Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 „Zahumusowanie skarp z obsiewem: TG km 4+970-5+150, str.P; TG km 5+300-5+550, str.P; TG km 8+850-8+900” „Uszczelnienie rowów geomembraną: TG km 4+970-5+150, str.P” „Roboty ziemne wykop: Pasy technologiczne km 6+000 – 6+250; DDL05; TG od 6+500 do 6+900; DP2802L ” „Roboty ziemne nasyp/GWN: łącznice nasypowe L01P i L02P ; TG S19 km 4+450 – 4+550; TG S19 km 5+950 ; DDL05” „Wykonanie nasypu z gruntu z wykopu po ulepszeniu: L02P odc. „”b””; TG od 4+430 do 4+550; TG 7+990; Pas technologiczny 5+000; Pas technologiczny prawy od 6+400 do 6+800; Pas technologiczny prawy od 8+105 do 8+425; DDL05; DDL06, od 0+095 do 0+200; Rondo Węzeł Szastarka” „Wykonanie wzmocnienia podłoża C0,4/0,5 gr.40 cm: DDL06” „Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6, grubości 15 cm (KR6-KR5, st. postojowe MOP): TG S19 km 7+850-7+950” „Podbudowa zasadnicza z mieszanek niezwiązanych 0-31,5mm: TG 3+420; TG od 7+850 do 7+950; Pas technologiczny prawy, 5+200 do 5+700; Pas technologiczny prawy, 6+400 do 7+600” „Wykonanie poboczy gruntowych, kształtowanie skarp: DP2802L; Pas technologiczny od 6+000 do 6+250; TG 6+100, 6+900; TG od 8+200 do 8+900” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W, grubości 8 cm, KR6: TG od 5+710 do 5+870, str.L i P; TG od 4+595 do 4+690, str.L; TG od 4+595 do 4+700, str.P ” „Krawężnik 20x30cm układany na płask na podsypce cem- piaskowej gr. 3cm i ławie betonowej o śr. gr. 22 cm (pierścienie rond): pierścień ronda Szastarka ” „Warstwa ścieralna – Beton asfaltowy AC 11S, grubości 4 cm, KR3: DDL01 km 0+185-0+800” „Krawężnik granitowy: DK 19/74” „Rozbiórka dróg technologicznych poza śladem docelowych dróg dojazdowych: DDP04” „Wykop,przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż,wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: Pasy technologiczne-lewe PH PTL-5+160 – średnica przepustu: 50 cm” „Wykop,przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż,wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: Pasy technologiczne- lewe PH PTL-5+197 – średnica przepustu: 50 cm” „Wykop: Droga krajowa 19/74, odc.4 ; PH DK19-4-0+037.000 – średnica przepustu: 80 cm” |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Wykop: TG 10+700 – 10+750; TG 11+400; TG 12+000 – rów; DDP10; MOP Prawy; TG 12+650 – 12+830 (wymiana gruntu)” „Nasyp: TG 10+600 – 10+620; TG 9+700 – 10+000; MOP Prawy; TG 12+650 – 12+830 (wymiana gruntu); DW857” „Profilowanie skarp: TG 10+800; DDL15b, DDP20” „Profilowanie warstwy z kruszywa 0/31,5: DDP21 0+000 – 0+142” „Profilowanie: PT 15+800 – 16+200” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: DW 857; DDP20 0+000 – 0+830” „Humusowanie z obsianiem: TG 9+700 – 10+100; TG 11+700 – 12+300” „Kolumny żwirowe: TG 12+750 – 12+820” „Ściek przykrawężnikowy: DW857” „Obrzeże betonowe: DW857” „Dreny prefabrykowane: TG 12+540 – 12+610” „Wykop, przygotowanie podłoża, montaż, wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: Droga dojazdowa DDL12, PH DDL12-0+282.02 – średnica przepustu: 80 cm” „Montaż barier ochronnych BSL: TG 13+736 – 13+821; TG 14+117 – 14+217; TG 15+618 – 15+720; TG 17+530 – 17+554; TG 17+523 – 17+547 ” „Montaż systemowych zejść do gruntu barier ochronnych BSL: km 13+600-17+800” „Montaż słupków barier linowych BL-4 w pasie rozdziału: km 17+800 do 17+970” „Montaż liny BL-4 w pasie rozdziału: km 15+740 do 16+940” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Nawierzchnia kap z żywicy WS-5 Izolacja prefabrykatów betonowych PZDdsz-8 Zasypki obiektu PZDdsz-8 Zasypki obiektu WS-9 Umocnienie stożków WD-10 Podwaliny betonowe WD-10 Montaż barier WD-10 Schody skarpowe WD-10 Próbne obciążenia obiektu WD-10 Zasypki obiektu WS-12 Montaż barier WD-14 Próbne obciążenia obiektu WD-14 Deskowanie UN WD-15 Zbrojenie UN WD-15 Trasowanie kabli sprężających WD-15 Zasypki obiektu WD-16 Deskowanie, zbrojenie, betonowanie dylatacji WD-16 Deskowanie, zbrojenie, betonowanie dylatacji WD-17 Izolacja ścianek zaplecznych WD-17 Próbne obciążenia obiektu WD-18 Montaż barier WD-18 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: SO1 Budowa oświetlenia drogowego montaż fundamentów km 3+400 – 3+800 SO7 Budowa oświetlenia drogowego montaż fundamentów DW 857 SO6 Budowa oświetlenia drogowego montaż fundamentów Kanalizacja deszczowa – wpusty km 7+900-7+950 „Kanalizacja deszczowa – wpusty regulacja krat km 5+000-5+700” Kanalizacja deszczowa – MOP km 10+000 Kanalizacja deszczowa – KDZR7 km 6+500 (montaż wylotów do zbiornika ZR-7) Kanalizacja deszczowa – KDZR9 km 8+200 (montaż wylotów do zbiornika ZR-9) Kanalizacja deszczowa – KDZR11 km 10+700-10+900 ZR-9 Układanie warstw konstrukcji |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Instalacja wodno- kanalizacyjna – MOP Lewy Ocieplenie ścian styropianem – MOP Prawy Przepusty skrzynkowe: |