Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. „Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych” Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 „USUWANIIE SKUTKÓW OPADÓW DESZCZU: Naprawa rozmytych skarp, odmulanie rowów, przepustów, odpompowywanie wody, naprawa poboczy: TG S19, WĘZEŁ SZASTARKA, DP2743L Osuszanie warstw nasypów: TG S19” „Zahumusowanie skarp z obsiewem: TG 7+400-7+600, 8+050-8+500 – pas rozdziału; TG km 5+210-5+640, str.P; TG 5+450-7+400 – pas rozdziału” „Uszczelnienie rowów geomembraną: TG 5+210 – 5+640, str.P” „Odhumusowanie: DDL04 ” „Roboty ziemne wykop: TG od 2+200 do 2+900 – rów; TG 4+900 – rów; TG 6+800; TG 7+000 „Roboty ziemne nasyp/GWN: TG od 2+920 do 2+930; Lewy pas tech. 4+900; TG od 7+825 do 7+954,6; DDL04 ; DDP08” „Wykonanie nasypu z gruntu z wykopu po ulepszeniu: Droga tymczasowa dojazd do 1+900; TG 2+920; TG 3+420; TG 5+930; TG 7+600; TG od 7+820 do 7+977; DDP08 od 0+100 do 0+120; DDP08 od 0+130 do 0+140” „Wykonanie wzmocnienia podłoża C0,4/0,5: DDL04; DDL05 ” „Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6, grubości 15 cm (KR6-KR5, st. postojowe MOP): TG S19 km 5+800-5+900” „Podbudowa zasadnicza z mieszanek niezwiązanych 0-31,5mm: TG od 5+800 do 5+900; TG od 5+980,15 do 6+260; DDL04; DDL05” „Skropienie emulsją powierzchni niebitumicznej: TG od 6+010 do 6+260, str. L i P” „Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: TG od 1+575 do 1+885, str.L i P; TG od 3+455 do 3+840, str. P i L; L01L, L02L” „Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): TG od 1+580 do 1+890, str. P; TG od 1+575 do 1+885, str. L” „Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W 25/55-60, grubości 8 cm: TG od 3+460 do 3+850, str. L i P” „Ściek trójkątny metodą ciągłego betonowania: TG S19 km 3+420-3+800 ; łącznice L01 i L02 ” „Wykonanie poboczy gruntowych: TG od 2+200 do 2+900; TG od 5+000 do 5+700; TG od 6+300 do 7+000” „Ściąganie przemoczonego gruntu: DDL05” „Rozbiórka dróg technologicznych poza śladem docelowych dróg dojazdowych: DDL05” „Naprawa dróg dojazdowych (ulepszenie): DDP03, DDP04, DDP05, DDL05, DDP07, DDP08” |
|||||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 „Odhumusowanie: PT str. L 18+075 – 18+125” „Wykop: TG 9+000 – 9+100; PT str. L 9+700 – 9+800; TG 11+000-11+050; TG 12+700 – 12+800 – wymiana gruntu; L03L, L04L” „Nasyp: TG PDsz11a – 10+890; 12+700 – 12+800 – wymiana gruntu; DW857” „Wykop rów, profilowanie skarp i poboczy: DG108739L, DDL14, DDL15b” „Osuszenie nasypów: DG108739L 0+120 – WD20(0+221) MOP Prawy wg TG 10+100 – 10+200; TG 10+765-10+895; DW857 DDL08 0+080 – 0+120” „Warstwa mrozochronna : DW857 0+000 – 0+100; L03L, L04L” „Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: DW857 0+000 – 0+100; L03L, L04L” „Podbudowa pomocnicza C5/6 : L03L, L04L” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: L03P, L04P; TG str. L i P 13+075 – 13+414; DW857 ” „Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5 – profilowanie: L03P, L04P; TG str. L i P 13+075 – 13+414; DW857” „Uszczelnienie rowu geomembraną: TG 17+300 – 18+000” „Humusowanie z obsianiem: TG 17+300 – 18+000” „Kostka betonowa: DW857” „Wykonanie krawężnika: DW857” „Skropienie emulsją powierzchni niebitumicznej: TG 13+110 – 13+414, str.L i P; L03P, L04P” „Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: TG km 9+305-9+755, str.P i L; TG 13+115 – 13+414, str.L i P; L03P, L04P” „Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 8+8 cm: TG km 9+300-9+755, str.P i L; TG km 13+110 – 13+414, str.L i P; L03P, L04P” „Wykop, przygotowanie podłoża, montaż, wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: S19 prawa PH S19P-17+218.51– średnica przepustu: 80 cm” |
|||||||||||||||||||
Roboty mostowe: Zasypki obiektu WS-4 Podwaliny betonowe WS-5 Dren za obiektem WS-6 Zasypki obiektu WS-6 Montaż dylatacji WS-6 Podwaliny betonowe pod stożki WD-7 Umocnienie skarp WD-7 Schody skarpowe WD-7 Ścieki przykrawężnikowe WD-10 Nawierzchnia na kapach z żywicy WD-14 Platforma pod UN WD-15 Montaż desek gzymsowych WD-16 Zasypki obiektu WD-16 Ścianki zapleczne (deskowanie, zbrojenie, betonowanie) WD-16 Krawężniki za obiektem WD-18 Deskowanie, zbrojenie, betonowanie kap za obiektem WD-18 Nawierzchnia kap WD-18 |
|||||||||||||||||||
Roboty branżowe: SO3 Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka, bez fundamentów) zasilanego MOP LEWY i PRAWY TRASA GŁÓWNA SO7 Budowa oświetlenia drogowego montaż fundamentów DW 857 SO10 Budowa oświetlenia drogowego montaż fundamentów SO3 Budowa oświetlenia drogowego montaż fundamentów km 9+700 – 10+500 Przebudowa lini NN 220 kv Kanalizacja deszczowa – wpusty regulacja km 3+400-3+800; Łącznica L01L, L02L Węzeł Szastarka Kanalizacja deszczowa – KDZR6 km 6+300 Kanalizacja deszczowa – KDZR3 – km 1+800 Kanalizacja deszczowa – KD-4 km 11+200 Kolizja wodociągowa W8 km 10+473-10+657 ZR-8 Wykop ZR-9 Wykop Przebudowa rzeki Sanna |
|||||||||||||||||||
Budowa MOP: Instalacja elektryczna podtynkowa – MOP Prawy Instalacja wodno-kanalizacyjna – MOP Prawy Stropodach MOP Prawy Stropodach MOP Lewy Ocieplenie ścian styropianem – MOP Lewy Tynkowanie – MOP LewyPrzepusty skrzynkowe: PZM_7a, Zbrojenie płyty zespalającej PZM_7a, Zbrojenie ścian czołowych PZM_7a, Betonowanie płyty zespalającej |