Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Uszczelnienie rowu geomembraną: TG 3+900-4+060, str.L; TG 3+880-4-236, str.P; TG 4+800-4+960, str.P; TG 4+560-4+760, str.P – Humusowanie: TG 3+900-4+300, str.L – skarpy; TG 3+970-4+300, str.P – skarpy; TG 4+800-4+960, str.P – skarpy; TG 4+560-4+760, 3+880-3+980, str.P – geomembrana; TG 5+300-5+500, str.P – skarpy – Roboty ziemne wykop: TG 1+400 – 1+600; TG 7+954 – 7+976; TG 6+950 – 7+100; WS-3 – rów; DDL 05 – Roboty ziemne nasyp/GWN: TG S19 km 1+150 – 1+900; TG S19 km 2+963 – 3+385; TG S19 km 3+900 – 4+000; TG S19 km 7+500 – 7+600 – Wykonanie nasypu z gruntu z wykopu po ulepszeniu: TG 1+815-1+865; TG 2+900-3+200; TG 3+150 3+350; TG 3+850; TG 4+510-4+515; TG 5+900 -5+950; DDP07 0+280-0+365; L02P – Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6, grubości 15 cm (KR6-KR5, st. postojowe MOP): TG od 1+550 do 1+650; TG S19 km 3+425-3+700 – Podbudowa zasadnicza z mieszanek niezwiązanych 0-31,5mm: TG S19 km 3+425-3+850 – Wykonanie pobocza z mieszanki kruszyw niezwiązanych 0/31,5mm: TG 0+600 – 1+100 |
|||||||||||||||||
– Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: WD7 od 0+000 do 0+439; TG od 2+080 do 2+260, str.L i P; TG od 2+620 do 2+880, str.P; TG od 8+040 do 8+270, str. L i P – Podbudowa zasadnicza – Beton asfaltowy AC 22P 35/50, KR5 – KR7 grubości 16 cm (8+8): TG od 2+080 do 2+290 str.L i P – Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W PMB 25/55-60, KR3 – KR7 grubości 8 cm: TG od 2+605 do 2+820, str.L; TG od 2+620 do 2+800, str.P; TG od 8+045 do 8+270, str.L i P – Ściek trójkątny metodą ciągłego betonowania: TG 0+600; TG 2+750; TG 4+550 – Ściek skarpowy trapezowy (KPED 01.24): S19 km 3+900-4+200, 4+750 – Ściek trójkątny: DDP01, DD01 – Kostka betonowa, grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, grubości 3 cm (chodniki): DP2743L – Korytka muldowe: TG od 3+900 do 4+200, 4+750 – Płytki chodnikowe: TG od 3+900 do 4+200, 4+750 |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Odhumusowanie: TG 9+100 – 9+200 – Humusowanie: TG 13+900-14+800 – rów + skarpa, str.L; TG 14+700-14+900 – rów + skarpa, str.P – Wykop: TG 9+200 – 9+500; TG 12+000-12+700; TG 12+600 – 12+700 (wymiana gruntu); TG 13+400 L03P – Nasyp: TG PZDsz11 – 10+850; TG 11+250 – WS 12; TG 12+000 – 12+400; TG 12+600-12+700 – wymiana gruntu; TG PZM(13+415) – 13+450; TG 14+200 – pas rozdziału; TG 15+100 – 15+600, str. L – pas technologiczny; TG 15+800 – 16+100, str. P – pas technologiczny; DD03 0+040 – WD16(0+155) DW857 – Profilowanie skarp, poboczy i rowów: TG 13+500 – 15+600 str. L; TG 13+500 – 17+150 str .P; TG PZDsz11 – 10+850; TG WS12 – 11+300; DDL15a – Osuszenie nasypów: TG PZDsz11 – 10+850; TG 11+300 – WS 12; TG PZM(13+415) – 13+450; DD03 0+040 – WD16(0+155); DG108739L 0+120 – WD20(0+221) – Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5: TG 9+425 – 9+675; TG 13+350 – 13+415; DW857 0+525 – 0+642; DDL14 0+300 – 0+650 – Warstwa mrozochronna z mieszanki związanej C1,5/2: DW857 (WD14) – Podbudowa pomocnicza C5/6: DW857 (WD14) – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: TG 15+600 – 17+250 str.L -pobocza; TG 13+530 – 13+787 str. L; TG str. P 13+645 – 14+900; 15+300 – 17+250 str. P; DW857 – Skropienie emulsją powierzchni bitumicznej: TG 9+750 – 10+500, str.L i P – Warstwa wiążąca – Beton asfaltowy AC 16W 25/55-60, grubości 8 cm: TG km 9+770-10+500, str.L – Ułożenie geomembrany: TG 13+900-14+800 – rów + skarpa, str.L; TG 14+700-14+900 – rów + skarpa, str.P – Wykonanie ścianek szczelnych: TG 12+700; TG 12+638 – Ściek trójkątny wykonywany metodą ciągłego betonowania: TG 9+764-10+173 |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Deskowanie gzymsu PZDd-2 Zasypka obiektu WS-4 Izolacja elementów prefabrykowanych WS-4 Zasypki obiektu WS-5 Montaż desek gzymsowych na skrzydłach WS-5 Betonowanie gzymsów na skrzydłach WS-5 Montaż desek gzymsowych WS-6 Układanie krawężników WS-6 Układanie ścieku przykrawężnikowego WD-7 Nawierzchnia z żywicy na kapach chodnikowych WD-7 Zasypki obiektu PZDdsz-8 Zasypki obiektu PZDdsz-11a Izolacja prefabrykatów betonowych WS-9 Montaż dylatacji WD-10 Deskowanie ścianek zaplecznych WD-10 Betonowanie ścianek zaplecznych WD-10 Zbrojenie ścianek zaplecznych WD-10 Beton niekonstrukcyjny pod płyty przejściowe WD-10 Zasypki obiektu WD-10 Krawężniki na obiekcie WD-10 Montaż desek gzymsowych WD-10 |
|||||||||||||||||
Zasypki obiektu WS-12 Zbrojenie kap chodnikowych WD-14 Betonowanie kap chodnikowych WD-14 Krawężniki na obiekcie WD-14 Montaż desek gzymsowych WD-17 Deskowanie ścianek zaplecznych WD-17 Zasypki obiektu WD-17 Montaż dylatacji WD-18 Betonowanie dylatacji WD-18 Zbrojenie dylatacji WD-18 Deskowanie dylatacji WD-18 Beton niekonstrukcyjny pod płyty przejściowe WD-18 Krawężniki na obiekcie WD-18 Zasypki obiektu WD-18 Zbrojenie płyt przejściowych WD-18 Betonowanie płyt przejściowych WD-18 Montaż desek gzymsowych WD-18 Deskowanie UN WD-20 Zbrojenie UN WD-20 Trasowanie kabli sprężających WD-20 |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Budowa oświetlenia SO1 Budowa oświetlenia SO2 Budowa oświetlenia drogowego – S03 Budowa oświetlenia SO7 (L03 i 04P) Kanalizacja sanitarna – MOP km 10+000 (zagęszczanie warstw zasypki przy oczyszczalni ścieków) Kanalizacja deszczowa – ustawienie włazów żeliwnych wpustowych C250 oraz D400 km 11+050-11+200, 0+300-0+700 Kanalizacja deszczowa – regulacja wpustów pod ściek trójkątny w km 0+300-0+700 i 3+400-3+700 Kanalizacja deszczowa – MOP km 10+000 Kanalizacja deszczowa – KD-2a km 6+400 Kanalizacja deszczowa – KD-3 km 11+050-11+200 Kanalizacja deszczowa – KDZR9 km 8+260 Kanalizacja deszczowa – KDZR10 km 10+650-10+700 ZR-11 Układanie warstw konstrukcji zbiornika ZR-17 Układanie płyt żurowych Umocnienie skarp matą kokosową w jarze km 10+755 Wykonanie narzutu kamiennego w jarze km 10+755 Obruk z kamienia naturalnego – P09 |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Zbrojenie stropodachu – MOP Prawy Betonowanie stropodachu – MOP Prawy Zbrojenie i deskowanie stropu pomieszczenia socjalnego – MOP Prawy Murowanie attyki – MOP prawy Przepusty skrzynkowe: |