Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Odwodnienie budowy po opadach deszczu. Naprawa wymyć po opadach deszczu TG 1+600, łącznica L01P odc. „”b”” – Odmulanie i odbudowa rowów: TG km 3+600-7+200, 2+900, L01P obc.b – Naprawa poboczy: TG km 6+400-6+700 – Humusowanie skarp i terenów płaskich: TG km 3+600-8+400 – poprawa zahumusowanych skarp – Obsiew traw: TG km 3+600-7+200, TG km 2+900-8+950 Ponowny obsiew traw – Koszenie trawy: skarpy, rowy, pas rozdziału: TG km 3+000 – 9+000 – Wykop: TG km 0+000 – 0+350, TG km 0+735 – 1+568, DDP02, DDP08 – rów, DK19/74 odc. III+IV – Kształtowanie skarp i rowów: DK19/74 odc. III+IV – Naprawa poboczy: TG km 6+700-8+400 – Profilowanie zasypki poboczy: Drogi serwisowe – Profilowanie podbudowy pod ekrany ziemne: TG km 5+700-9+700 – Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm: DDP02 profilowanie |
|||||||||||||||||
– Umocnienie rowów za pomocą elementów prefabrykowanych: TG km 1+800-1+846 str.P, 1+861-1+940 str.P, TG km 1+625-1+650 – Fugowanie kostki granitowej: rondo węzeł Szastarka – Ściek skarpowy: TG km 2+941 str.P, L01P odc.b – Podwójnie powierzchniowe utrwalenie: Pasy technologiczne 6+000 – 7+500 – Warstwa ścieralna – SMA 11 45/80-55, gr. 4 cm, DK 19/74 str. L i P + rondo – Ekrany akustyczne – montaż wypełnień: EP-2 – Ekrany przeciwolśnieniowe – montaż podwalin: km 0+526 – 0+626 str. L i P – Bypass przy DK19 odc. 3 i 4 + Rondo DK19/74: rozbiórka – Rozbiórka warstwy mrozochronnej: TG 2+300-2+640 – Uzupełnienie wolnych przestrzeni pod poboczami: drogi serwisowe |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Odhumusowanie: Zjazdy DP2803L – Humusowanie skarp z obsianiem: TG 9+500 do 12+000, 13+000 do 18+137 poprawki – Wykop: TG 12+350 do 12+500 – odcinek zjawisk krasowych, TG str. L 10+800 – 11+000, DDP15, DW857 str. L – rów – Nasyp: MOP prawy enklawy, MOP prawy pod chodnik – piasek, PT str. P 13+050, Zjazdy DDL12 – Profilowanie skarp, poboczy i rowów TG str. L 10+800 – 11+000 – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: PT str. L 9+100 – 9+700, Zjazdy DDP18, DDP20, DDL12, MOP Lewy – podbudowa pod chodnik – Kruszywo 0/31,5 – profilowanie: PT str. L 13+050 – 13+330, PT str. P 13+200 – 13+370, MOP Lewy – Wykonanie przepustów pod zjazdami: DDL07, DG108738L |
|||||||||||||||||
– Obrzeże: MOP Lewy – Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej: MOP lewy – Wykonanie ogrodzenia: TG str P 9+500-12+000 – Warstwa ścieralna – SMA 11 45/80-55, gr. 4 cm: TG km 9+400-12+120 str.L – Warstwa ścieralna – Beton asfaltowy AC 11S, KR 1-2: DDL07, DW857 – Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W 25/55-60, grubości 8 cm: MOP Prawy – Rozbiórka kruszywa: DW857 bypass |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Umocnienie skarp – ścieki skarpowe PZDs-1 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu PZDdsz-8 Zabezpieczenie antykorozyjne betonu PZDsz-11a |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: SO 6 – Trasa główna – Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka) zasilanego z SO6 SO 7 – Węzeł Modliborzyce – Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka) zasilanego z SO7 SO 2 – Budowa oświetlenia drogowego (słupy, oprawy) zasilanego z SO2 Montaż kanału technologicznego Kanalizacja deszczowa – MOP km 10+000 (regulacja wysokościowa krat wpustów) Kanalizacja deszczowa – KD-ZR16a km 12+650-12+850 Drenaż francuski – km 13+000 – Łącznica L04L ZB-2 MOP Ułożenie warstw konstrukcji km 10+000 ZB-1 MOP Prace wykończeniowe km 10+000 |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: – robót nie prowadzono Przepusty skrzynkowe: |