Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Naprawa wymyć po opadach wraz z odmuleniem rowów TG 0+000 – 8+950, – Humusowanie skarp, przeciwskarp, rowów, terenów płaskich, obsiew: DDL01, DG108625L, DDL02, DDP02, L01P odc a, WS5 – Humusowanie pasa rozdziału TG km 1+900-2+000, 9+350-1+700, 1+300-1+400, TG km 0+900-1+000 P, 3+800-3+880 P, 3+500 L, TG km 1+300-1+450 , 3+200-3+300 P, 2+550-2+750 SL, TG 6+000-6+300 str. L, 2+100-2+400 L, TG km 7+800 9+000 P, TG 4+400 4+500 str. P – ponowne humusowanie – Ogrodzenie TG 0+000 – 9+000 – Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): pasy technologiczne 2+100, 6+200, 1+100, 0+800, 0+400, 1+700 – Wykonanie warstwy KŁSM 0/31,5: TG 2+500, TG 1+721 – 1+757, PT 2+100, 0+300 – Wykonanie cieków trójkątnych TG: 6+150 – 6+220; 1+700 – 1+734, 0+620 – 0+874 – Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W PMB25-55/60, KR5 – KR7 grubości 8 cm: TG km 1+200 – 1+360, 0+660 – 0+860, 1+700 – 1+800 , TG km 6+070-6+220 – Podbudowa zasadnicza beton asfaltowy AC 22P 35/50, gr. 16 cm (8+8cm) (KR6): TG km 0+670 – 0+850, 1+700 – 1+800; TG km 6+080-6+210 – Warstwa ścieralna – SMA 11 45/80-55, gr. 4 cm: TG km 5+700 6+220 str. L oraz 5+980 – 6+220 str. P – Bariery drogowe ochronne na S19 km 0+000 – 3+000 – Montaż i wypełnienie kamieniem materacy gabionowych na skarpie km1+350 do 1+563 – Lewa strona TG |
|||||||||||||||||
– Profilowanie warstwy pod stabilizację C0,4/0,5 pasy technologiczne: TG 0+300, 2+300, 1+500, 1+100, 0+400, 1+950 – KŁSM – profilowanie + dogęszczanie do parametrów odbiorowych TG 0+800 – Wykop precyzyjny dla skarp: TG 6+100, 0+350, TG 2+000, TG 2+100, TG 6+100, TG 0+400 – Wykonanie rowów bezodpływowych – rozłożenie geosyntetyku: DDP03, DDP02, DDL01 – Wykonanie rowów bezodpływowych – wypełnienie kruszywem: DDP03, DDP02, DDL01 – Profilowanie terenu w zakresie makroniwelacji: L01P/2p odc. „b” – Uzupełnienie wolnych przestrzeni pod poboczem: TG 0+300, TG 0+800, TG 1+100, TG 0+400, TG 1+000 – Oznakowanie pionowe – uzupełnienie znaków drogowych na drogach dojazdowych (Montaż słupków pod znaki pionowe) – Nasyp: TG km 1+000 – pas rozdziału, TG km 0+300, 6+150, 1+100 – pobocze – Układanie geomembrany w rowach: TG km 2+600-2+700 SL, TG 2+050+2+200 str. P, 2+300 str. P – Kształtowanie podbudowy pod cieki monolityczne: TG 6+150, TG 1+700, TG 0+800 – Profilowanie skarp: TG 6+100 – Wykop rowów odwadniających TG 1+000 – Kucie/rozbiórka fundamentów bramownic, słupów ekranów oraz materiału skalistego TG 2+000, TG 6+000 |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Wykonanie humusowania skarp i terenów płaskich DDP13, TG sekcja 3 i 4, DDL07 – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: Zjazd 0+188, Zjazd DDP13, Zjazd ZR-14 – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5, pobocze: DDL16-niewykonane, DDP16, DDP14, DDL15a, DDP17 – Wykonanie ogrodzeń z siatki stalowej wys. 2,2m: TG sekcja 3 i 4 – Wykonanie robót poprawkowych na TG 3 i 4 sekcji: uzupełnianie poboczy z kruszywa łamanego,odmulanie rowów, naprawa wymyć na skarpach – Wykop DDP10, TG 10+950 str.P – rów – Profilowanie poboczy PT str. P 12+700 – 12+800 – Wykonanie nasadzeń drzew oraz krzewów – zieleń sekcja 4 |
|||||||||||||||||
– Odmulanie przepustów stalowych: Przepusty pod pasami technologicznymi i zjazdami sekcja 4 – Montaż szaf sterowniczych WK: WK 27 km 12+340P – Odmulanie rowu: TG str. P 10+300, TG 13+500 – 14+100, DDP13 + odbudowa rowu, TG 14+900 – 18+100 – Załadunek z hałdy TG str. L 10+400 – Bariery drogowe ochronne: DG1087378 0+035-0+119 SL – Wywóz na odkład: TG str. P 14+300 – Warstwa kruszywa 0/31,5 – uzupełnianie poboczy: TG str. L i P 16+000 – 18+137, TG str. P 13+000 – 16+000, TG str. L 15+000 – 16+000 – Warstwa kruszywa 0/31,5 – profilacja DDL07 oraz DDP13 – Wykonanie ogrodzeń z siatki stalowej wys. 2,2m – słupki: TG sekcja 4 – Wykonanie nasadzeń krzewów, drzew (zieleń) TG sekcja 4 |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Roboty porządkowe |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Oczekiwanie na zasilanie docelowe oświetlenia Oczekiwanie na zasilanie docelowe SZR Budowa kanału technologicznego Regulacja wysokościowa wpustów Km 0+700-0+800; km 1+200-1+300; km 1+700; km 6+125-6+200 Drenaż francuski km 0+950-1+200 Przegrody piętrzące na rowach – km 3+400-5+000 Drenaż kompozytowy km 1+870-1+920; km 5+940-6+000 Wykonanie rowu J – Umocnienie Montaż pierścienie odciążających TG km 6+150-6+200, km 0+700-0+830 Czyszczenie kanalizacji deszczowej 0+000-9+000 Montaż wylotów TG km 6+000-6+200 |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Oczekiwanie na zasilanie docelowe instalacji wentylacji, ogrzewania i oświetlenia- MOP Lewy+Prawy km 10+000 Przepusty skrzynkowe: |