Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 Odpompowywanie wody, spuszczanie zalegającej wody „Odhumusowanie: Pas technologiczny L+P, od 0+400 do 0+650; Zjazd 19/74-03-1 + dojazd do ZR-5 + dojazd do studni” „Humusowanie skarp i terenów płaskich: TG km 3+440- 3+600 7+900-8+200 str.P, L01L ; TG km 7+900-7+980, 5+200-5+250 str.L,” „Humusowanie skarp i terenów płaskich- poprawki: TG km 7+000-7+100, 7+600-7+900, 6+650-7+000 str.P, 7+650-7+700 6+500-6+800 str.L TG km 5+250-5+450 str.L , ” „Profilowanie terenów płaskich: TG km 3+450-3+850 str.P, 7+000-7+600str.L” „Obsiew traw: TG km 3+440-3+850, L01L , 6+450-6+760, 5+200-5+600, 7+600-8+250” „Uszczelnienie rowów geomembraną : TG 6+400-6+550, str.P, TG 7+840-7+900, str.L ” „Roboty ziemne – wykop: DG108625L; TG 3+000, str.P – rów; DK 19/74 odc. III + IV + BYPASS; PTL08, PTL09” „Roboty ziemne nasyp/GWN: PTL05, PTL09; DDL01a; Zjazd 19/74-03-1 + dojazd do ZR-5 + dojazd do studni” „Prace ziemne na miejscu, wykop rowu z odładem na warstwę nasypu na pasie technologicznym: Pas technologiczny L+P, od 0+400 do 0+650” „Zasypka pasa rozdziału: TG od 2+800 do 3+350” „Skarpowanie nasypu: TG 8+000 + PTL09 + PTL05+DDL06” „Uzupełnienie wolnych przestrzeni pod poboczem: DK 19/74 odc. III + IV + BYPASS” „Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): PT PTL09, PTL08” „Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm: DDP05 ; DDP07; DDP04 ; pasy technologiczne PTP04, PTL08, PTL09, PTL07; DK 19/74 odc. III + IV + BYPASS – pobocze” „Ściek skarpowy: TG km 8+100; TG km 3+200, 3+300; TG km 6+000-6+200, L01P” „Ściek trójkątny: TG km 6+420” „Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): Bypass Rondo DK19/74” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W, grubości 8 cm, KR6: Bypass Rondo DK19/74 ” „Warstwa wiążąca Beton asfaltowy AC 16W 35/50, grubości 5 cm (KR1-KR4): DDP 05 ” „Warstwa ścieralna Beton asfaltowy AC 11S 50/70, grubości 4 cm (KR1): DDP 05 ” „Umocnienie rowów: TG km 5+950, TG km 8+100” „Montaż przepustu z blachy falistej: przepusty pod zjazdy na posesje DDP05 DDP07 ” „Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż, wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: Pasy technologiczne lewe PH PTL-5+886.29 – średnica przepustu: 50 cm” |
|||||||||||||||||||
„Ekrany akustyczne – przygotowanie do wykonania belek fundamentowych: TG km 2+933 – 3+066 str. P; TG km 1+723 – 1+823 str. P+L” „Ekrany akustyczne – wykonanie belek fundamentowych nad obiektami mostowymi fundamentowych: EL-1 km 0+348 – 0+526; EP-2 km 2+933 – 3+066; EP-5.2 ” „Ekrany akustyczne – betonowanie głowic pali fundamentowych: EP-2 km 2+933 – 3+066 str.P” „Ekrany przeciwolśnieniowe – betonowanie głowic pali fundamentowych: TG km 1+723 – 1+823 str. P+L; TG km 0+526 – 0+626 str. P+L” „Montaż drogowych barier ochronnych: TG km 4+359 – 4+441, 4+549 – 4+820,6+790-7+074, 7+668-7+950, 8+013-8+245” „Zabudowa przepustów, umocnienie kostką kamienną na podsypce 1:3 F 50 cm; PH PTL-7+951.23 PH PTL-8+008” |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Humusowanie z obsianiem: TG 13+400 – 18+137” „Wykop: MOP lewy,; L03P L04P, Łącznica L03L, TG 13+400, TG str. P 12+900 – 13+000; DD02 str. P, DG108739L str. P – rów” „Nasyp: MOP lewy; DD02 str. P, DDL12; L03P, L04P; TG 12+500; PT str. L 18+000 – 18+100; DG108739L str. L” „Osuszanie nasypów DDL11, DD02 str. P” „Profilowanie skarp i rowów: