Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 „Zahumusowanie skarp z obsiewem: TG km 1+780-1+880, 2+580-2+800 – pas rozdziału; TG km 6+480-7+050, str.P ; TG km 6+500-6+700, str.L; DP 2802L – poprawki” „Uszczelnienie rowów geomembraną: TG km 6+480-7+050, str.P; TG km 6+500-6+700, str.L” „Roboty ziemne wykop: TG od 6+000 do 6+100; TG 9+200; TG 10+700; DDL05,DDP05 i DDP06 – likwidacja poszerzeń i rowy; TG od 2+200 do 2+600 – rów; TG od 3+000 do 3+850 – rów” „Roboty ziemne nasyp/GWN: TG S19 km 2+965 – 3+400 i łącznice nasypowe L01P i L02P ; TG S19 km 4+450 – 4+550; DDL05a; Prawy pas technologiczny, od 3+000 do 3+880 ” „Wykonanie nasypu z gruntu z wykopu po ulepszeniu: TG od 3+000 do 3+380; TG km 4+430-4+460 L01P/2P odc. „”b””; DD01; DDL05a” „Kształtowanie skarp: TG od 2+200 do 2+600; TG od 3+000 do 3+850; DDP06, DDP05; DDL05, DDP05” „Wykonanie wzmocnienia podłoża C0,4/0,5: Pas technologiczny lewy, od 7+300 do 7+600; TG km 10+900; DDL05a; Prawy pas technologiczny od 3+620 do 3+850; Prawy pas technologiczny 6+100” „Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6, grubości 15 cm (KR6-KR5, st. postojowe MOP); TG od 5+900 do 6+000 ; TG od 7+960 do 8+020” „Podbudowa zasadnicza z mieszanek niezwiązanych 0-31,5mm: DD01; DDL05; TG od 5+880 do 6+020; TG S19 km 7+940-8+020” „Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): TG S19 5+880-6+020 ” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W, grubości 8 cm, KR6: TG S19 5+880-6+020” „Warstwa wiążąca Beton asfaltowy AC 16W 35/50, grubości 5 cm (KR1): DDL05; DDL06” „Warstwa ścieralna Beton asfaltowy AC 11S 50/70, grubości 4 cm (KR1): DDL06; DDL05” „Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: DDL05” „Skropienie emulsją powierzchni niebitumicznej: TG od 4+585 do 4+680, str.L i P” „Obrzeże betonowe 8 x 30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm: DP2742L; TG km 8+998, str. L i P ( WD 10)” „Ściek skarpowy: DP2802L; TG km 8+998, str. L i P ( WD 10)” „Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż, wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: Pasy technologiczne prawe PH PTP-7+165; Pasy technologiczne lewe PH PTL-7+951.23; PH PTL-8+008 – średnica przepustów: 50 cm” „Zabudowa przepustów, umocnienie kostką kamienną na podsypce 1:3: Droga powiatowa 2803L, PH 2803L-0+019.00, PH 2803L-789.03; Droga ekspresowa S19, PH S19L-8+999.50, PH S19P-8+999.50” „Rozbiórka wjazdu: TG km 3+350” „Umocnienie dna rowów: TG od 5+676 do 5+885, str.P” |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Uszczelnienie rowu geomembraną: TG 9+900 – 10+300” „Humusowanie z obsianiem: TG 9+900 – 10+300, 11+700 – 12+100” „Wykop: Pas technologiczny str. P 9+400 – 9+600; Pas technologiczny str. P 11+350; 11+400; TG 9+500 – rów; TG str. P 10+100 -10+500; TG 10+900; TG 12+650 – 12+830 (wymiana gruntu)” „Nasyp: TG 9+300 – 9+900 – pobocze; Pas technologiczny str. P 16+550-16+800; TG 12+650 – 12+830 (wymiana gruntu); DD04; DD02 str. P” „Osuszenie nasypów: PT km 9+570-9+910; PT km 11+100-11+200” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: TG 10+950 -10+970; Pas technologiczny str. P 10+300 – 10+700; Pas technologiczny str. P 10+950 – 11+200; Pas technologiczny str. P 15+750-16+420” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: TG str. L i P 10+925 – 11+500; PT str. L 11+700 – 12+300; PT str. L 16+000 – 17+000” „Kruszywo 0/31,5 – profilowanie: TG str. L i P 10+500 – 11+000” „Kolumny żwirowe: TG 12+700 – 12+780” „Kolumny betonowe: TG 12+750 – 12+780” „Krawężnik: DD 04 ( WD 17 ) ” „Kostka betonowa – chodnik: DW857; TG 13+415” „Ściek skarpowy: TG 17+170 – 17+220” „Nawierzchnia bitumiczna AC 8 S – ścieżka rowerowa: DW857” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W 25/55-60, grubości 8 cm: TG km 10+510-10+910, str.P; TG km 10+505-10+850, str.L” „Skropienie emulsją powierzchni niebitumicznej: TG km 10+520-10+900” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Zasypki obiektu WS-4 Zasypki obiektu WS-6 Montaż balustrad WD-10 Wbijanie pali fundamentowych MS-13 Zbrojenie, deskowanie, betonowanie fundamentów MS-13 Podwaliny betonowe WD-14 Próbne obciążenie obiektu WD-14 Sprężanie UN WD-15 Zasypka obiektu WD-16 Deskowanie, zbrojenie, betonowanie płyt przejściowych WD-16 Deskowanie, zbrojenie, betonowanie kap na obiekcie WD-16 Podwaliny betonowe WD-16 Krawężniki za obiektem WD-17 Montaż desek gzymsowych WD-17 Deskowanie, zbrojenie, betonowanie ścianki zaplecznej WD-20 Montaż desek gzymsowych WD-20 Kotwy kap chodnikowych WD-20 Deskowanie, zbrojenie, betonowanie kap na obiekcie WD-20 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: SO1 Budowa oświetlenia drogowego (montaż fundamentów) zasilanego z SO 1 SO3 Budowa oświetlenia drogowego montaż słupów z wysięgnikami zasilanego z SO3 MOP trasa główna SO1 Budowa oświetlenia drogowego montaż słupów z wysięgnikami zasilanego z SO1 trasa główna SZR MOP Lewy Budowa zasilania urządzeń zasilanych z SZR MOP Lewy SO1 Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka, bez fundamentów) zasilanego z SO 1 SO2 Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka, bez fundamentów) zasilanego z SO 2 Węzeł Szastarka LP01P i LP02P Kanalizacja deszczowa – wpusty km 7+950; 9+000 Kolizja wodociągowa W2 km 3+030-3+048 Kanalizacja deszczowa – km 7+950-8+000 (regulacja włazów) Kanalizacja deszczowa – wyloty przykanalików wpustów na skarpę – km. 8+000; 10+000-10+700 Kanalizacja deszczowa – KDZR14 km 12+500 Kanalizacja deszczowa – KDZR16 km 13+000 ZR-3 Prace wykończeniowe ZR-4 Prace wykończeniowe ZR-14 Układanie warstw konstrukcji – płyty ażurowe |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Wykonanie izolacji i kanałów w posadzce – MOP Lewy Wykonanie posadzki – MOP Prawy Montaż okien – MOP Prawy Montaż okien – MOP Lewy Przepusty skrzynkowe: |