Roboty ogólnobranżowe: – Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. – Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. – Nadzory autorskie: przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA; udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych – Wprowadzanie zmian w dokumentacji w związku z uwagami zawartymi w Klauzuli rozpatrzenia PSOR nr Z2.4080.192.2019.mb – Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. – Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. – Nadzór saperski. – Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. Roboty drogowe: |
|||||||||||||||
– Warstwa ulepszonego podłoża C 0,4/0,5: TG S19 km 2+220-2+650 – Wymiana gruntów: TG S19 od 0+557 do 0+568 oraz 0+584 do 0+596, 1 strefa przypodporowa – Rozbiórka nawierzchni bitumicznej: Parking ITD; DP2744L -Rozbiórka podbudowy z kruszywa łamanego: Parking ITD; DP2744L |
|||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Odhumusowanie: TG km 9+900 – 9+950; DDL16 km 0+675 – 1+010; DG108739L 0+000 – 0+215; DDL17 0+000 – 0+260 – Wykop: TG km 14+400 – 14+600; TG km 14+800 – 15+000; TG km 15+000 15+100;TG km 15+800 – 15+900 rów str. L;TG km 15+950 – 16+000 Pas technologiczny str. L; TG km 16+100 – 16+200 str.L (wykop rów); MOP Lewy wg TG km 10+050 -10+100; TG km 17+100 – 17+200; TG km 17+900 – 18+100 – Nasyp: TG km 16+200-16+400; TG km 16+650 16+750; TG km 16+800 – 16+900; TG km 17+300 – 17+800; MOP Lewy wg TG km 10 +150 – 10+300 – Ulepszenie nasypu/Ulepszenie podłoża pod nasyp: MOP lewy wg TG km 10 +150 – 10+300 TG km 15+735 – 16+180; TG km 16+180 – 16+260 – Ulepszenie 2 warstwy nasypu: TG km 16+550 – 16+650; TG km 17+320- 17+530; MOP lewy wg TG km 10 +150 – 10+300 – Ulepszenie 1 warstwy nasypu: TG km PZM (17+638) – 17+740; TG km 16+540 – 16+650; TG km 16+400 – 16+450 – Warstwa ulepszonego podłoża C 0,4/0,5: TG km 17+000 – 17+100 – Wykonanie warstwy kruszywa 0/31,5: DDP21 km 0+070 – 0+140 – Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż,wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: Węzeł Modliborzyce PH M-L04P-0+027.93 – średnica przepustu: 100 cm |
|||||||||||||||
Roboty mostowe: Deskowanie ścian – PZDs-1 Zbrojenie ścian – PZDs-1 Betonowanie ścian – PZDs-1 Betonowanie ścian – PZDd-2 Montaż konstrukcji stalowej Viacon- PZDd-2 Zbrojenie fundamentów P1 – WS-6 Deskowanie fundamentów P1- WS-6 Zbrojenie fundamentów P2 – WS-6 Deskowanie fundamentów P2- WS-6 Deskowanie ustroju nośnego- WD-7 Zbrojenie ścian – WS-9 Deskowanie ścian – WS-9 Betonowanie ścian – WS-9 Deskowanie ustroju nośnego – WD-14 Zasypka fundamentów – WD-15 Deskowanie korpusów podpór P3 – WD-16 Zbrojenie korpusów podpór P3 – WD-16 Betonowanie korpusów podpór P3- WD-16 Deskowanie korpusu P1 – WD-20 |
|||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa oświetlenia drogowego (kable, bez fundamentów) trasa główna S19 strona L+P km 17+750 – 18+140 Budowa linii kablowej zasilajacej SZR08 Kolizja wodociągowa MOP Melioracja MOP Kanalizacja deszczowa – KDZR3 km 1+850 Kanalizacja deszczowa – wpusty (km 2+600) Kanalizacja deszczowa – wpusty (km 6+800 – 7+200) Kanalizacja deszczowa – wpusty (km 17+300-17+900) Kolizja wodociągowa W7- przepięcie wodociągu km 9+500 |
|||||||||||||||
Rozładunek materiałów km 0+730 Zbiornik retencyjno-infiltracyjny ZRI-01 – wykop Zbiornik retencyjno-infiltracyjny ZRI-19 – Układanie dociążającej warstwy piasku Zbiornik retencyjno-infiltracyjny ZRI-19 – układanie foli uszczelniającej Ciek wodny Karasiówka – wykop Przepusty skrzynkowe: |