Łącznica L03P,L04P, TG 13+400, DG108739L str.P, DD02 str. P” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: TG str. P 12+920 – 13+075; L03L; DG108739L str. L – GWN; DDL17 – GWN; DDL14 0+600 – 0+700; PT str. L 18+050 – 18+100; PT str.L 17+700 – 18+000 PT str. L 10+900 – 11+300 PT str. P 11+350 – 11+850” „Warstwa mrozochronna z mieszanki niezwiązanej; TG 9+000 – 9+275” „Profilowanie warstwy mrozoochronnej: TG 9+000 – 9+275” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: DG 108739 L – chodnik; DDL17; TG str. P i L 9+000 – 9+300 L03P, L04P – pobocze” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5 – profilowanie: DG108739L str. P; DDL17” „Podbudowa pomocnicza C5/6 : TG str. P 9+000 – 9+300” „Wykonanie przepustów pod zjazdami: DDP 17” „Wykonanie ogrodzenia: TG 13+600 – 18+000” „Krawężnik granitowy: MOP Prawy” „Krawężnik betonowy: DG 108739L” „Obrzeże: DG 108739L” „Układanie kostki betonowej: DG 108739 L” „Ściek trójkątny: DG 108739L,DG 108738 L, DD02, DDL09, MOP” „Montaż drogowych barier ochronnych na poboczach: łącznica L03P i L04P węzeł Modliborzyce” „Rozwijanie lin na słupkach bariery BL-4/D km 13+132 -13+452, 13+276-13+426” „Oznakowanie poziome: TG km 13+000-18+137” „Rozbiórka nawierzchni: Bypass WD 18 ; Bypass DG108739L” „Zabudowa przepustów, umocnienie kostką kamienną na podsypce 1:3 F 100 cm: Węzeł Modliborzyce PH M-L04P-0+027.93” „Zabudowa przepustów, umocnienie kostką kamienną na podsypce 1:3 F 80 cm; Droga ekspresowa PH S19L-18+017.23; PH S19P-16+750.00; Węzeł Modliborzyce PH M-L03P-0+274.81” „Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż, wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: Węzeł Modliborzyce PH M-L03P-0+274.81 – średnica przepustu: 80 cm” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Deskowanie dylatacji MS-13 Beton dylatacji MS-13 Kotwy kap chodnikowych MS-13 Montaż desek gzymsowych MS-13 Zbrojenie kap MS-13 Izolacja cienka MS-13 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-14 Schody skarpowe WD-15 Umocnienie stożków WD-15 Nawierzchnia kap z żywicy WD-15 Montaż barier WD-15 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-15 Punkty wysokościowe WD-15 Punkty wysokościowe WD-16 Punkty wysokościowe WD-17 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-18 Nawierzchnia kap z żywicy WD-20 Montaż barier WD-20 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-20 Kapy za obiektem WD-20 Punkty wysokościowe WD-20 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa oświetlenia drogowego (Kabel+bednarka) zasilanego z SO6 SZR 6 Budowa zasilania urządzeń zasilanych z SZR6 Montaż kanału technologicznego Kanalizacja deszczowa – montaż osadników poziomych do studni wpadowych, montaż włazów studni km. 10+600 – 18+000 Kanalizacja deszczowa – wpusty MOP Prawy km 10+000 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 3+400 Kanalizacja deszczowa – KDZR5 km 3+400 Kanalizacja deszczowa – KDZR16 km 13+040 Drenaż w pasie rozdziału km 2+909-3+400 Kanalizacja deszczowa km 13+000-18+000 ZR-16 Odwodnienie wykopu ZR-16 Wykop ZR-16 Układanie foli na geowłókninie ZR-18 Prace wykończeniowe ZR-19 Układanie ażurów P09 Profilowanie terenu pod geokratę P09 Układanie obruku kamiennego |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Izolacja wentylacji – MOP Prawy i Lewy Montaż płyt włóknowo – cementowych – MOP Lewy Montaż płyt GK – MOP Lewy Przepusty skrzynkowe: |