zasypki obiektu WD-18 Montaż desek gzymsowych WD-18 Zbrojenie ścianki zaplecznej WD-18 Betonowanie ścianki zaplecznej WD-18 Krawężniki na obiekcie WD-18 Izolacja cienka WD-18 Montaż folii kubełkowej WD-18 Platforma pod UN WD-20 Rusztowanie pod UN WD-20 Deskowanie UN WD-20 Zbrojenie UN WD-20 |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Kanalizacja sanitarna MOP km 10+000 (montaż oczyszczalni ścieków) Kanalizacja deszczowa – regulacja wpustów w km 9+700 – 10+200 i 6+000-6+200 Kanalizacja deszczowa – regulacja studni w pasie rozdziału w km 13+400 – 13+700 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 6+000 – 6+300 Kanalizacja deszczowa – KD-2 – km 6+500 Kanalizacja deszczowa – KD-2a – km 6+400 Kanalizacja deszczowa – KD-3– km 11+050-11+200 Kanalizacja deszczowa – KDZR1 (montaż wylotów do zbiornika ZR-1) km 0+700 Kanalizacja deszczowa – montaż wylotów wpustów na skarpę km 4+200-5+200 ZR-11 Układanie warstw konstrukcji zbiornika ZR-17 Układanie płyt ażurowych Umocnienie skarp matą kokosową w jarze km 10+755 Przebudowa cieku Łukawica |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Zbrojenie stropodachu – MOP PrawyPrzepusty skrzynkowe: PZM_8b, Deskowanie ścian czołowych |