Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 „Zahumusowanie skarp z obsiewem: TG km 7+500-7+600; DP 2802L” „Roboty ziemne wykop: Prawy pas technologiczny od 8+900 do 8+965; TG 10+700; TG od 0+400 do 0+700 – rów; TG od 3+000 do 3+380 – rów; TG od 5+800 do 5+950 – rów; TG od 6+000 do 6+300 – rów” „Roboty ziemne nasyp/GWN: TG od 3+000 do 3+380 ; TG S19 km 4+450 – 4+550; TG S19 km 5+900 – 6+000; DDP07; Pas technologiczny prawy od 4+510 do 5+000; Lewy pas technologiczny od 5+800 do 6+100” „Wykonanie nasypu z gruntu z wykopu po ulepszeniu: L02P odc. „”b””; TG od 2+960 do 3+200; TG od 3+000 do 3+380; TG 4+550, TG 5+950; Pas technologiczny prawy 4+850; DDL05″ „Kształtowanie skarp, poboczy i rowów: TG od 0+400 do 0+700; TG od 3+000 do 3+380; TG od 5+800 do 5+950; TG od 6+000 do 6+300; TG od 7+640 do 7+960” „Umocnienie poboczy (kruszywo): DP2802L” „Wykonanie wzmocnienia podłoża C0,4/0,5: DDL05; Prawy pas technologiczny od 4+435 do 4+075; Prawy pas technologiczny od 4+800 do 5+000; Prawy pas technologiczny od 5+760 do 5+880; Prawy pas technologiczny od 8+425 do 8+965” „Warstwa mrozochronna: Pierścień Rondo Węzeł Szastarka” „Podbudowa zasadnicza z mieszanek niezwiązanych 0-31,5mm: DDL05; Prawy pas technologiczny od 8+425 do 8+965; Prawy pas technologiczny od 5+000 do 5+950; Prawy pas technologiczny 4+600” „Podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C8/10, grubości 26 cm (pierścienie rond, pp. ponadnormatywnych): pierścień ronda Szastarka” „Krawężnik 20x30cm układany na płask na podsypce cem- piaskowej gr. 3cm i ławie betonowej o śr. gr. 22 cm (pierścienie rond): pierścień ronda Szastarka ” „Krawężnik betonowy 20x30cm na podsypce cem- piaskowej gr. 3cm i ławie betonowej z oporem o przekroju poprz. 0.09 m (przy nawierzchni bitumicznej): pierścień ronda Szastarka ; DP2742L” „Ściek trójkątny metodą ciągłego betonowania: Węzeł Szastarka; TG od 3+400 do 3+500; TG od 7+660 do 7+940” „Obrzeże betonowe 8 x 30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm: DP2742L” „Ściek trójkątny: DDL06, DDL05, DDL01” „Kostka brukowa: węzeł Szastarka rondo” „Przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż,wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: Droga dojazdowa DDL05, PH DDL05-2+888.44 – średnica przepustu: 80 cm” „Kształtowanie podbudowy pod ściek monolityczny: TG 7+667,96 do 7+940” |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Odhumusowanie: PT str. P 11+550” „Uszczelnienie rowu geomembraną: TG 11+700 – 12+300” „Humusowanie z obsianiem: TG 11+700 – 12+300; DW857” „Wykop: TG 11+400 ; TG str. P 10+400 – rów; TG str. L 10+900, 11+500 – rów; TG 12+650 – 12+830 (wymiana gruntu)” „Nasyp: TG 10+725 – 10+890 – GWN; PT str. L 11+000; PT str. P 11+100, 11+200, 16+400; TG 12+650 – 12+830 (wymiana gruntu)” „Nasyp- piasek pod C1,5/2: MOP Prawy” „Profilowanie skarp, poboczy i rowów: TG str. L 10+350 i 9+900; TG 10+850; DW857; MOP Prawy – profilowanie podłoża” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: TG 10+900; TG 11+200 – 11+300; TG 11+400; MOP Prawy DD04 (WD17)” „Warstwa mrozochronna : TG 10+890 – 10+940; TG 11+280 – 11+450” „Podbudowa pomocnicza C5/6 : TG str. L i P 11+160 – 11+500” „Pobocze kruszywo 0/31,5: DW857 0+300 – 0+640” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: DW 857 – ścieżka rowerowa i chodnik” „Kolumny żwirowe: TG 12+680 – 12+780” „Ściek trójkątny: DP2815L” „Krawężnik: D2815L” „Kostka betonowa – chodnik: DW857” „Obrzeże: DW857” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W, KR 1-2; DDP20, DDP21” „Warstwa ścieralna – Beton asfaltowy AC 11S, KR 1-2; DDP20, DDP21” „Warstwa ścieralna – SMA 11 PMB 45/80-65 KR5-KR7; DW857” „Wykop, przygotowanie podłoża, montaż, wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: Droga ekspresowa S19- prawa, PH S19P-13+026.71– średnica przepustu: 80 cm” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Zasypki obiektu WS-6 Zasypki obiektu PZDdsz-8 Zasypki obiektu WS-9 Wbijanie pali fundamentowych MS-13 Wykop pod fundament MS-13 Beton niekonstrukcyjny pod fundament MS-13 Zbrojenie UN WD-15 Deskowanie UN WD-15 Montaż wpustów i sączków WD-15 Zasypki obiektu WD-16 Krawężniki na obiekcie WD-16 Montaż desek gzymsowych WD-16 Izolacja z papy UN WD-17 W-wa wiążąca WD-17 Schody skarpowe WD-18 Umocnienie stożków WD-18 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: SO1 Budowa oświetlenia drogowego montaż fundamentów km 3+400 – 3+800 SO2 Budowa oświetlenia drogowego kable, bednarka zasilanego z SO2 Węzeł Szastarka L01P i L02P SO3 Budowa oświetlenia drogowego kable, bednarka, fundamenty zasilanego z SO3 MOP trasa główna SO5 Budowa oświetlenia drogowego kable, bednarka, zasilanego z SO5 MOP prawy SO7 Budowa oświetlenia drogowego , motaż słupów z wysięgnikami na DW 857 SO9 Budowa oświetlenia drogowego kable, bednarka, zasilanego z SO9 droga DP2742L Kanalizacja deszczowa – KD-3.1 km 10+650-10+750 Kanalizacja deszczowa – MOP km 10+000 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 3+400, km 13+050-13+350, km 8+000, km 10+050-10+350, km 3+000 (regulacja krat wpustów) Kanalizacja deszczowa – wpusty km 3+400 Drenaż w pasie rozdziału km 5+800-5+900, km 7+675-7+972 ZR-9 Układanie warstw konstrukcji ZR-9 Prace wykończeniowe ZR-14 Układanie warstw konstrukcji – płyty ażurowe ZR-8 Prace wykończeniowe |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: IInstalacja wodno kanalizacyjna – MOP Lewy Ocieplenie ścian styropianem – MOP Prawy Instalacja wodno kanalizacyjna – MOP Prawy Przepusty skrzynkowe: |