Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 Odpompowywanie wody, spuszczanie zalegającej wody „Odhumusowanie: zjazdy indywidualne DDL04 + DDL05, DDP03; DK19/74 odc. III + IV pasy technologiczne TG od 1+600 do 2+000” „Uszczelnienie rowów geomembraną : TG km 6+300 6+550 rów stokowy, 0+400-0+650 str.P” „Humusowanie skarp i terenów płaskich: TG km 0+500-0+550 str.P, DDL05, 4+300-4+700, 5+870-5+920, 6+280-6+500,str.P, L01L 0+220-0+650, 8+200-8+700 str.L; TG km 6+300 6+550 – rów stokowy” „Humusowanie skarp i terenów płaskich – poprawki: TG km 3+900-4+300, 5+000-6+650, 6+750-6+800, 7+400-7+600 str.P; TG km 4+650-4+800 str.L” „Obsiew traw: TG km 4+300-4+600, 5+800-5+950, 6+400-6+800, 7+400-7+600 str.P” „Profilowanie terenów płaskich: TG km 7+400-7+600, 6+550-6+720, 4+850-4+970 str.P” „Roboty ziemne – wykop: TG od 3+000 do 3+300 – rów” „Roboty ziemne nasyp/GWN: PTL05” „Zasypka pasa rozdziału piaskiem: TG od 2+800 do 3+350” „Skarpowanie nasypu: TG od 1+600 do 2+000, TG od 2+800 do 3+300” „Prace ziemne na miejscu wykop/nasyp: TG 0+500; DDL06+PTL09, 8+010” „Prace ziemne na miejscu, wykop rowu z odładem na warstwę nasypu na pasie technologicznym: Pas technologiczny P, od 0+400 do 0+650; TG od 1+600 do 2+000” „Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): PT km str.L 2+970-3+350, PTL07; Zjazdy na posesje DDP03” „Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm: DDP07, DDL07; PTL od 6+000 do 7+000; PTL09; PTL km 2+970-3+350, 8+200; PTL05 + DDL01a; Zjazdy DDP03” „Ściek trójkątny: DDP05, DDL05; DDP07” „Rozbiórka konstrukcji: DK19/74 odc. III + IV” „Umocnienie rowów: DDL05” Uszczelnienie rowów na S19 i łącznicach „Warstwa ścieralna – SMA 11 45/80-55, gr. 4 cm: TG 2+800 – 8+880” „Ekrany przeciwolśnieniowe – wykonanie ław fundamentowych nad obiektami mostowymi: km 0+526 – 0+626 str. L i P; km 1+723 – 1+823 str. L i P; km 5+872 – 5+972 str. L; km 5+887 – 5+987 str. P” „Montaż drogowych barier ochronnych skrajnych: TG km 3+903-4+167, 3+814-3+474 str.P; TG km 3+621-3+833 str.L” |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Odhumusowanie: DDL14 0+000 – 0+100” „Humusowanie z obsianiem: TG 13+100 – 18+137, Łącznica L03P,L04P” „Uszczelnienie rowów geomembraną: TG 13+100 – 13+400+Łącznica” „Wykop: TG 13+100 – 13+300, L04P, DD02 str. P – rów; Bypas DW857; L04L, L03L,; PT str. P 11+850 – 11+950” „Nasyp: zjazd z ronda DW857; DD02 str. P; L04P – pobocze; DDL16, DDL12, DDL14; TG L i P 13+100 – 13+200 -pobocze; MOP Prawy” „Osuszanie nasypów: DD02 str. P” „Profilowanie skarp i rowów: L03P, L04P; TG L i P 13+100 – 13+300” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: TG 12+850 – 13+000; DDL16; DG108739L str. P; PT str. L i P 15+600 – 15+800; Łącznica L03L; zjazd z ronda DW857; DD02 str. P” „Warstwa mrozochronna z mieszanki niezwiązanej: TG str. P i L 12+875 – 13+075” „Profilowanie warstwy mrozoochronnej: TG str. L 12+900 – 13+075 + Łącznica L03L” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: PT str. L 18+060 – 18+137; DG108739L, MOP prawy – chodnik; Łącznica