Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 „Odhumusowanie: Pas technologiczny prawy od 3+800 do 4+400 ” „USUWANIE SKUTKÓW OPADÓW DESZCZU: Naprawa rozmytych skarp, odmulanie rowów, przepustów, odpompowywanie wody, naprawa poboczy: TG S19, WĘZEŁ SZASTARKA, DP2743L Osuszanie warstw nasypów: TG S19” „Zahumusowanie skarp z obsiewem: TG km 4+300-4+400, str.P; TG km 4+740-4+880, str.L; TG km 5+220-5+670, str.L; TG km 7+380-7+580, str.P – poprawki; TG km 8+200-8+750, str.P” „Uszczelnienie rowów geomembraną: TG 5+220-5+670, str.L” „Roboty ziemne wykop: Pasy technologiczne km 8+200 – 8+900; DDL05 i DDP05 ; S19 rowy 3+000-3+350 ; S19 rowy 5+200 – 5+300 ; TG 6+200 – rów ” „Roboty ziemne nasyp/GWN: TG S19 km 2+975 – 3+380 Pasy technologiczne km 3+800 – 4+400; TG S19 km 4+450, 4+550; TG S19 km 5+900 – 6+000; TG S19 km 7+825 – 7+954,6” „Zasypka pasa rozdziału: TG od 3+420 do 3+800; TG od 1+600 do 1+900” „Wykonanie nasypu z gruntu z wykopu po ulepszeniu: TG 4+450; TG 4+550; TG 5+950; TG od 7+850 do 7+970” „Wykonanie wzmocnienia podłoża C0,4/0,5: Rondo Węzeł Szastarka; Pas technologiczny Prawy od 6+800 do 7+600” „Warstwa mrozoochronna: Rondo Węzeł Szastarka” „Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6, grubości 15 cm (KR6-KR5, st. postojowe MOP): Rondo Węzeł Szastarka; TG od 7+640 do 7+850” „Podbudowa zasadnicza z mieszanek niezwiązanych 0-31,5mm: L01P + L02P odc. „”a””, od 0+027,51 do 0+221,; L01P odc. „”b””, 0+000 do 0+124,95; L02P odc. „”b””, 0+399,68 do 0+517,92 Rondo Węzeł Szastarka; DDP08, od 0+100 do 0+150; TG od 7+640 do 7+850″ „Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): TG od 4+340 do 4+410 str.L i P; TG od 5+720 do 5+885, str P i L; TG od 6+010 do 6+270, str.L i P” „Podbudowa pod ściek monolityczny z mieszanki niezwiązanej: TG od 1+574,61 do 1+680,5; TG od 1+725,24 do 1+880; TG od 5+730 do 5+880, L; TG od 5+758,51 do 5+880, P; TG od 6+020 do 6+317,65, P; TG od 6+292,18 do 6+355,19, L” „Kształtowanie skarpy i poboczy gruntowych: TG od 3+000 do 3+350; TG od 5+200 do 5+300 TG 6+200; TG od 8+200 do 8+900; DDP05” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W, grubości 8 cm, KR6: TG S19 km 6+020-6+360” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W, grubości 5 cm, KR3: DP2802L” „Warstwa ścieralna – Beton asfaltowy AC 11S, grubości 4 cm, KR3: DP 2802L ” „Wykonanie ścieku o zmiennej niwelecie: TG od 1+880 do 1+600” „Ściek trójkątny metodą ciągłego betonowania: TG S19 km 1+600-1+880 ; TG S19 km 4+320 – 4+400; TG S19 km 5+730-5+885; TG S19 km 6+100-6+340 „ |
|||||||||||||||||||
„Montaż reperów osiadań: TG km 7+970, TG km 4+525” „Krawężnik betonowy: TG od 1+680 do 1+730” „Obrukowanie na przepustach drogowych: PH S19L-5+177.58, PH S19P-5+177.79” „Rozbiórka dróg technologicznych poza śladem docelowych dróg dojazdowych: DDL05, DDP05,DDP04” „Wykop,przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż,wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: PH DD01-0+291.27 – średnica przepustu: 80 cm” |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Wykop: MOP Prawy; DDP10; TG 12+650 – 12+830 (wymiana gruntu)” „Nasyp: MOP Prawy; TG PDsz11a – 10+900; DG108738L; TG 12+650 – 12+830 (wymiana gruntu)” „Profilowanie skarp i poboczy: DDL15b, DDP21; TG str. L 12+100 – 12+300; TG 17+300 – 17+400” „Osuszenie nasypów: MOP Prawy; TG PDsz11a – 10+900; DG108738L; Bypass 10+500; WA-P 13+500” „Warstwa mrozochronna : TG 10+940 – 11+090” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: DG108738L; DDL09 0+000 – 0+411” „Podbudowa