Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 Z powodu intensywnych opadów deszczu w dniach poprzednich oraz prognozowanych opadów na najbliższe dni brak możliwości prowadzenia większości prac. „Uszczelnienie rowów geomembraną : TG km 0+600-0+650” „Humusowanie skarp i terenów płaskich: TG km 8+100, 7+150-7+350, 7+350, 7+940-7+980 str.L, 0+400-0+650 str. L i P, 1+700-1+800, 6+260-6+400 str.P, ZR6 – skarpy; DP 2743L, 8+700-8+200 str.L – poprawa zahumusowanych skarp” „Roboty ziemne nasyp/GWN: Przestrzeń pomiędzy łącznicami L01P odc. „”b”” a L02P odc. „”b””; PTL04; wjazdy DDP01; Wnętrze ronda DK19/74″ „Profilowanie terenów płaskich: TG km 8+100, 7+500, 7+940-7+980, 6+400-6+500, 4+700-5+000 str.L” „Obsiew traw: TG km 2+700-2+800, 1+600-1+800 str.P i L; 0+400 0+600 str.L; węzeł Szastarka” „Kształtowanie skarp i rowów: TG 3+000, SL” „Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): PTL04” „Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm: pasy technologiczne 2+700 2+900; DDP08 , DDP01 wjazdy PTL04; Rondo DK119/74 + DDL01a + DK19/74 odc. III i IV” „Kostka granitowa: węzeł Szastarka” „Kostka betonowa, grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, grubości 3 cm (chodniki): rondo węzeł Szastarka” „Ściek skarpowy: TG km 3+800-6+000; TG km 2+700-3+000 str.L i P” „Umocnienie rowów za pomocą elementów prefabrykowanych: DDP06, TG km 3+800-6+000 str.L i P” Wykonanie ogrodzenia „Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): DP2803L” „Warstwa wiążąca Beton asfaltowy AC 16W 35/50, grubości 5 cm (KR1-KR4): DDP07, DDP08, DP2803L” „Warstwa ścieralna Beton asfaltowy AC 11S 50/70, grubości 4 cm (KR1): DDP07, DDP08” Warstwa ścieralna – SMA 11 45/80-55, gr. 4 cm „Rozbiórka konstrukcji: DDP08” „Ekrany przeciwolśnieniowe – montaż kotew: TG km 1+723 – 1+823 str. L i P” „Ekrany akustyczne – montaż kotew: EP-5.2 ” „Zabudowa przepustów, umocnienie kostką kamienną na podsypce 1:3: PH DDL01-1151.46; PH DK19-3-0+120.79; PH DK19-4-0+037.00; PH S19L-3+403.45; PH PTL-5+197; PH PTL-5+160; PH DDL05-1+061.48; PH S19P-5+750.00; PH DDL05-2+178.05” |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 Z powodu intensywnych opadów deszczu w dniach poprzednich oraz prognozowanych opadów na najbliższe dni brak możliwości prowadzenia większości prac. „Odhumusowanie: DW857 str. L – rów; Zjazd DDP10-3” „Humusowanie z obsianiem: TG 13+300 do 15+000 P i L; DDP18, DD02, DDP20” „Wykop: PT str. L 9+400 – 9+800; DDL11 – wymiana; TG str. P 10+800 – 11+000,TG str. L 11+000 – 11+300, TG str. L 9+900, DDL08, DDP10 – rów; MOP lewy” „Nasyp: Zjazdy DDP18, DDP16; DDL11 – piasek; DDL11; TG pas rozdziału 10+500 – piasek; MOP prawy enklawy” „Osuszanie nasypów: MOP lewy” „Profilowanie skarp i poboczy: DDL07, TG str. P 10+800 – 11+000, TG str. L 11+000 – 11+300, TG str. L 9+900, TG str. P 10+600 – 10+700” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: DDL08; DDL10” „Warstwa mrozochronna z mieszanki niezwiązanej MOP lewy” „Warstwa mrozochronna C1,5/2: MOP Lewy” „Podbudowa pomocnicza C5/6 : MOP lewy” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: DDP10; MOP lewy” „Kruszywo 0/31,5 – profilowanie: DDP10 0+500 – 1+052, DDP11a; TG str. P 13+600 – 16+100 – pobocze; TG str. L 18+100” „Wykonanie ogrodzenia: TG km 13+000 do 15+000” „Krawężnik kamienny: MOP Lewy” „Rozbiórka zjazdu tymczasowego: TG km 13+300 i 13+200 str. P” „Wykonanie przepustów pod zjazdami: DDL07” „Zbrojenie belki fundamentowej: obiekt PZDs11a” „Zabudowa przepustów, umocnienie kostką kamienną na podsypce 1:3: PH DDP21-0+008.87; PH DDP20-0+823.86; PH S19P-13+500; PH S19P-3+403.40; PH 108625L-0+076.46” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WS-3 Schody skarpowe WS-3 Umocnienie skarp WS-3 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WS-4 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WS-5 Umocnienie skarp WS-6 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-7 Nawierzchnia kap z żywicy MS-13 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa linii kablowej zasilającej urządzenia SZR MOP Lewy Budowa oświetlenia drogowego (montaż słupów, opraw) zasilanego z SO5 MOP Prawy Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka, bez fundamentów) zasilanego z SO2 Rondo Wezeł Szastarka Budowa linii kablowej zasilającej urządzenia SZR 03 Montaż kanału technologicznego Kanalizacja deszczowa – KD-ZR5g km 3+400 Kanalizacja deszczowa – montaż osadników poziomych km 3+400 Kanalizacja deszczowa – montaż studni melioracyjnej km 8+100 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 1+500-1+800, km 3+400 Kanalizacja deszczowa – montaż studni wpadowej km 1+500-1+800 Kolizja wodociągowa W2 km 3+032-3+048 Kanalizacja deszczowa – KDZR16b km 12+850 Kanalizacja deszczowa – KDZR16b km 12+850 Kanalizacja deszczowa – regulacja wysokościowa wpustów oraz studni, rozładunek materiałów km 10+000 Kanalizacja deszczowa – MOP Lewy i Prawy km 10+000 ZR-16 Ułożenie geowłókniny, foli i dociązenia Wykonanie przegród na rowach w okolicy PZM 08 Zbiornik ZR-5g – Ułożenie warstw konstrukcji zbiornika |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Oczekiwanie na odpowiedz na KNA 186 Płytki wewnętrzne – MOP Prawy i Lewy Malowanie ścian i sufitów – MOP Prawy i Lewy Montaż piktogramów i wyciekraczek systemowych – MOP Prawy i Lewy Przepusty skrzynkowe: |