Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Odwodnienie budowy po opadach deszczu. Naprawa wymyć po opadach deszczu TG 0+000 – 8+950 – Humusowanie skarp i terenów płaskich: TG km 2+750-2+850, DDL01a, L01P odc a L02P odc b, TG km 7+650-7+700 P, DDL07, DDL05 , DDP03, DDP07 – Ponowny obsiew traw: TG km 2+980-3+200, 4+300-8+800, L02P odc b – Wykop: TG 2+295-2+645, TG 0+735 – 1+568 – Roboty ziemne nasyp/GWN: TG 0+000 – 0+100, TG 0+735-1+568 – Układanie geosyntetyków: TG 2+295 – 2+645 – Wymiana lejów krasowych: TG km 2+295 – 2+645, TG 0+735 – 1+568 – Profilowanie warstwy C04/0,5 + doprowadzenie do parametrów odbiorowych: TG km 0+000 – 0+100 – Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6, grubości 15 cm: TG 0+735-1+568 – Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm: TG 0+735-1+568 |
|||||||||||||||||
– Odwierty pod iniekcje niskociśnieniowe: TG km 5+980-6+154 – Odmulanie rowów: TG km 2+750-3+400, 6+600-7+150, L01P odc b, L02P odc b – Ponowne humusowanie skarp: TG km 4+300-8+800, L02P odc b , L02L, TG km 2+750-3+400, L01P odc b – Nasyp z wykopu + załadunek z hałd: TG 0+735 – 1+568, TG 2+400-2+640 – Wykop rowków do naciągu geosyntetyku: TG 2+295 – 2+645 – Profilowanie podłoża pod warstwę transmisyjną: TG 2+295 – 2+645 – Profilowanie warstwy transmisyjnej: TG 2+295 – 2+645 – Wykonanie warstwy C0,4/0,5 stabilizacja + profilowanie: TG 0+735 – 1+568 – Profilowanie warstwy C0,4/0,5 pod stabilizację: TG 1+320-1+568, TG 2+475 – 2+645 – Warstwa mrozochronna z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego CBR>=35%. grubości 22 cm: TG km 0+735 – 1+568 – Dogęszczanie warstwy mrozoochronnej do parametrów odbiorowych: TG 1+320-1+568 – Pompowanie iniektu: TG km 5+980-6+154 |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Odwodnienie budowy po opadach deszczu, naprawa rozmytych skarp i rowów, pompowanie i spuszczanie zalegającej wody lokalnie TG 9+000 do 18+137 – Humusowanie skarp z obsianiem: DW 857, Łącznice L03L i L04L, TG 9+000 do 18+137 – usuwanie szkód – Wykop: TG 12+200 – 12+350 – zjawiska krasowe, DW857, DG108738L, DDL16, DDL17, L04L – rów – Profilowanie skarp, rowów i poboczy: DW857, DDL16, DDL17, L04L, DDP12 – Obrzeże: MOP Prawy i Lewy – Wykonanie opaski z płytek chodnikowych: MOP Prawy i Lewy – Krawężnik betonowy: TG 12+540 do 12+830 P – Ściek trójkątny wykonywany metodą ciągłego betonowania: TG 12+640 do 12+850; łącznica L04L – Wykonanie umocnienia skarp nasypu płytą ażurową: TG 12+540 do 12+830 P – Wykonanie nawierzchni betonowej C35/45 gr. 25cm: MOP Prawy i Lewy – Warstwa ścieralna – SMA 11 45/80-55, gr. 4 cm: MOP Lewy – Rozłożenie geotkaniny: TG 12+200 – 12+350 |
|||||||||||||||||
– Kruszenie materiału z wykopu: TG 12+200 – 12+350 – Wykop rowka 1,2 x 1,2 m: TG str. L i P 12+200 – 12+350 – Nasyp: DG108738L , TG str. L 11+300 – 11+400 – pobocze, Zjazd DDL12 – Nasyp (odcinek krasowy): TG 12+200 – 12+350 – Odmulanie rowów i profilacja: DDP16,DDL16, DDP17, DDL14, DG108738L, L03L i L04L – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5: TG 12+650 – 12+800 – pod cieki, DDP20, DDL17, DDP17 – pobocze, MOP Prawy – chodnik – Kruszywo 0/31,5 – profilowanie: TG str. P 9+100 – 9+400, TG str. P 8+900 – 9+100 – Umocnienie skarp ażurami: TG 12+540 do 12+830 – Ściek: MOP Prawy i Lewy – Wykonanie krawężnika przy ścieku o zmiennej niwelecie: TG 12+790 do 12+830 L i P – Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej: MOP prawy – Montaż wypełnień: ekran akustyczny EL-6.1 TG km 11+254 – 11+300 str. L i EL-6.2 TG km 11+300 – 11+394 str. L – Ekran przeciwolśnieniowy: wiercenie i betonowanie pali: TG km 12+578 – 12+678 str. L+P – Wykonanie pętli indukcyjnej TC03 – SZR węzeł Modliborzyce |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Schody skarpowe MS-13 Podwaliny betonowe MS-13 |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: Przebudowa zasilania kamer wg nowego projektu położenia urządzeń SZR. – Węzeł Szastarka SO 7 – Węzeł Modliborzyce – Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka) zasilanego z SO7 Montaż kanału technologicznego Kanalizacja deszczowa – km 12+650-12+850 (montaż krat wpustów) Kanalizacja deszczowa – km 10+000 MOP LEWY (regulacja wysokościowa włazów oraz krat studni) ZR-18 Odpompowywanie wody ze zbiornika |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Płytki wewnętrzne – MOP Lewy km 10+000 Płytki wewnętrzne – MOP Prawy km 10+000 Szpachlowanie MOP Lewy Przepusty skrzynkowe: |