pomocnicza C5/6 : TG str.P i L 10+940 – 11+190” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: DW857 – chodnik+ścieżka rowerowa; DG 108738L” „Uszczelnienie rowu geomembraną: TG 11+700 – 12+300” „Humusowanie z obsianiem: DW 857; TG 12+000 – 12+300” „Kolumny żwirowe : TG 12+780 – 12+820” „Kostka betonowa: DW857” „Obrzeże betonowe: DW857” „Wykonanie ścieku podchodnikowego: DW857” „Montaż słupków barier linowych BL-4 w pasie rozdziału : km 15+500 – 15+688; km 15+720 – 16+700; km 16+802-17+162; TG 17+258-17+493; TG 17+584-17+800” „Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: DW857” „Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm: DW857” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W, grubości 8+6 cm: DW857 + ronda” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W 25/55-60, grubości 8 cm: TG km 9+320 – 9+770” „Pobocze kruszywo 0/31,5 – pod ciek szer. 0,75 m: TG str. L i P 9+666 – 9+750; TG str. L i P 13+095 – 13+305; L03P 0+226 – 0+250 ; L04P 0+042 – 0+170” „Wykop, przygotowanie podłoża, montaż, wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: Droga gminna 108738L PH 108738L-0+139.42– średnica przepustu: 80 cm” „Rozbiórka konstrukcji drogi: DG 108738L” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Zasypki obiektu WS-4 Izolacja prefabrykatów betonowych WS-4 Kapy za obiektem (deskowanie, zbrojenie, betonowanie) WS-5 Krawężniki za obiektem WS-5 Nawierzchnia kap z żywicy WS-5 Podwaliny betonowe WS-6 Zbrojenie, betonowanie dylatacji WS-6 Zbrojenie kap na obiekcie WS-6 Montaż dylatacji WS-6 Zasypki obiektu WS-6 Montaż balustrad WD-7 Izolacja prefabrykatów betonowych PZDdsz-8 Montaż barier WD-10 Podwaliny betonowe WD-10 Izolacja prefabrykatów betonowych PZDsz-11a Zasypki obiektu PZDsz-11a Zasypki obiektu WS-12 Izolacja prefabrykatów betonowych WS-12 Montaż barier WD-14 Umocnienie stożków WD-14 Schody skarpowe WD-14 Rusztowanie UN WD-15 Deskowanie UN WD-15 Zasypki obiektu WD-16 Montaż dylatacji WD-16 Zbrojenie, betonowanie dylatacji WD-16 Krawężniki na obiekcie WD-16 |
|||||||||||||||||||
Podwaliny betonowe WD-17 Montaż dylatacji WD-17 Zbrojenie, betonowanie dylatacji WD-17 Izolacja cienka WD-17 Krawężniki na obiekcie WD-17 Nawierzchnia kap z żywicy WD-18 Krawężniki na obiekcie WD-20 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: SO1 Budowa oświetlenia drogowego montaż fundamentów km 3+400 – 3+800 SO7 Budowa oświetlenia drogowego montaż fundamentów DW 857 SO6 Budowa oświetlenia drogowego montaż fundamentów SO3 Budowa oświetlenia drogowego montaż fundamentów „Drenaż w pasie rozdziału: km 1+550 – 1+845; km 13+100 – 13+400; km 17+875-18+116” „Drenaż francuski w poboczu: km 13+000-13+400 ; km 18+000-18+116” Kolizja wodociągowa W8 km 10+473-10+657 „Kanalizacja deszczowa – wpusty regulacja krat; km 6+000-6+340; km 9+700-9+800; km 5+730-5+975; km 4+330-4+400” Kanalizacja deszczowa – montaż wpustów km 7+650-7+900 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 7+650-7+900, 13+000 Kanalizacja deszczowa – MOP km 10+000 Kanalizacja deszczowa – KDZR6 km 6+300 + montaż wylotów Kanalizacja deszczowa – KDZR11 km 10+700-10+900 ZR-8 Układanie warstw konstrukcji ZR-9 Wykop ZR-9 Układanie warstw konstrukcji |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Instalacja wodno kanalizacyjna – MOP Lewy Stropodach Mop Prawy Ocieplenienie ścian styropianem – MOP Prawy Montaż wentylacji – MOP Prawy Montaż wentylacji – MOP LewyPrzepusty skrzynkowe: PZM_7a, Zbrojenie ścian czołowych PZM_7a, Betonowanie ścian czołowych PZM_8a, Zasypka |