Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Odhumusowanie: DP 2802L – Roboty ziemne wykop: TG od 0+200 do 0+400; TG od 0+690 do 1+500; TG od 1+900 do 2+220; rozbiórka wjazdu na nasyp, TG 4+700; TG od 4+950 do 5+150; TG od 6+000 do 6+300; TG od 8+204 do 9+000 – Roboty ziemne nasyp/GWN: TG od 0+360 do 0+561, GWN; TG od 1+578 do 1+760, w.7, w.6, w.5; TG od 1+784 do 1+900; TG od 3+087 do 3+385,5, w.5; TG 3+800; TG od 5+770 do 5+980; TG od 8+002,3 do 8+169, w.2; L01P odc. „b” – Roboty ziemne nasyp: DP 2743L od 0+120 do 0+335; DP2802L; DDL05 od 0+000 do 0+600 – Osuszanie nasypów: TG od 0+345 do 0+550; TG od 1+550 do 1+740; TG od 3+075 do 3+100; TG od 3+165 do 3+225; TG od 3+490 do 3+580; TG od 3+800 do 3+950; TG od 4+030 do 4+430, GWN; TG od 4+225 do 4+420, GWN – poprawki; TG od 5+760 do 5+830; TG 7+990; TG od 8+000 do 8+155; TG od 8+900-8+920; L01P + TG; DP 2743L od 0+133 do 0+198,6; DP 2743L od 0+261,1 do 0+335; DP 2802 DDL06 od 0+110 do 0+190; zasypka przy PZDs-2 – Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3): TG od 3+820 do 3+950; TG od 4+950 do 5+240; TG 5+550, poprawki; TG od 5+625 do 5+690; TG od 8+190 do 8+400; DP2743L od 0+335 do 0+438 – Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego CBR>=35%. grubości 20 cm (KR6-KR5) niepełniąca roli warstwy odsączającej: TG od 3+700 do 3+940; TG od 4+950 do 5+250; TG od 5+400 do 5+770; TG od 8+160,15 do 8+400 – Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6, grubości 15 cm (KR6-KR5, st. postojowe MOP): TG od 3+700 do 4+430 |
|||||||||||||||||
– Podbudowa zasadnicza z mieszanek niezwiązanych 0-31,5mm: TG od 4+555 do 4+900; TG od 3+700 do 4+430 – Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: TG km 6+400-6+770 str. L+P – Warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W PMB 25/55-60, grubości 5 cm (KR3-KR7): TG od 6+400 do 6+410 L+P; TG od 6+760 do 6+780 L+P – Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR3 – KR7 grubości 16 cm (8+8cm): TG km 6+400-6+540, str.P; TG km 6+400-6+770, str.L – Krawężnik kamienny: TG S19 najazdy na PZM 5 i PZM 6 – Ściek skarpowy: DP2744L – Ściek mulda: DP2744L – Rozbiórka konstrukcji starodroża: DP2802L – Kruszenie zalegającej skały: TG 6+200 – Humusowanie skarp + prace wykończeniowe: DP 2744L |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Odhumusowanie: DW857 – Wykop: TG 9+500 – 9+900; TG 10+000 – 10+100; TG 10+300 – 10+500; TG 11+500 – 11+800 – Nasyp: TG 11+100 – 11+200; DW857 0+200 – WD14(0+288); DW857 WD14(0+340) – 0+600 – Nasyp: DP2815L (WD18) WD18(0+134) – 0+310; DD04 WD17(0+194) – 0+260; DD14 0+000 – 0+796 DDL15a 0+000 – 0+850; DDL15b 0+000 – 0+150; DDL15b 0+400 – 0+807; DDL16 0+000 – 0+150; DDL16 0+800 – 1+017 – Osuszenie nasypów: TG (PZDsz) 10+725 – 10+755 (PZM); TG 11+125 – 11+180; DW857 0+200 – WD14(0+288); DW857 WD14(0+340) – 640; DD02 0+000 – WD15(0+217); DP2815L (WD18) 0+050 – 0+310; DD04 (WD17) 0+080 – 0+270; DDL15b 0+010 – 0+100; DDL15a 0+700 – 1+000; DDL16 0+000 – 0+130 – Profilowanie podłoża: TG 11+700 – 11+900 – Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: TG 12+000 – 12+300 – Warstwa mrozoochronna : TG 17+740 – 17+950 – Podbudowa pomocnicza C5/6: TG str. Lewa 17+450 – 17+975; TG str. Prawa 17+450 – 17+975 – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: TG str. Prawa 13+418 – 13+700; TG str. Prawa 17+450 – 17+975 – Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż,wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: PH S19P 13+500 – średnica przepustu: 80 cm; PH S19P 16+750 – średnica przepustu: 80 cm – Skropienie emulsją powierzchni niebitumicznej: TG km 13+419-13+998 str.L; TG 13+419 – 14+100, str.P – Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: TG km 14+110-15+010 str.P; TG km 13+419 – 14+005, str. L; TG km 13+419 – 14+110, str.P; TG km 13+557 – 14+010, str.L – Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 8 cm: TG km 13+419-14+000, str. L i P; TG km 13+710 – 14+105, str. L; TG km 13+419 – 14+005, str.P – Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W PMB 25/55-60, KR3 – KR6 grubości 8 cm: TG 14+110-15+010, str.P – Ułożenie geotkaniny – półmaterac: DG108739L WD20(0+271) – 0+320 – Warstwa kruszywa – półmaterac: DG108739L WD20(0+271) – 0+320 |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Zasypki przyczółków PZDs-1 Izolacja elementów prefabrykowanych PZDs-1 Zasypka konstrukcji stalowej PZDd-2 Beton uciągleń PZDd-2 Zasypka przyczółków WS-3 Izolacja WS-3 Dren za obiektem WS-4 Zasypka przyczółków WS-4 Dren za obiektem WS-5 Zbrojenie i betonowanie ciosów podłożyskowych WS-6 Deskowanie ścianki zaplecznej WS-6 Zbrojenie ścianki zaplecznej WS-6 Betonowanie ścianki zaplecznej WS-6 Zasypka pod drenaż WS-6 Montaż łożysk WS-6 Deskowanie poprzecznic WS-6 Izolacja cienka przyczółków WD-7 Zasypka przyczółków WD-7 Papa pod kapy WD-7 Montaż elementów prefabrykowanych Optem PZDdsz-8 Deskowanie UN WD-10 Zbrojenie UN WD-10 Betonowanie UN WD-10 Deskowanie ścian PZDsz-11a Zbrojenie ścian PZDsz-11a Betonowanie ścian PZDsz-11a |
|||||||||||||||||
Deskowanie ścian WS-12 Zbrojenie ścian WS-12 Betonowanie ścian WS-12 Izolacja z papy termozgrzewalnej pod kapami chodnikowymi WD-14 Zasypka pod drenaż WD-14 Zasypka pod drenaż WD-15 Zasypka pod drenaż WD-16 Zasypka fundamentów WD-16 Deskowanie UN WD-17 Zbrojenie UN WD-17 Rusztowanie pod UN WD-17 Zasypka fundamentów WD-18 Rozdeskowanie UN WD-18 Zasypka pod drenaż WD-20 Deskowanie ciosów WD-20 Zasypka fundamentów WD-20 Betonowanie ciosów podłożyskowychWD-20 |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa linii kablowej zasilającej SZR 03 Budowa linii kablowej zasilającej SZR05 Kanalizacja deszczowa – KD ZR7 – km 6+300 Kanalizacja deszczowa – KD ZR9 – km 8+200 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 4+700 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 3+800-4+000 Kanalizacja deszczowa – regulacja wysokościowa wpustów km 4+000-4+500 Kanalizacja sanitarna – MOP (zagęszczanie warstw zasypki, montaż podejść kanalizacyjnych do budynków,przygotowanie do próby ciśnieniowej) km 10+000 Kolizja wodociągowa MOP Lewy – próby ciśnienia Montaż pierścieni odciążających km 4+700-5+200 Zbiornik retencyjno-infiltracyjny ZR-03 – Umocenienie skarp i dna Zbiornik retencyjno-infiltracyjny ZR-06 – Odhumusowanie Zbiornik retencyjno-infiltracyjny ZR-06 – Wykop Zbiornik retencyjno-infiltracyjny ZR-17 – Układanie foli izolacyjnej Zbiornik retencyjno-infiltracyjny ZR-17 – Układanie dociążającej warstwy piasku Prace ziemne w jarze km 10+755 Ciek wodny Karasiówka – Makroniwelacja terenu, prawa strona DK 19 |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Murowanie ścian MOP Lewy Podbudowa pod posadzki MOP PrawyPrzepusty skrzynkowe: PZŁ_1, Płyty przejściowe – zbrojenie PZŁ_2, Płyty przejściowe – betonowanie PZM_3, Zbrojenie ścian czołowych PZM_3, Deskowanie ścian czołowych PZM_3, Betonowanie ścian czołowych PZM_05, Wyposażenie : Deski gzymsowe+krawężniki PZM_06, Wyposażenie : Deski gzymsowe+krawężniki PZM_06, Wyposażenie : Betonowanie kap PZM_07, Zbrojenie płyt przejściowych PZM_12, Wyposażenie : Deski gzymsowe+krawężniki |