Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 Odpompowywanie wody, spuszczanie zalegającej wody „Usuwanie skutków opadów deszczu, uzupełnianie rozmytych skarp i poboczy: Węzeł Szastarka + DDL05 + DDL06” „Uszczelnienie rowów geomembraną : TG km 2+980-3+150; 3+100-3+380 str.L; TG km 3+000-3+260 str.P” „Humusowanie skarp i terenów płaskich: TG km 3+100-3+300, 4+350-4+480, 4+600-4+660 str.L; TG km 3+400-3+450 str.P; TG km 3+250-3+400 – pas rozdziału; łącznica L01P” „Humusowanie skarp i terenów płaskich- poprawki: TG km 7+000-7+150 str.” „Obsiew traw: TG km 5+200-8+800 str.L pobocze; TG km 8+200-8+800 str.P i L” „Profilowanie terenów płaskich: TG km 3+100-3+300; 3+500 str.L; TG km 6+800-7+000, 7+650-7+850 str.P” „Odhumusowanie: Pas technologiczny, od 2+600 do 2+900, SP” „Roboty ziemne – wykop: TG od 1+600 do 1+800, TG 2+900, DDP03 – rów” „Roboty ziemne nasyp/GWN: PTP, 2+100” „Skarpowanie nasypu: TG od 1+600 do 2+000, SP; DDP05” „Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): Pas technologiczny 2+100, SL; WA-L + Dojazd do zbiornika ZR4” „Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm: Zjazdy na posesje DDL01, DDP03; pasy technologiczne SP, 2+100; DK 19 odc. 3 i 4; Pobocza S19 w km 5+000 9+000, DDL05, węzeł Szastarka; WA-L + Dojazd do zbiornika ZR4” „Ściek skarpowy: TG km 2+900-3+400 str.L” „Umocnienie rowów za pomocą elementów prefabrykowanych: DDL05,DDP05” Uszczelnienie rowów na S19 i łącznicach „Wiercenie pod wykonanie ogrodzenia: TG km 5+900-6+600” „Montaż drogowych barier ochronnych: TG km 3+890-4+358 ; TG km 4+167-4+247, 4+358-4+470, 4+559-4+711 str.L ; TG km 4+523-5+123 str.P” |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Humusowanie z obsianiem: TG 12+950 do 13+100 P i L; DG108739L” „Wykop: MOP lewy; TG str. L 10+500 – rów” „Nasyp: PT str. P 15+700, PT str. P 17+400, PT str. L 13+200-13+300; MOP lewy – piasek; L04L; Pas rozdziału 10+500 – 10+600, 13+000; MOP lewy” „Profilowanie skarp i rowów: TG str. L i P 10+350 – 10+600; TG str. L i P 12+900 – 13+400; DD02, DD03” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: PT str. L 11+300 – 12+000, PT str. 13+300 str. L; MOP lewy – GWN” „Warstwa mrozochronna C1,5/2: MOP Lewy” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: PT str. L 13+445 – 13+800; PT str. P 18+100, 16+500, 17+600; TG str. L i P 13+000 – 13+100,DD03,DD02, DG108739L, DDP18 str. L, DDP17 str. L, łącznica L04 – pobocze; MOP Prawy – chodnik; MOP Lewy” „Wykonanie ogrodzenia: TG km 13+100 do 18+137” „Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej: MOP Prawy” „Obrzeże: MOP Prawy” „Korytko muldowe: TG 13+015 do 13+045” „Ściek o zmiennej niwelecie: Łącznica L03P” „Warstwa ścieralna – SMA 11 45/80-55, gr. 4 cm: TG km 12+920-13+550 ” „Montaż drogowych barier ochronnych: TG km 13+452-13+560, 13+395-13+071 str L; DD02; TG km 0+299-0+355, 0+188-0+092, 13+439-13+491, 13+508-13+796, 13+377-13+204str.P; TG km 0+175-0+091 – pas rozdziału; Łącznica L04P” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Umocnienie skarp WS-5 Montaż balustrad WS-5 Ściek naskarpowy WS-5 Umocnienie skarp WS-6 Schody skarpowe WS-6 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-7 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-10 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa oświetlenia drogowego (ustawianie fundamentów) zasilanego z SO1 Budowa oświetlenia drogowego (ustawianie fundamentów) zasilanego z SO5 Budowa oświetlenia drogowego (ustawianie słupów) zasilanego z SO6 Kanalizacja deszczowa – wpusty MOP Prawy km 10+000 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 13+000 Drenaż francuski – km 13+000-18+000 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 10+200 Czyszczenie kanalizacji deszczowej km 13+000-18+000 ZR-16 Odwodnienie wykopu ZR-16 Wykop ZR-16 Ułożenie geowłókniny, foli i dociązenia ZR-18 Ogrodzenie P09 Profilowanie terenu pod geokratę P09 Układanie geokraty Wykonanie jaru 6+350 Zbiorniki ZB-1 i 2 (MOP) – wykop |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Konstrukcja sufitów podwieszanych – MOP Prawy i Lewy Montaż urządzeń centralnego ogrzewania – MOP Prawy i Lewy Przepusty skrzynkowe: |