Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 „Naprawa rozmytych poboczy: TG 3+200; Węzeł Szastarka” „Odhumusowanie: Pas technologiczny, od 2+600 do 2+900, SL” „Uszczelnienie rowów geomembraną : TG km L02P, L01P, L02L; TG km 2+800-2+950 str.P” „Humusowanie skarp i terenów płaskich: TG km L01P,L02P; 3+150-3+250; 8+130-8+160 str.P; 3+000-3+250, 8+300-8+150, 3+000-3+400 str.L, 0+500-0+600 str.L i P – skarpy; TG km 8+250-8+850 str.L – poprawa zahumusowanych skarp” „Profilowanie terenów płaskich: TG km 8+150-8+850 str.L 7+650-7+850 str.P ; TG km 6+800-7+200” „Obsiew traw: TG km 8+300-8+850 str.L; TG km 4+600-4+800 str.L” „Roboty ziemne – wykop: TG od 2+600 do 2+900, DDP03 – rów; DP2742L + wjazdy” „Roboty ziemne nasyp/GWN: DDL01 + Rondo Węzeł Szastarka; PTL od 2+600 do 2+900” „Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): DDL01; Zjazd 19/74-03-1 + dojazd do ZR-5 + dojazd do studni” „Warstwa mrozochronna: Rondo Węzeł Szastarka” „Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6, grubości 15 cm: Rondo Węzeł Szastarka” „Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm: DDP03, DDL05, DDL06 + TG 7+000 – pobocza; DG 108625L; DG108625L + DDL02 + DDP03; DDL01, DDL01a,DDL01b, DDL02; Rondo Węzeł Szastarka; dojazd do ZR5; PTL od 6+300 do 7+300; DP2742L + wjazdy” „Rozbiórki nawierzchni: DK19/74 odc. III + IV” „Rozbiórka konstrukcji: DP2742L” „Ściek trójkątny: DDL02” „Krawężnik betonowy 20x30cm na podsypce cem- piaskowej gr. 3cm i ławie betonowej z oporem o przekroju poprz. 0.09 m (przy nawierzchni bitumicznej): DP2742L” „Umocnienie rowów za pomocą elementów prefabrykowanych: DDL05, TG km 8+100-8+200 str.L” Uszczelnienie rowów na S19 i łącznicach „Wykonanie ogrodzenia (słupki+wykop pod siatkę+montaż siatki): TG km 3+600-4+500, 6+550-7+250” „Warstwa wiążąca Beton asfaltowy AC 16W 35/50, grubości 5 cm (KR1-KR4): DDL02, DDP03, DG108625L, DP2742” „Warstwa ścieralna Beton asfaltowy AC 11S 50/70, grubości 4 cm (KR1): DDL02, DDP03, DG108625L, DP2742” „Warstwa ścieralna – SMA 11 45/80-55, gr. 4 cm: TG 4+400 – 8+850” „Ekrany przeciwolsnieniowe – zbrojenie belki fundamentowej: TG km 0+568,7 – 0+583,3 str. P i L” „Montaż drogowych barier ochronnych: TG km 4+711-5+131, 5+283-5+343, 5+717-5+857, 5+577-5+669 str.L ; TG km 4+247-4+287, 5+123-5+147, 5+215-5+241, 5+673-5+737, 5+757-5+857 str.P” |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Odhumusowanie: Zjazd DDL07-3; PT str. P 13+350, PT str. L 15+600; WA-L 9+500” „Humusowanie z obsianiem: TG 12+950 do 16+000; węzeł Modliborzyce Łącznica L03P, L03L” „Wykop: PT str. L i P 9+200 – 9+300; TG str. L 18+100, DD02 – rów; MOP lewy; DDL11 – wymiana; DG108738L; PT str. L 17+730 – rów” „Nasyp: TG str. P 13+300 – pobocze; MOP lewy i prawy + piasek; PT str. P 15+600; Zjazdy DDL07-3, DD02-1; DDL11” „Profilowanie skarp i poboczy: TG str. L 11+400 – 11+500, TG str. L i P 18+000-18+100, DDL14, DD03” „Warstwa mrozochronna z mieszanki niezwiązanej: MOP lewy” „Warstwa mrozochronna C1,5/2: MOP Lewy” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: MOP lewy; PT str. L 13+050 – 13+300; PT str. L 10+800; PT str. L 10+400 – 10+600; DDL09, DDL10” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: PT str. L 13+050 – 13+300; PT str. L 10+790 – 11+950; PT str. L 11+400 – 11+800; PT str. L i P 14+100 – 14+300; TG str. P 18+000 – 18+100, TG str. P 13+200 – 13+600, L04P – pobocze; DDL10, DDP12, DDP15; MOP Prawy – chodnik; DG108738L” „Kruszywo 0/31,5 – profilowanie: DDL09; TG str. L 17+200 – 17+600 – pobocze; PT str. P 11+250 – 12+000” „Wykonanie ogrodzenia: TG 13+000 do 18+137” „Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej: MOP Prawy” „Krawężnik kamienny: MOP Lewy” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W, KR 1-2; DDP15, DG108738 L” „Warstwa ścieralna – Beton asfaltowy AC 11S, KR 1-2: DD03” „Rozbiórka poszerzeń z kruszywa: DDP15, PT str. P 13+200 – 13+300; Droga technologiczna wg TG 13+500 str. P ” „Rozbiórka konstrukcji drogi: DG 108738L” „Ekrany akustyczne – Montaż drzwi: EL-7 km 13+423,81” „Montaż drogowych barier ochronnych: TG km 12+989-13+071, 13+394-13+410, 13+422-13+452 str.L; TG km 12+937-13+081, 13+096-13+203, 13+379-13+409, 13+423-13+440, 13+491-13+508 str. P; węzeł Modliborzyce łącznica L03P, L04P, L03L; DD02, DD03, DD17; DW857” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WS-4 Umocnienie skarp WS-6 Schody skarpowe WS-6 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-10 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka, bez fundamentów) zasilanego z SO4 MOP Felinow Lewy Budowa linii kablowej zasilającej urządzenia SZR MOP Felinów Lewy Budowa oświetlenia drogowego (ustawianie fundamentów) zasilanego z SO1 Budowa oświetlenia drogowego (ustawianie fundamentów) zasilanego z SO5 Kanalizacja deszczowa – wpusty MOP Prawy km 10+000 Kanalizacja deszczowa – wpusty MOP Lewy km 10+000 Drenaż francuski – DDP14 w km TG 13+400 Kanalizacja deszczowa – montaż studni do zbiornika PPOŻ km.10+800 Kanalizacja deszczowa – montaż wylotów wpustów na skarpę: km 10+200-13+000 Czyszczenie kanalizacji deszczowej km 10+800 ZR-16 Odwodnienie wykopu ZR-14 Prace wykończeniowe ZR-16 Ułożenie geowłókniny, foli i dociążenia Wykonanie jaru 6+350 Zbiorniki ZB-1 i 2 (MOP) – wykop Ciek wodny Łukawica – Odmulenie |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Montaż urządzeń centralnego ogrzewania – MOP Prawy i Lewy Przepusty skrzynkowe: |