Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Odwodnienie budowy po opadach deszczu. Naprawa wymyć po opadach deszczu TG 3+000 – 8+950 – Odmulanie i odbudowa rowów: TG km 7+500-7+800 – Humusowanie skarp i terenów płaskich: węzeł Szastarka L01P odc. B, DD03, DDP08, DK19 odc. 3-4, TG 7+600 – 7+690, TG km 2+950-8+950 – ponowne humusowanie pasa rozdziału – Obsiew traw: TG km 7+600 – 7+690, TG km 3+000-8+950 – ponowne obsianie pasa rozdziału, DK 19/74 odc.3-4, DDP08 – Uszczelnienie rowów geomembraną: węzeł Szastarka L01P odc. B – Wykop: TG km 0+000 – 0+348, TG km 0+735 – 1+568, TG km 2+290-2+650, DDP03, DK19/74 odc. III+IV – rów – Roboty ziemne nasyp/GWN: TG 0+000 – 0+350 + TG 0+738 – 1+560, BYPASS 6+250 – Wymiana gruntu wykop wraz z powtórnym wbudowaniem z ulepszeniem spoiwem hydraulicznym i zagęszczeniem: TG 0+000-0+120, (leje krasowe), TG 1+200-1+560 – Przygotowanie podłoża + Układanie geosyntetyków (wraz z wykonaniem warstwy transmisyjnej): TG km 0+000 – 0+150, TG km 0+900 – 1+075 – Wykonanie warstwy transmisyjnej: TG km 1+075 – 1+175 – Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): TG km 1+075 – 1+175, Wjazdy, DDP08, DDP01 |
|||||||||||||||||
– Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm: Wjazdy, DDP08, DDP01, DDL05 + DDP08 – pobocza – Uzupełnienie wolnych przestrzeni pod poboczami: drogi serwisowe – Profilowanie + zagęszczanie poboczy z KŁSM: drogi serwisowe – Badania geotechniczne po wykonaniu wykopów: TG km 0+000 – 0+348, 0+735 – 1+568, 2+295 – 2+645 – Umocnienie rowów za pomocą elementów prefabrykowanych: TG km 1+575 – 1+693; Łącznica L02P odc.b – Ekrany ekranach przeciwolśnieniowych – montaż podwalin: PZDd-2, PZDsz8 – Ekrany przeciwolśnieniowe – wykonanie ław fundamentowych: PZDdsz-8 km 5+996 – Ekrany przeciwolśnieniowe – montaż wypełnień: PZDd-2 – Ekrany akustyczne – montaż słupów na kotwach: TG km 2+995 – Ekrany przeciwolśnieniowe – montaż wypełnień: TG km 0+526, 1+723, 5+995 – Montaż drogowych barier ochronnych: pobocza TG km 4+509-4+559 str.L 7+942-7+979, 7+993-8+013 str.P – Odtworzenie terenu po bypassie + humusowanie: Bypass DK19/74 – Umocnienie poboczy z mieszanki niezwiązanej: DDP08 + DDP07 + DDP05 + DDP04 – Odwierty iniekcyjne: TG km 1+201-1+280 |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Odhumusowanie: Zjazdy DP2803L, DDP10 – Humusowanie skarp z obsianiem: TG 13+000 do 18+137 lokalnie naprawa szkód – Wykop: DG108738L, DW857, DD02, DDL09 – rów, TG 12+350 – 12+500 – rów 1,2×1,2m – Nasyp : Zjazdy DP2803L, DDL13, DDP13 – pobocze, L04P, L03P – uzupełnienie – Profilowanie skarp, rowów i poboczy: TG str. P 12+500 – 12+620, DDL14 – Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: DDL11, TG 12+350 – 12+500 – zjawiska krasowe – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: TG str. L i P 12+700 – 12+950, TG str. L i P 12+550 – 12+620 – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5 – pobocze uzupełnienie (naprawa szkód): TG str.P 14+400 – 15+100, L04P – Kruszywo 0/31,5 – profilowanie: TG str. L 12+650 – 12+900, L04L – Podbudowa pomocnicza C5/6: TG str. L i P 12+500 – 12+620 |
|||||||||||||||||
– Wykonanie zasypki materaca warstwą separacyjną – zjawiska krasowe uzależnione od wyników badań geologicznych: TG 12+350 – 12+500 – Rozłożenie geotkaniny 800 kN – uzależnione od wyników badań geologicznych (zjawiska krasowe): TG 12+350 – 12+500 – Obrzeże: MOP Prawy – Wykonanie opaski z płytek chodnikowych: MOP prawy – Ściek: MOP prawy – Wykonanie ogrodzenia: TG 9+500 do 12+000 – Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): MOP Lewy – Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W: MOP Lewy, DDP10 – Warstwa ścieralna – Beton asfaltowy AC 11S, KR 1-2: DDp10, DDL07 wjazd serwisowy – Kruszenie materiału z wykopu: TG 12+350 – 12+500 – Załadunek materiału z hałdy: TG 12+200 – 12+300 – Ulepszanie warstwy separacyjnej na głębokość 20 cm spoiwem hydraulicznym – odcinek krasowy: TG 12+350 – 12+500 – Ekrany przeciwolśneniowe – montaż podwalin: TG km 10+700 – Ekrany akustyczne – montaż podwalin: EP-4.1 TG km 9+638 – 9+962 str. P, EP-5.1 i EP-5.2 – Ekrany akustyczne – montaż wypełnień: EP-4.1 TG km 9+638 – 9+962 str. P – Odbudowanie kinety rowu: DW857 – Oznakowanie poziome: TG km 6+400 – 8+900 i 9+600 – 12+000 str.L – Wykonanie fundamentów pod konstrukcję bramową SZR: km 12+840 |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Umocnienie skarp – humusowanie PZDd-2 Odwodnienie izolacji MS-13 Montaż wpustów i sączków MS-13 Kapy za obiektem MS-13 Montaż barier MS-13 |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: SO1 – Demontaż 2 słupów, 2 fundamentów i kabla oświetleniowego oraz przejścia SZR pod TG na odcinku występowania krasów SO 4 – MOP Felinów strona lewa – Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka, bez fundamentów) SO 7 – Węzeł Modliborzyce – Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka) zasilanego z SO7 Montaż kanału technologicznego Kanalizacja deszczowa – km 12+650-12+850 (montaż krat wpustów) Km 0+700 – 5+200 – oznakowanie pionowe wodociągów |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Płytki wewnętrzne – MOP Prawy i Lewy km 10+000 Przepusty skrzynkowe: |