Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Brak możliwości prowadzenia większości prac z powodu intensywnych, ponadnormatywnych opadów deszczu w dniach poprzednich – nadmierne zawilgocenie gruntu. – Usuwanie skutków opadów deszczu: pompowanie i spuszczanie wody, naprawa rozmytych skarp i rowów – Humusowanie skarp i terenów płaskich: DDL05 0+700-0+900, DDP05, TG km 5+100-5+200, 8+000-8+200 str.L- skarpy, – TG km 6+800-7+600 str.P, TG km 8+300-8+850 str.P, DP2743 – poprawa zahumusowanych skarp – Obsiew traw: TG km 5+100-5+200, DDL05; TG km 5+650-5+700 str.P 6+300-6+400 str.L – Koszenie trawy: TG km 6+800-7+100 – pas rozdziału – Profilowanie terenów płaskich: Węzeł Szastarka L02P – Uszczelnienie rowów geomembraną: TG km 5+100-5+200 – Wykop: DDP07, DDP03 – rów – Nasyp: Pobocza DK19/74 odc. III+IV + Wezeł Szastarka – Warstwa ulepszonego podłoża C 0,4/0,5: Dojazd do zbiornika ZR-7 |
|||||||||||||||||
– Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm: Pobocza DK19/74 odc. III+IV; Dojazd do zbiornika ZR-7; PTL07; TG od 5+200 do 8+900 str.L – pobocza – Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): DK 19/74 od III i IV; RONDO SZASTARKA – Warstwa wiążąca Beton asfaltowy AC 16W 35/50, grubości 5 cm (KR1-KR4): DK 19/74 od III i IV; DDL 01 A – Warstwa ścieralna Beton asfaltowy AC 11S 50/70, grubości 4 cm (KR1): DDL 01 A, DL01 SEKCJA 3-4 |
|||||||||||||||||
– Profilowanie skarp i poboczy: TG str. L 10+000 – 10+100, 10+800; TG str. P 10+800 – 11+500 – Profilowanie podłoża: MOP lewy Plac zabaw – Warstwa mrozochronna C1,5/2: MOP Lewy – Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: DDL08; WA-L 9+515; MOP lewy – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: MOP lewy; DDL08; WA-L 9+515 – Kruszywo 0/31,5 – profilowanie: MOP prawy; DDL07 0+000 – 0+300; PT str. P 15+700 – 17+200 – Krawężnik kamienny: MOP Lewy – Wykonanie przepustów pod zjazdami: DDP10 – Załadunek materiału: WD20 – Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): MOP Prawy |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Montaż balustrad WS-3 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WS-3 Schody skarpowe WS-4 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WS-4 Umocnienie skarp WS-6 Montaż balustrad WS-4 Montaż osłon przeciwporażeniowych WS-6 Montaż balustrad PZDdsz-8 Montaż balustrad WS-9 Montaż balustrad PZDsz-11a Montaż balustrad WS-12 |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa linii kablowej zasilającej urządzenia SZR MOP Lewy Budowa oświetlenia drogowego (montaż słupów, opraw) zasilanego z SO5 MOP Prawy Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka, bez fundamentów) zasilanego z SO2 Rondo Węzeł Szastarka Budowa linii kablowej zasilającej urządzenia SZR 03 Kanalizacja deszczowa – MOP Lewy km 10+000 Kanalizacja deszczowa – wpusty MOP Prawy km 10+000 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 0+700-9+000 ZR-16 Ułożenie ażurów ZR-6 Prace wykończeniowe ZB-1 MOP Ułożenie warstw konstrukcji ZB-2 MOP Ułożenie warstw konstrukcji |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Oczekiwanie na odpowiedź na KNA 186 Płytki wewnętrzne – MOP Prawy i Lewy Przepusty skrzynkowe: |