Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Odhumusowanie: DDL05 – Roboty ziemne wykop: TG 0+590 do 0+690; TG od 1+125 do 1+550; TG od 6+200 do 6+400; TG od 7+992 do 8+131, w.7; DP 2744L – rów – Roboty ziemne – wykop – wymiana gruntu: TG od 7+995,5 do 8+010 – Roboty ziemne nasyp/GWN: TG od 0+590 do 0+690; TG od 1+580 do 1+760; TG km 5+700 TG od 6+200 do 6+400; TG od 7+992 do 8+131, w.7 – Wykonanie nasypu z gruntu z wykopu po ulepszeniu: TG od 0+430 do 0+550, w. 4; TG od 0+615 do 0+715; TG od 3+260 do 3+360 ,w. 6; TG od 7+990do 8+060, w. 7; TG km 5+600; TG km 6+780-6+810; DP 2743L od 0+258,6 do 0+273, w. 7 – Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: TG km 2+270-2+626, str. L – Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W 35/50 KR5-7: TG km 2+300-2+626, str.P; TG km 2+280-2+600, str.L – Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż,wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: (φ 80cm) Droga dojazdowa DDP05a, PH DDP05-0+007.75 – Prace odwadniające |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: TG km 13+620 – 14+000; TG km 17+235 – 17+460 – Warstwa mrozoochronna: TG 13+700 -14+300 – Podbudowa pomocnicza C5/6: TG str. Lewa 13+700 – 13+900; TG str. Lewa km 14+000- 14+500; TG str. Prawa 14+075 – 14+400 – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: TG str. Lewa km 14+000- 14+600; TG str. Prawa 13+900 – 15+400 – Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: TG km od 15+415 do 15+765, str. L; TG km od 15+415 do 15+770, str. P – Skropienie emulsją powierzchni niebitumicznej: TG km 15+420-15+748 – Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8cm): TG km 15+415-15+740 str. L; TG km 15+415-15+750 str. P – Badania geotechniczne w obrębie rzeki Sanna 12+650 -12+850 |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Zbrojenie UN P1 – WS-6 Deskowanie UN P1 – WS-6 Betonowanie UN P1 – WS-6 Zbrojenie UN P2 – WS-6 Deskowanie UN P2 – WS-6 Betonowanie UN P2 – WS-6 Betonowanie zamków i uciągleń – WS-9 Zbrojenie ścian – PZDdsz-8 Betonowanie ścian – PZDdsz-8 Deskowanie ścian – PZDdsz-8 Rozdeskowanie ścian – PZDdsz-8 Rusztowanie pod UN – WD-10 Deskowanie UN – WD-10 |
|||||||||||||||||
Zbrojenie ścianek zaplecznych – WD-14 Rozdeskowanie UN – WD-14 Deskowanie UN – WD-18 Zbrojenie UN – WD-18 Montaż wpustów i sączków – WD-18 Rury do trasowania kabli – WD-18 |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa linii kablowej zasilającej SZR 02 Budowa linii kablowej zasilającej SZR 03 Kanalizacja deszczowa – KD-2.1 – 6+300 Kanalizacja deszczowa – KD ZR7 – km 6+300 Kanalizacja deszczowa – KD ZR10 – km 10+600 Kanalizacja deszczowa – KD ZR17 – km 13+600 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 5+200 Melioracja 73 – km 8+900-9+150 Melioracja 124S – km 9+800 Kanalizacja sanitarna MOP Lewy Drenaż – pas rozdziału i przykanaliki km 14+000 |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Betonowanie podbudowy Ław fundamentowych MOP Lewy Betonowanie podbudowy Ław fundamentowych MOP Prawy Betonowanie ścian fundamentowych MOP Lewy Betonowanie ścian fundamentowych MOP Prawy Przepusty skrzynkowe: |