Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 Odpompowywanie wody, spuszczanie zalegającej wody „Uszczelnienie rowów geomembraną : TG km 0+350-0+600, 4+980-5+030 str.P; 4+540-4+600, 6+350-6+400 str.L ” „Humusowanie skarp i terenów płaskich: TG km 7+050-7+100, 4+950-5+000 str.P, 5+870 5+920, 4+300-4+350 str.L, Rów stokowy 6+400-6+500 str.P ” „Humusowanie skarp i terenów płaskich- poprawki: TG km 3+900-5+100, 5+450-5+850, 6+800-7+100 str.L ” „Obsiew traw: TG km 4+470-4+600, 7+400-7+600 str.P, 3+900-4+700 str.L, 8+200-8+800 str.P i L” „Profilowanie terenów płaskich: TG km 6+800-7+100, 5+200-5+880, 3+900-4+550 str.L; TG km 6+300-6+550, str.P” „Odhumusowanie: DK19/74 odc. III + IV” „Roboty ziemne – wykop: TG od 1+600 do 1+800, TG od 3+000 do 3+200 – rów” „Roboty ziemne nasyp/GWN: DK19 odc. 3 i 4” „Wykonanie nasypu z gruntu z wykopu po ulepszeniu: DK19/74 odc. IV” „Roboty ziemne, skarpowanie z odkładem na warswę na pasach technologicznych: TG, 1+700 SP” „Roboty ziemne na miejscu wykop/nasyp + skarpy + odmulanie rowów”” DDL06+PTL09 8+010+DP2742L” „Skarpowanie nasypu: TG od 1+600 do 2+000” „Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): DK 19 odc. 3 i 4 ; PTP01, PTL07, PTP03, PTL08, Pas technologiczny, SL + SP Zjazdy DDL05” „Warstwa mrozochronna C1,5/2: DK19/74 odc. IV + DK19/74 odc. III” „Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm: Zjazdy na posesje DDP08, DDL05, DDL01; pasy technologiczne PTL07, od 0+360 do 0+700 SL + SP, PTL09, PTP08, PTP03; DK 19 odc. 3 i 4 ” „Ściek skarpowy: TG km 5+700-5+950, TG km 2+900-3+400 str.L” „Umocnienie rowów za pomocą elementów prefabrykowanych: DDL05,DDP05” „Wykonanie ogrodzenia: TG km 3+500-4+400, 5+200-5+800, 8+200-9+000” „Rozbiórki nawierzchni: DK 19 odc. 3 i 4 ” „Warstwa wiążąca Beton asfaltowy AC 16W 35/50, grubości 5 cm (KR1-KR4): DDP 04 ” „Warstwa ścieralna Beton asfaltowy AC 11S 50/70, grubości 4 cm (KR1): DDP 05 DDP 04” Ekrany akustyczne: prace przygotowawcze pod wykonanie ław fundamentowych „Zabudowa przepustów, umocnienie kostką kamienną na podsypce 1:3: PH DD01-0+348.38; PH DDL05a-0+008.24 ; PH DDL05a-0+138.90; PH DDP05-0+763.18, PH S19P-5+947.56; PH DDP06-0+016.31” |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Uszczelnienie rowów geomembraną: Łącznica L03P,L04P” „Humusowanie z obsianiem: TG 13+029 – 18+137 + Łącznia L03P, L04P+ DD02” „Odhumusowanie: PT str. P 18+100 , 17+300; PT str. L 13+200 – 13+300; PT str. L 13+450 – 13+600; Zjazd DDP18-2, ZR-18” „Wykop: MOP lewy; DG108739L – rów; TG 12+900 – 12+950 – rów; PT str. P 11+900 – 12+100; PT str. P 11+100; TG str. L i P 10+500 – 10+600; DD02 – rów” „Nasyp: MOP lewy + nasyp piasek; DDL12, DDL14, DDL16 i zjazd PT str. L; PT str. L 12+700 – 12+750, PT str. P 17+300; DG108739L – pobocze; TG pas rozdziału 12+850 – 13+050 nasyp piasek; TG str. L 12+850 – 13+050 – pobocze” „Osuszanie nasypów: DDL14, DDL12” „Profilowanie skarp i rowów: TG str. L i P 10+500 – 10+600, DG108739L,DD03,DD02” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: MOP Lewy + GWN; TG 12+830 – 12+860, PT str. P 11+850 – 12+000, PT str. L 11+100 – 11+300, PT str. L 13+475 – 13+800, PT str. P 18+100, PT str. P 14+200; Zjazd DDP18-2, ZR-18, ; DDL14” „Warstwa mrozochronna C1,5/2: MOP lewy” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: Łącznica L03L; PT str. L 