Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 „Kształtowanie skarp: TG od 2+100 do 2+500; TG od 3+000 do 3+800 + Węzeł Szastarka; TG od 7+700 do 8+100; DDP05” „Roboty ziemne na miejscu, skarpowanie nasypu z odkładem materiału na warstwę: TG 4+450” „Wykonanie wzmocnienia podłoża C0,4/0,5: Prawy pas techniczny od 3+500 do 3+600 ; Prawy pas technologiczny, od 5+900 do 5+940 ; Prawy pas technologiczny, od 7+650 do 7+930; Lewy pas technologiczny, od 3+700 do 3+970” „Warstwa mrozochronna: Pierścień Rondo Węzeł Szastarka” „Podbudowa zasadnicza z mieszanek niezwiązanych 0-31,5mm: Prawy pas technologiczny, 3+500, 3+700, 4+600, 5+900, 6+000, 7+600, 7+800, 7+900; Lewy pas technologiczny, od 7+600 do 7+951; DDL05a; DK 19/74 odc. III + odc. IV + Rondo” „Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): TG od 7+950 do 8+030, str P i L” „Skropienie emulsją powierzchni niebitumicznej: TG od 7+950 do 8+030, str P i L” „Rozbiórka drogi dojazdowej poza śladem docelowych dróg dojazdowych: DDP06” „Umocnienie dna rowów: TG od 5+676 do 5+885, str.P i L” „Kostka betonowa, grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, grubości 3 cm (chodniki): DP2742L” „Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż, wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: Droga ekspresowa lewa, PH S19L-5+912.17 – średnica przepustu: 80 cm |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Odhumusowanie: TG 16+200 – 16+400 ,str. Lewa; PT str. L 10+500 – 10+650; PT str. L 9+600 – 9+700” „Humusowanie: TG 15+800 – 16+800” „Wykop: PT str. P 9+400 – 9+600; PT str. L 9+600 – 9+700 – rów; TG str. P 10+700 – 10+900 – rów; TG str. P 11+500 – 11+700 – rów; PT str. P 15+800 – 16+800 – rów” „Nasyp: DD02 (WD15) str. P; MOP Prawy; PT str. P 14+200 – 14+600, 14+800-15+600; PT str. P 16+800; DP2815L” „Wykonanie platformy roboczej – wymiana : TG 12+700 – 12+800” „Profilowanie podłoża pod wykonanie nasypu z gruntu przepusczalnego : TG 12+640-12+830” „Profilowanie podłoża, skarp i rowów: MOP Prawy; TG 9+400 – 9+800; PT str. L 9+600 – 9+700; TG str. P 10+700 – 10+900 ; PT str. P 15+800 – 16+800” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: PT str. P 11+200 – 11+300; PT str. P 16+400 – 16+700; MOP Prawy” „Warstwa mrozochronna C1,5/2: MOP Prawy” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: PT str. P 9+900 – 10+650; PT str. P 15+700 – 16+400; DP2815L” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5 – profilowanie: TG str. P 11+250 – 11+500; DP2815L (WD18)” „Kolumny betonowe TG 12+750 – 12+780” „Kolumny żwirowe: TG 12+750 – 12+780” „Kolumny betonowe w technologii kolumn żwirowo-betonowych: TG 12+540 – 12+780” „Kolumny żwirowe w technologii kolumn żwirowo-betonowych TG 12+540 – 12+780” „Ściek trójkątny: DD 04 ( WD 17 )” „Krawężnik: DD 04 ( WD 17 ) ” „Umocnienie rowu betonowymi elementami prefabrykowanymi; DD 04 ( WD 17 ) ” „Obrzeże: DP 2815 L” „Ściek skarpowy: DP 2815 L ” „Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm: TG km 10+500-11+500 str.L i P – niewykonane; WD 18” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W 25/55-60, grubości 8 cm: TG km 10+910-11+470, str.P; TG km 10+850-11+470, str.L” „Skropienie emulsją powierzchni