Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 Roboty zabezpieczające, usuwanie skutków roztopów. „Odhumusowanie: PTP 2+900” „Humusowanie: DDP05 km 7+050-7+650 – skarpy; TG km 0+400-0+680, 7+600- 8+100, 5+800-5+900 – pas rozdziału” „Roboty ziemne – wykop: TG 4+550 – rów; TG od 2+900 do 3+000, TG od 5+900 do 6+100 – rów; DDP08, DD01 – rów” „Roboty ziemne – nasyp/GWN: TG od 2+900 do 3+200 + L01P/2P odc. „”b””” „Osuszanie nasypów: TG od 3+150 do 3+250, GWN; L01P odc. „”b””, GWN; TG od 2+920 do 3+200″ „Skarpowanie nasypu: TG km 4+550; TG od 2+900 do 3+000; TG od 5+900 do 6+100” „Skarpowanie nasypu: DDL06 – prace porządkowe + zbieranie nadmiarów gliny” „Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): DDP03- wjazdy” „Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6, grubości 15 cm: TG od 4+425 do 4+555” „Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm: TG od 4+425 do 4+555” „Rozbiórka poszerzeń dróg (podbudowa z kruszywa): DDP08” „Rozbiórka poszerzeń dróg (nasyp): DDP08” „Ekrany przeciwolśnieniowe – wykonanie fundamentów palowych: km 1+723 – 1+823 str. P; km 5+872 – 5+972 str. L; km 5+887 – 5+987 str. P” „Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż, wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: PH S19P-5+947,56; PH DDP05-0+763.18 – średnica przepustów: 80 cm” |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Humusowanie z obsianiem: TG 15+800 – 17+100; TG 17+400 – 17+800” „Profilowanie skarp i rowów: DDP17, DP2815L str. P” „Wykop: TG od 9+050 do 9+300; TG str. L 15+300 – 15+400; TG str. P 15+400 – 15+500; TG str. P 15+100 – 15+150” „Nasyp przeciążeniowy: TG 12+500 – 12+600” „Nasyp: TG 12+700 – 12+800; TG 12+700 – 12+800 – GWN; DD03 str. L 0+040 – WD16(0+155) – GWN PT str. L 15+100 – 15+300” „Ulepszenie nasypów: MOP prawy” „Zbrojenie skarp nasypu geosyntetykiem: TG 12+809 – 12+825” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: PT str. L 14+200 – 14+850, 15+050 – 15+650 ; PT str. P 13+400 – 13+850” „Warstwa mrozochronna C1,5/2: MOP Prawy; DD03 str. P” „Podbudowa pomocnicza C5/6 : MOP Prawy” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: PT str. P 13+500 – 13+800; PT str. L 14+400 – 15+200; TG 13+600 – 16+000 – pobocze” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5 – profilowanie: DD04 0+000 – 0+372” „Wykonanie korytka trójkątnego: DD03” „Krawężnik: Węzeł Modliborzyce , L03P” „Ustawianie słupków ogrodzenia: TG km 15+800 – 17+100” „Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej+ skropienie krawędzi: TG km 10+500 – 11+480 str.L i P” „Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): TG km 10+505-11+100, str.L; TG km 10+500-11+470, str.P ” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W 25/55-60, grubości 8 cm: TG km 10+500-11+480, str.L; TG km 10+490-11+480, str.P” „Ekrany akustyczne – wykonanie fundamentów palowych: EP-4.1 TG km 9+638 – 9+692 str. P” „Załadunek materiału z odkładu: TG 11+600” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Izolacja z papy UN WS-6 Izolacja ścianek zaplecznych WS-6 Schody skarpowe WS-9 Umocnienie skarp WS-9 Deskowanie UN na belkach MS-13 Zbrojenie UN na belkach MS-13 Betonowanie UN na belkach MS-13 Zasypki obiektu MS-13 Montaż wpustów i sączków MS-13 Umocnienie skarp WD-14 Schody skarpowe WD-14 Montaż dylatacji WD-15 Dylatacje (deskowanie, zbrojenie, betonowanie) WD-15 Zasypki obiektu WD-15 Montaż desek gzymsowych WD-15 Kotwy kap chodnikowych WD-15 Krawężniki na obiekcie WD-15 Kapy chodnikowe (deskowanie, zbrojenie, betonowanie) WD-15 Beton niekonstrukcyjny pod płyty przejściowe WD-15 Płyty przejściowe (deskowanie, zbrojenie, betonowanie) WD-15 Krawężniki za obiektem WD-16 Nawierzchnia kap z żywicy WD-17 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu – hydrofobizacja WD-17 Montaż desek gzymsowych WD-20 Krawężniki na obiekcie WD-20 Kapy chodnikowe (zbrojenie, deskowanie, betonowanie) WD-20 Izolacja cienka WD-20 Izolacja ścianek zaplecznych WD-20 Izolacja UN z papy WD-20 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: SO3 Budowa oświetlenia drogowego (montaż opraw) zasilanego z SO3 MOP trasa główna SO3 Budowa oświetlenia drogowego (łączenie słupów) zasilanego z SO3 MOP trasa główna SO1 Budowa oświetlenia drogowego (łączenie słupów) zasilanego z SO1 trasa główna Kanał technologiczny Kanalizacja deszczowa – montaż osadników poziomych do studni wpadowych km. 15+400 Montaż pierścieni odciążających km 4+400-4+500 Kanalizacja deszczowa – KD-1 km 4+500 Kanalizacja deszczowa – wpusty km 3+200-3+400 Kanalizacja deszczowa – wpusty MOP Prawy km 10+100 Kanalizacja deszczowa – KDZR16 km 13+000 Kanalizacja deszczowa – KD ZR14 km 12+500 „Drenaż drogowy: km 3+369” ZR-16 Wykop ZR-19 Wypompowanie wody |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Montaż podkonstrukcji aluminiowej na elewacji – MOP Prawy i Lewy Prace porządkowe – MOP Prawy i Lewy Układanie płytek na elewacji zewnętrznej – MOP Prawy i Lewy Wpięcie kanalizacji deszczowej do studni Przepusty skrzynkowe: |