Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Naprawa wymyć po opadach wraz z odmuleniem rowów TG 0+000 – 8+950 – Humusowanie skarp, przeciwskarp, rowów, terenów płaskich, obsiew: DP2742L, TG km 2+450-2+650 L, 0+900-1+050 P, TG km 0+950-1+050 P, 3+200-3+300 P, 2+000-2+300, 3+200-3+300 P, 0+050 -0+150, 0+020-0+000, DDP08, TG 8+800-8+840 P, 6+150-6+250 L, 6+400-6+450 L, TG km 6+400-7+800 P – ponowny obsiew – Obsiew traw DP 2742L, TG km 2+450-2+650 L, 2+000-2+300 ” – Ogrodzenie TG 0+000 – 9+000 – Warstwa mrozoochronna TG: 0+735 – 0+840 – Wykonanie stabilizacji C5/6 TG: 0+735 – 0+840; TG: 1+170 – 1+350; TG: 1+700 – 1+750; TG 6+130– 6+202 – Wykonanie warstwy KŁSM 0/31,5: TG: 0+735 – 0+840; TG: 1+170 – 1+350; TG: 1+700 – 1+750; TG 6+130– 6+202 – Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W PMB25-55/60, KR5 – KR7 grubości 8 cm TG km 1+140-1+220 str. P i L – Podbudowa zasadnicza beton asfaltowy AC 22P 35/50, gr. 16 cm (8+8cm) (KR6) TG km 1+150-1+350 – Montaż i wypełnienie kamieniem materacy gabionowych na skarpie km 1+350 do 1+563 – Lewa strona TG – Bariery drogowe ochronne: TG km 0+472-0+664 str.L , DG108737L, DP2742L, TG km 2+668-2+722 str.L, 2+492-2+552 str.P, TG km 2+413-2+493 str.P, 2+232-2+352 str.P, 2+413-2+353 str.P, TG km 0+360-0+472 str. L, DG108625L str.L, DP2742L str.P – Oznakowanie pionowe – uzupełnienie znaków drogowych na drogach dojazdowych (Montaż słupków pod znaki pionowe, montaż tarcz) – Ekrany: Ekrany akustyczne ziemne EL-3, EP-4.2 i EP-4.3 – roboty wykończeniowe i porządkowe – Montaż drzwi ekranu EP2 TG km 2+910 – 3+020 str. L, Montaż pochwytu ekranu p/olśnieniowego TG km 12+578 – 12+678 str. L |
|||||||||||||||||
– Wykop TG 0+000-0+300, TG 3+200-3+300 – rów – Odmulanie rowów: DP2742L, DG108625L – Profilowanie warstwy pod stabilizację C0,4/0,5: TG 0+750 – Warstwa C0,4/0,5 TG 0+690-0+750, SP 2+300-2+650, SL 0+000-0+300, – pasy technologiczne – Wykop precyzyjny dla skarp TG 6+000, 2+400 – KŁSM – profilowanie + dogęszczanie do parametrów odbiorowych TG 1+175 – 1+300, TG 6+200 – Uzupełnienie wolnych przestrzeni TG 2+000 pod pasem rozdziału, TG 2+000 pod poboczem – Wbijanie słupków bariery BL-4/D 0+000 – 0+100, 0+200 – 0+600, 2+348 – 2+859; TG 0+850 – 1+150 – Montaż bariery BSL-0,9/D/1,33 przy bramownicy TG km 2+383 – 2+413, TG 11+085 – 1+115 – Montaż kotew bariery BL-4/D TG km 2+239, 2+348, 2+362, 2+433 – Profilowanie podłoża: TG 0+690-0+735 – Profilowanie skarp: TG 2+300-2+600, 2+100 – Wykonanie rowów bezodpływowych – wykop: DDP03, DDP02, DDL01 – Wykonanie rowów bezodpływowych – rozłożenie geosyntetyku: DDP03, DDP02, DDL01 – Uzupełnienie wolnych przestrzeni pod poboczem i pasem rozdziału: TG 2+000 – Układanie geomembrany w rowach TG km 0+050-0+150 P |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Wykop DDP10 rów, zjazd z TG str. Prawa 10+950 – Wykonanie humusowania skarp i terenów płaskich TG 12+650 do 12+700P; DDP14; DDL14; DDL07, DDL08; DG108738L; TG 12+150 do 12+350 P – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5 PT str. P 12+700 – 13+000 – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5 Zjazdy, DDP20, DDL17, DDL16, DP2803L, DDL15b, Zjazd DD04 DDL15a – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5, pobocze DDP15, DDP16, Pobocze TG str. L i P 12+580 – 12+680 – Wykonanie ogrodzeń z siatki stalowej wys. 2,2m TG sekcja 4 |
|||||||||||||||||
– Profilowanie poboczy PT str. P 12+700 – 12+800 – Ulepszone podłoże C0,4/0,5 DDP13, PT str. P 12+100 – 12+200, PT str. P 11+400 – 11+500 – Wykonanie umocnień wylotów KD TG sekcja 4 – Odmulanie przepustów stalowych TG sekcja 4 – Odmulanie rowu: TG str. P 10+300 – 10+550 – Załadunek z hałdy TG str. L 10+400 – Rozbiórka kruszywa: zjazd z TG str. Prawa 10+950 – Oznakowanie poziome DP2742L (pod WS-9), DP2803L, DP2815L (WD-18) – Wykonanie nasadzeń drzew oraz krzewów – zieleń sekcja 4 |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Roboty porządkowe |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Oczekiwanie na zasilanie docelowe oświetlenia Oczekiwanie na zasilanie docelowe SZR Budowa kanału technologicznego SO9 – Prace wykończeniowe – montaż opraw SZR – Montaż skrzynek Regulacja wysokościowa wpustów km 1+900-2+100; km 6+000-6+150 Montaż wpustów Km 0+700-0+800 TG km 2+400-2+665 Przegrody piętrzące na rowach – km 7+900-10+700 Wykonanie rowu J – Umocnienie |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Oczekiwanie na zasilanie docelowe instalacji wentylacji, ogrzewania i oświetlenia- MOP Lewy+Prawy km 10+000 Przepusty skrzynkowe: |