Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Odhumusowanie: DP 2743L; DP 2742L, Lewy pas techn. 8+000-8+200; DDL06; DDL05 – Odwóz humusu do 1,5 km: TG od 5+100 do 5+200 – Roboty ziemne nasyp/GWN: TG od 0+419 do 0+563, w. 4; TG od 1+601 do 1+750, w. 11, w. 10, w.9; TG od 3+940 do 4+430, GWN; TG od 4+555 do 4+710, GWN; TG od 3+420 do 3+477, w. 7; TG od 6+320 do 6+408, w. 1; TG od 6+750 do 6+790; TG od 8+008 do 8+112, w.10, w. 9, w.8 – Roboty ziemne nasyp: DP 2743L od 0+250 do 0+350; DDL05 0+600 – Wykonanie nasypu z gruntu z wykopu po ulepszeniu: TG od 1+555 do 1+740, w.10; TG od 1+784 do 1+825, w.13; TG od 1+800 do 1+850, w. 14; TG od 3+430 do 3+520, w.8; TG 4+060, w.1; TG od 6+270 do 6+410, w.1; TG 6+430 – 6+450 TG od 6+780 do 6+800, w.4, w.3, w.2; TG od 7+990 do 8+130, w.8; TG od 8+010 do 8+130, w.10; TG od 8+000 do 8+130, w. 8; DP 2743L od 0+250 do 0+280 – Roboty ziemne wykop: TG od 0+000 do 0+360; TG od 1+125 do 1+550; TG 5+200 do 5+400; TG od 6+440 do 6+750; TG od 8+204 do 9+000 – Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3): TG od 6+440 do 6+500; TG od 5+250 do 5+400; – Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego CBR>=35%. grubości 20 cm (KR6-KR5) niepełniąca roli warstwy odsączającej:TG S19 km 6+440-6+760 – Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6, grubości 15 cm (KR6-KR5, st. postojowe MOP): TG od 6+440 do 6+600, SP; TG od 6+415 do 6+440, SP + SL; TG od 6+415 do 6+770; TG od 6+600 do 6+770, SP; – Podbudowa zasadnicza z mieszanek niezwiązanych 0-31,5mm: TG od 2+630 do 2+920; TG od 6+440 do 6+770, SL; TG od 6+415 do 6+770 – Podbudowa zasadnicza z mieszanek niezwiązanych 0-31,5mm: DP2744L; DDP01 – Skropienie emulsją powierzchni niebitumicznej: TG km 2+230 – 2+880, str. L; DDP01 km 0+000-0+530; 0+621-1+100; DP2744L km 0+000-0+150 – Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: TG km 2+270-2+890, str. P; TG km 2+270-2+890, str. L; DP2744L km 0+000-0+150; TG km 2+290-2+626, str.P – Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8cm): TG km 2+260-2+895, str. P; TG km 2+260-2+350 str.L; TG km2+290-2+890, str.P; TG km 2+350-2+895, str.L; DP2744L km 0+000-0+150; TG km 2+270-2+890, str. L – Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W PMB 25/55-60, KR3 – KR6 grubości 8 cm: DDP01 km 0+000-0+530; 0+621-1+100; DP2744L km 0+000-0+150 – Warstwa ścieralna Beton asfaltowy AC 11S 50/70, (KR3-KR4): DP2744L km 0+000-0+150 – Ściek przykrawężnikowy z kostki: DP2744L – Chodnik z kostki: DP2744L – Rozbiórka nawierzchni: DP2743L – Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż,wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: (φ 80cm) droga dojazdowa DDL05a, PH DDL05a-0+138.90 |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Odhumusowanie: TG km 10+000 – 10+300; DD02 km 0+000 – WD15(0+217); DW857 – Wykop: TG km 10+000 – 10+300; TG km 11+900 – 12+500 – Nasyp: TG km 11+050 – 11+200; DD02 km 0+000 – WD15(0+217); DD03 km WD16(0+208) – 0+350; DD04 0+090 – 0+250; DDL15a km 0+350 – 1+200; DDL16 0+130 – 0+965; DP2815L WD18 km 0+080 – 0+270 – Osuszenie nasypów: TG km 10+750, w.16; TG str. Lewa km 11+075 – 11+200 – wzmocnienie podstawy nasypu; TG km 11+140-11+185, w.16; DD03 km 0+120- WD-16(0+155); DD04 km WD17(0+194) – 0+260, w.11; DDL15a km 0+150 – 0+345; DP2815 km 0+075-0+130, w.5; DP2815 km 0+190-1+275, w.5 – Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: TG km 13+730 – 14+250 – Warstwa mrozoochronna: