Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 „Usuwanie skutków opadów deszczu, usuwanie namokniętego gruntu: PTL05, PLT07, PTL08, PTP04” „Humusowanie terenów płaskich: TG km 8+000-8+950 str.P; TG km 7+200-7+850 str.L, 5+200-5+700 str.P; TG km 4+600-5+150,str.L” „Humusowanie skarp: TG km 7+400-7+600, 8+180+600 str.L” „Humusowanie poprawki: TG km 5+020-5+150, 5+200-5+700,8+150-8+300, 8+450-8+950 str.P ; TG km 7+000-7+850 str.L, 7+200-7+850, str.P” „Obsiew traw: TG km 8+400-8+900, 5+200-5+700 – pas rozdziału; TG km 8+700-8+950 str.L 8+400-8+950 str.P – skarpy; TG km 7+200-7+850 str. L i P” „Roboty ziemne – wykop: DDL05,DDP03, TG od 3+000 do 3+800, str P i L, PTP04- rów; Rów stokowy przy zbiorniku ZR-6” „Roboty ziemne nasyp/GWN: PTL07, PTL08, DDP07” „Wykonanie nasypu z gruntu z wykopu po ulepszeniu: DDP07; DDL02; PTL07, PTL08” „Skarpowanie nasypu: Węzeł Szastarka, DDL05, DDP03, TG od 3+000 do 3+800, str P + L, TG 6+000, PTP04 ” „Uzupełnienie wolnych przestrzeni pod poboczem: Węzeł Szastarka + TG od 2+900 do 3+800” „Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): PTL 06, od 3+600 do 4+400; PTL07, PTL08; DDP07, DDL02” „Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6, grubości 15 cm: TG km 8+870-9+000” „Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm: TG km 8+870-9+000; DK19/74 odc. III + IV + BYPASS RONDO; PTL06; DDL01 + DDL02; Węzeł Szastarka + TG od 3+000 do 3+800” „Ściek skarpowy: TG od 3+400 do 3+800 str. L i P; TG od 7+700 do 7+980; węzeł Szastarka” „Ściek monolityczny: TG km 4+401 – 4+516, str.P ; TG km 4+401 – 4+516 , str.L” „Krawężnik kamienny: węzeł Szastarka” „Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): TG S19 km 2+920 – 3+400 + łącznice Szastarka ” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W, grubości 8 cm, KR6: TG km 4+350-4+520, str.L” „Umocnienie rowów: łącznica L01P odc. a węzeł Szastarka; TG od 3+400 do 3+800 str. L i P; TG od 7+700 do 7+980” „Montaż drogowych barier ochronnych (jednostronnych) w pasie rozdziału: BL-4/D km 6+300-8+100” |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Odhumusowanie: DDL12 0+180 – 0+298” „Humusowanie z obsianiem: TG 13+800 – 15+600” „Profilowanie podłoża: TG 9+000 – 9+150” „Profilowanie skarp i rowów: DD02” „Wykop: TG 10+900 – 10+950; TG 9+200-9+300, TG 11+000 – 11+050, TG 12+850 – 12+870, TG 12+900 – 13+050” „Nasyp: TG 12+840 – 12+890, PT str. L 17+900; DD02 str. P, DDL17; DG108739L str. L; Zjazdy DDL07” „Osuszanie nasypów: DG108739L str. L; DDL17” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: PT str. L 17+850 – 17+950, 17+200 – 17+565” „Podbudowa pomocnicza C5/6 : MOP Prawy” „Podbudowa pomocnicza C8/10 : MOP Prawy” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: PT str. P 14+850 -15+250; PT str. L 13+800 – 14+150; PT str. P 15+300 – 15+600; PT str. P 16+900 – 17+200; PT str. P 17+300 – 17+475; TG jezdnia lewa str. L17+400 – 17+800 – pobocze; TG jezdnia prawa str. P17+600 – 17+800 – pobocze; TG jezdnia prawa str. P17+600 – 17+800 – pobocze ; DP2815L str. P – pobocze” „Rozbiórka poszerzeń dróg technologicznych DDP12” „Wykonanie ogrodzenia: TG 14+300 – 15+300; TG 11+700 – 12+200” „Krawężnik granitowy: MOP Prawy” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W 25/55-60, grubości 8 cm: TG km 13+140-13+440 + łącznica L03L” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W, KR 1-2; DDP17, DDP16” „Warstwa ścieralna – Beton asfaltowy AC 11S, KR 1-2; DDP17, DDP16” „Rozbiórka bypassa: DW857” „Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż,wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: Pasy technologiczne-lewe PH PTL-17+370.18, ; Pasy technologiczne-lewe PH PTL-17+735.18 – średnica przepustu: 50 cm” „Wykonanie przepustów pod zjazdami: DDP 17” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Montaż balustrad PZDs-1 Montaż balustrad WS-3 Montaż balustrad WS-4 Zbrojenie płyt przejściowych MS-13 Beton niekonstrukcyjny pod płyty przejściowe MS-13 Montaż dylatacji MS-13 Krawężniki na obiekcie MS-13 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-14 Krawężniki za obiektem WD-15 Kapy za obiektem WD-15 Ściek przykrawężnikowy WD-15 Nawierzchnia kap z żywicy WD-15 Podwaliny betonowe WD-15 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-15 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-16 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-17 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-18 Kapy za obiektem WD-20 Umocnienie stożków WD-20 Schody skarpowe WD-20 Ściek przykrawężnikowy WD-20 Nawierzchnia kap z żywicy WD-20 Montaż barier WD-20 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-20 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka, bez fundamentów) zasilanego z SO1 Montaż kanału technologicznego Kanalizacja deszczowa – montaż osadników poziomych do studni wpadowychkm km 3+400 Kanalizacja deszczowa – wpusty MOP Lewy km 10+000 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 2+900-3+400, 5+800-6+100 Kanalizacja deszczowa – MOP wpusty km 10+000 Kanalizacja deszczowa – KDZR16 km 13+040 Drenaż w pasie rozdziału km 2+909-3+400 (PZDd2) Układanie gabionów na geowłókninie i humusowanie (PZDd2) Układanie obruku z kamienia ZR-16 Odwodnienie wykopu |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Prace porządkowe – MOP Prawy i Lewy Wykonanie posadzki z betonu z włóknami – MOP Prawy i Lewy Montaż płyt włóknowo – cementowych – MOP Prawy Przepusty skrzynkowe: |