Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 Roboty zabezpieczające, usuwanie skutków roztopów. Rozbiórki budynków kubaturowych 3+338-3+360 |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 Roboty zabezpieczające. Udrożnienie rowów i przepustów drogowych, usuwanie zastoisk wody. „Nasyp: TG 12+540 – 12+820” „Nasyp pod chodnik: DD04; WD17 – 0+372” Rozbiórka poszerzeń z kruszywa : DDP18, DDP17 „Profilowanie skarp i rowów : DD04” „Wykop podi przepust stalowy z blach spiralnie karbowanych: Droga ekspresowa S19, PH S19L-13+028.22 – średnica przepustu: 80 cm” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Izolacja cienka WS-6 Izolacja ścianek zaplecznych WS-6 Betonowanie korpusów MS-13 Zbrojenie korpusu podpór MS-13 Deskowanie korpusu podpór MS-13 Betonowanie ścian bocznych MS-13 Zbrojenie ścian bocznych MS-13 Deskowanie ścian bocznych MS-13 Ciosy podłożyskowe MS-13 Ścianki zapleczne (deskowanie, zbrojenie, betonowanie) MS-13 Poprzecznice MS-13 Zasypka przyczółków MS-13 Izolacja cienka przyczółków MS-13 Odwodnienie zasypki przyczółka MS-13 Izolacja z papy – na szerokości kap chodnikowych WD-15 Umocnienie stożków WD-16 Schody skarpowe WD-16 Izolacja z papy – UN WD-16 Umocnienie stożków WD-17 Izolacja ścianek zaplecznych WD-16 Nawierzchnia kap WD-16 Nawierzchnia na kapach z żywicy WD-17 Drenaż za obiektem WD-17 Izolacja cienka WD-17 Zasypka obiektu WD-17 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: SO9 Budowa oświetlenia drogowego (montaż słupów, wysięgników) zasilanego z SO 9 droga DP2742L SO3 Budowa oświetlenia drogowego (montaż słupów) zasilanego z SO3 MOP trasa główna SO3 Budowa oświetlenia drogowego (łączenie słupów) zasilanego z SO3 MOP trasa główna Kanał technologiczny Kanalizacja deszczowa – KD-1 km 4+500 |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Obróbki blacharskie MOP Prawy i Lewy Prace hydrauliczne MOP Prawy i Lewy Hydroizolacja posadzki MOP Prawy i Lewy Przepusty skrzynkowe: |