L03P,L04P; DDL16 0+000 – 0+100; TG str. L 13+100 – 13+200 – pobocze” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5 – profilowanie: DDL16; TG str. P i L 13+075 – 12+800” „Podbudowa pomocnicza C5/6 : TG 12+800 – 13+075” „Wykonanie ogrodzenia: TG 13+600 – 18+000” „Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej: DG108739L” „Obrzeże: MOP Prawy” „Ściek skarpowy: Łącznica L03P i L04P, TG 13+700 – 15+200” „Ściek trójkątny: DDL 09, DG 108738 L, DD02 (WD 15)” Umocnienie wylotu ścieku skarpowego elementami prefabrykowanymi: TG 13+600 – 15+400, Łącznica L03P i L04P „Wykonanie korytka muldowego: TG 17+980 – 18+020” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W, KR 1-2: DDL17, DDL16, WD20” „Warstwa ścieralna – Beton asfaltowy AC 11S, KR 1-2: DDL17, WD20” „Ekrany akustyczne – montaż wypełnień: EL-7 TG km 13+387 – 13+512 str. L” „Montaż drogowych barier ochronnych skrajnych: TG km 9+837-10+177 str.P” „Zabudowa przepustów, umocnienie kostką kamienną na podsypce 1:3: PH PTP-15+617; PH S19P-15+637.21; PH S19L-15+638.32; PH PTL-15+620.13; PH S19L-14+172.83 ” „Zabudowa przepustów, umocnienie kostką kamienną na podsypce 1:3: Węzeł Modliborzyce PH M-L04P-0+229.20; PH M-L03P-0+090.00;Droga ekspresowa S19 prawa PH S19P-13+026.71; Droga ekspresowa S19 lewa PH S19L-13+028.22; Węzeł Modliborzyce PH M-L03L-0+084.00. ” „Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż, wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: Węzeł Modliborzyce PH M-L03L-0+084.00 – średnica przepustu: 10 cm” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Montaż desek gzymsowych MS-13 Krawężniki na obiekcie MS-13 Zbrojenie kap MS-13 Deskowanie kap chodnikowych MS-13 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-14 Montaż barier WD-15 Izolacja ścianek zaplecznych WD-15 Kapy za obiektem WD-15 Próbne obciążenie obiektu WD-15 Montaż barier WD-16 Próbne obciążenie obiektu WD-16 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-18 Nawierzchnia kap z żywicy WD-20 Montaż barier WD-20 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa oświetlenia drogowego (ustawianie fundamentów) zasilanego z SO1 Budowa oświetlenia drogowego (ustawianie fundamentów) zasilanego z SO5 Budowa oświetlenia drogowego (Kabel + bednarka) zasilanego z SO6 SZR 6 Budowa zasilania urządzeń zasilanych z SZR6 SZR 8 Budowa zasilania urządzeń zasilanych z SZR8 – KNA – Dodatkowy zakres Kanalizacja deszczowa – montaż osadników poziomych do studni wpadowych, montaż włazów studni km. 10+600 – 18+000 Czyszczenie kanalizacji deszczowej km 13+000-18+000 Drenaż francuski – km 13+000-18+000 Kanalizacja deszczowa – km 2+900-3+400 ZR-16 Odwodnienie wykopu ZR-16 Wykop ZR-19 Prace wykończeniowe P09 Profilowanie terenu pod geokratę P09 Układanie geokraty P09 Układanie obruku kamiennego Wykonanie rowu K |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Konstrukcja sufitów podwieszanych – MOP Prawy i Lewy Folia w płynie pod płytki- MOP Prawy i Lewy Montaż elewacji z płyt włóknowo cementowych – MOP Lewy Przepusty skrzynkowe: |