niebitumicznej: WD 18” „Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: TG km 11+200-11+500, str.P” „Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż,wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: Droga ekspresowa S19- Lewa, PH S19L-9+515.00 – średnica przepustu: 80 cm” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Zasypki obiektu WS-5 Montaż kolektorów odwadniających WD-10 Deskowanie fundamentów MS-13 Zbrojenie fundamentów MS-13 Betonowanie fundamentów MS-13 Podwaliny betonowe WD-14 Rozdeskowanie UN WD-15 Zasypka obiektu WD-16 Kapy chodnikowe za obiektem (deskowanie, zbrojenie, betonowanie) WD-17 Kapy chodnikowe (deskowanie, zbrojenie, betonowanie) WD-20 Zasypki obiektu WD-20 Zabezpieczenie antykorozyjne przeciw ochlapywaniu – przygotowanie powierzchni WS-3 Zabezpieczenie antykorozyjne przeciw ochlapywaniu – przygotowanie powierzchni WS-4 Zabezpieczenie antykorozyjne przeciw ochlapywaniu – przygotowanie powierzchni WS-5 Zabezpieczenie antykorozyjne przeciw ochlapywaniu – przygotowanie powierzchni WS-6 Zabezpieczenie antykorozyjne przeciw ochlapywaniu – przygotowanie powierzchni WD-7 Zabezpieczenie antykorozyjne przeciw ochlapywaniu – przygotowanie powierzchni WS-9 Zabezpieczenie antykorozyjne przeciw ochlapywaniu – przygotowanie powierzchni WS-12 Izolacja cienka fundamentów MS-13 Zasypka fundamentów MS-13 Zabezpieczenie antykorozyjne przeciw ochlapywaniu – przygotowanie powierzchni WD-15 Betonowanie zakotwień WD-15 Zabezpieczenie antykorozyjne przeciw ochlapywaniu – przygotowanie powierzchni WD-15 Podwaliny betonowe WD-16 Zabezpieczenie antykorozyjne przeciw ochlapywaniu – przygotowanie powierzchni WD-16 Zabezpieczenie antykorozyjne przeciw ochlapywaniu – przygotowanie powierzchni WD-17 Zabezpieczenie antykorozyjne przeciw ochlapywaniu – przygotowanie powierzchni WD-18 Montaż kolektorów odwadaniających WD-18 Kotwy kap chodnikowych WD-20 Zabezpieczenie antykorozyjne przeciw ochlapywaniu – przygotowanie powierzchni WD-20 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: SO1 Budowa oświetlenia drogowego (montaż fundamentów) zasilanego z SO 1 SO1 Budowa oświetlenia drogowego montaż słupów z wysięgnikami zasilanego z SO1 trasa główna SZR MOP Lewy Budowa zasilania urządzeń zasilanych z SZR MOP Lewy Kanał technologiczny PT prawy 5+200-5+250″ Kanał technologiczny PT prawy 5+600-5+750″ Kanalizacja deszczowa – MOP km 10+000 Kolizja wodociągowa W8 km 10+473-10+657 Kanalizacja deszczowa – wyloty przykanalików wpustów na skarpę – km. 0+300-0+700, km 7+600-8+000 Kanalizacja deszczowa – KDZR16 km 13+000 Drenaż francuski w poboczu km 3+400, km 18+000 „Drenaż w pasie rozdziału: km 10+525-10+705, km 10+730-10+900, km 11+075-11+191, km 11+211-11+325” ZR-3 Prace wykończeniowe ZR-14 Układanie warstw konstrukcji – płyty ażurowe |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Wykonanie izolacji i kanałów w posadzce – MOP Lewy Wykonanie izolacji i kanałów w posadzce – MOP Prawy Elewacja ścian – MOP Prawy i MOP Lewy Montaż geberitów – instalacje podtynkowe – MOP LewyPrzepusty skrzynkowe: PZŁ 10+11 – Budowa dróg dojazdowych do obiektów PZM 5 – Wykonanie schodów PZŁ 10 + 11 – Podbudowa pod zbrojenie ławy fundamentowej |