17+700 – 18+000, PT str. P 17+400, PT str. L 13+600, PT str. L 17+220 – 17+560, TG str. L i P 12+850 – 13+050 – pobocze, PT str. P 11+220 – 12+000; MOP prawy – chodnik; DDL14 0+000 – 0+300” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5 – profilowanie: DD02, ; WA-P 13+500; DDL14 0+300 – 0+796” „Podbudowa pomocnicza C5/6 : Łącznia L03L” „Warstwa mrozochronna z mieszanki niezwiązanej: Łącznia L03L” „Wykonanie ogrodzenia: TG 13+050 do 13+150,13+500 – 18+137, Zbiornik ZR 17” „Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej: MOP prawy” „Obrzeże: MOP Prawy” „Krawężnik betonowy: Łącznica L03P,L04P” „Krawężnik granitowy: DD02, DD03” „Ściek skarpowy: TG 13+100 – 15+000+Łącznica L03P,L04P; DW857; TG str. L i P 12+850 – 13+050” „Ściek trójkątny: Łącznica L03P i L04P, TG 13+050 do 13+100” „Korytko muldowe: TG 13+010 do 13+040” „Wykonanie nawierzchni wyspy dzielącej: Łącznica L03P,L04P” „Wykonanie przepustów pod zjazdami: DDP 16,DDP 17” „Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): TG km 12+900 – 13+120 str.L i P; łącznica L01L węzeł Modliborzyce” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W 25/55-60, grubości 8 cm: TG 12+900-13+145, str.L i P” „Warstwa ścieralna – SMA 11 45/80-55, gr. 4 cm: łącznica L01L wezeł Modliborzyce” |
|||||||||||||||||||
„Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W, KR 1-2; DDL14” „Warstwa ścieralna – Beton asfaltowy AC 11S, KR 1-2; DDL16, DDL14” „Zabudowa przepustów, umocnienie kostką kamienną na podsypce 1:3: PH DDL12-0+282.02; PH 857-0+646.44; PH DDL05-0+764.78 „ |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Umocnienie stożków WS-5 Schody skarpowe WS-5 Deskowanie kap chodnikowych MS-13 Zbrojenie kap chodnikowych MS-13 Beton kap chodnikowych MS-13 Zbrojenie gzymsów MS-13 Beton gzymsów MS-13 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-14 Kapy za obiektem WD-15 Krawężnik za obiektem WD-15 Nawierzchnia kap z żywicy WD-15 Montaż barier WD-15 Montaż balustrad WD-15 Próbne obciążenie obiektu WD-15 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-15 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu WD-18 Montaż barier WD-20 Montaż balustrad WD-20 Próbne obciążenie obiektu WD-20 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa oświetlenia drogowego (ustawianie fundamentów) zasilanego z SO1 Budowa oświetlenia drogowego (ustawianie fundamentów) zasilanego z SO5 Budowa oświetlenia drogowego (Kabel + bednarka) zasilanego z SO6 SZR 6 Budowa zasilania urządzeń zasilanych z SZR6 Montaż kanału technologicznego Czyszczenie kanalizacji deszczowej km 13+000-18+000 Drenaż francuski – km 12+900-13+100 Drenaż pas rozdziału km 12+900-13+100 Kanalizacja deszczowa – MOP Prawy km 10+000 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 10+200, 13+000 Kanalizacja deszczowa – montaż osadników poziomych do studni wpadowych, montaż włazów studni km. 10+800 ZR-16 Odwodnienie wykopu ZR-16 Wykop P09 Profilowanie terenu pod geokratę P09 Układanie geokraty Wykonanie rowu K ZR-6 Prace wykończeniowe ZR-7 Prace wykończeniowe ZR-11 Prace wykończeniowe |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Konstrukcja sufitów podwieszanych – MOP Prawy i Lewy Montaż urządzeń centralnego ogrzewania – MOP Prawy i Lewy Montaż elewacji z płyt włóknowo cementowych – MOP Lewy Przepusty skrzynkowe: |