TG km 14+300 – 14+800 – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: Bypass DW857 – pobocze; TG str. Lewa km 14+500 – 15+416; TG str. Prawa km 14+400- 15+500 – Podbudowa pomocnicza C5/6: TG str. Lewa km 14+500 – 15+416; TG str. Prawa km 14+400- 15+400 – Skropienie krawędzi asfaltem: TG km 15+780-17+170, str. L, str.P, pas rozdziału – Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: TG km od 15+770 do 16+460, str. L – Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W 25/55-60, grubości 8 cm: TG 15+780 – 16+600 , str.L; TG km 15+780-16+460, str.P – Frezowanie nawierzchni DW 857 w km od 0+000 do km 0+640 – Budowa platform roboczych oraz wykonanie badań uzupełniających (sondowania CPTU, sondowania rdzeniowe oraz badania dylatometryczne )w rejonie rzeki Sanna w km od 12+650 do km 12+850 – Wprowadzenie Czasowej Organizacji Ruchu na DW 857 |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Drenaż za obiektem – PZDs-1 Drenaż za obiektem – PZDd-2 Drenaż za obiektem – WS-3 Drenaż za obiektem – WS-4 Zbrojenie UN P1 – WS-6 Deskowanie UN P1 – WS-6 Betonowanie UN P2 – WS-6 Deskowanie UN P2 – WS-6 Iniekcja kabli sprężajacych – WD-7 Zbrojenie ścian – PZDdsz-8 Betonowanie ścian – PZDdsz-8 Deskowanie ścian – PZDdsz-8 Zbrojenie zamków i uciągleń – WS-9 Deskowanie zamków i uciągleń – WS-9 Betonowanie zamków i uciągleń – WS-9 |
|||||||||||||||||
Rusztownie pod UN – WD-10 Platforma pod UN – WD-10 Deskowanie UN – WD-10 Zbrojenie ścian – PZDsz-11a Deskowanie ścian – PZDsz-11a Betonowanie ścian – PZDsz-11a Zbrojenie ścian – WS-12 Deskowanie ścian – WS-12 Iniekcja kabli sprężajacych – WD-14 Rozdeskownie UN – WD-14 Sprężanie – WD-14 Deskowanie UN – WD-18 Zbrojenie UN – WD-18 Rury do trasowania kabli – WD-18 |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka, bez fundamentów) zasilanego z SO2 Węzeł Szastarka LP01P i LP02P Budowa linii kablowej zasilajacej SZR MOP Felinów strona Prawa Budowa linii kablowej zasilajacej SZR 03 Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka, bez fundamentów) zasilanego z SO6 S19 km 13+450 – 13+800 Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka, bez fundamentów) zasilanego z SO1 S19 km 3+800-4+100 Kolizja wodociągowa MOP Kanalizacja deszczowa – KD-2.1 – 6+300 Kanalizacja deszczowa – KD ZR10 – km 10+600 Kanalizacja deszczowa – KD ZR18 – km 15+600 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 4+400 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 4+400 Kanalizacja deszczowa – Wpusty km 6+500 – 7+000 Kanalizacja deszczowa – Wpusty km 6+500-7+000 Melioracja 97 – km 9+500 – 9+700 Melioracja 124S – km 9+800 – 10+000 Kanalizacja sanitarna MOP Montaż studni SwZR4/1 i osadnika O-ZR4/1km 2+200 Montaż studni S-ZR18/3 Zbiornik retencyjno-infiltracyjny ZR-01 – Umocenienie skarp i dna Zbiornik retencyjno-infiltracyjny ZR-03 – Wykop Zbiornik retencyjno-infiltracyjny ZR-05 – Wykop Zbiornik retencyjno-infiltracyjny ZR-17 – Osuszenie wykopu igłofiltrami Zbiornik retencyjno-infiltracyjny ZR-17 – Układanie foli i dociązającej warstwy piasku Ciek wodny Karasiówka – Umocnienie gabionami prawa strona DK 19 Ciek wodny Karasiówka – Wykonanie faszyny prawa strona DK 19 |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Betonowanie podbudowy Ław fundamentowych MOP Lewy Hydroizolacja betonu – MOP Lewy Deskowanie i zbrojenie Ław fundamentowych MOP Lewy Betonowanie Ław fundamentowych MOP Prawy i Lewy Przepusty skrzynkowe: |