Roboty ogólnobranżowe: Przygotowanie dokumentów Wykonawcy. Prace projektowe: uzyskanie zatwierdzania STWiORB. Nadzory autorskie: – przygotowanie i przekazanie opinii do otrzymanych KNA – udzielanie bieżącej informacji Wykonawcy w sprawie zastosowanych rozwiązań projektowych Nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi pracami. Nadzór archeologiczny na całym odcinku pasa drogowego podczas wszelkich prac ziemnych. Nadzór saperski. Stałe przeglądy oznakowania tymczasowego wraz z konserwacją jego elementów w obrębie całego zadania. |
|||||||||||||||||
Roboty drogowe: SEKCJA 1-2 – Odwodnienie budowy po opadach deszczu Naprawa wymyć po opadach deszczu TG 0+000 – 8+950 – Humusowanie skarp i terenów płaskich: DDP03, DDL07, DDL05, DDL06, Dk 19/743 TG 8+100-8+160 str. P, DDL08 – Obsiew traw: TG 3+000 – 5+700 str.P+L, DDL05 – ponowny obsiew traw, DDL07, 2+950 – 2+980 str. P i L, DDL05, DDP03 – Wykop: TG km 0+000 – 0+348, TG km 1+845 – 2+045, TG 2+700 – Roboty ziemne nasyp/GWN: DDP07, DDP08 – pobocze, TG 2+400-2+640 – Układanie geosyntetyków: TG km 0+735 – 1+568, TG km 2+545-2+645 – Wymiana lejów krasowych: TG km 0+735 – 1+568, TG km 2+295 – 2+645 – Warstwa mrozochronna z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego CBR>=35%. grubości 22 cm : TG km 2+295 – 2+645″ -Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C0,4/0,5, grubości 25 cm (KR6-KR3, zat. autobusowe, st. postojowe/kontroli MOP, pasy technologiczne): TG km 2+295 – 2+645, TG 0+000-0+110 – Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C5/6, grubości 15 cm: TG km 1+320-1+568 – Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm: TG km 1+320-1+568 |
|||||||||||||||||
– Przygotowanie podłoża + rozpoznanie geotechniczne TG km 0+100-0+200, TG km 2+295 – 2+645 – Wykonanie gwoździowania pod materace km 0+750 do 1+200 – Wykonanie Skarpowania i wykopu pod materace km 0+750 do 1+200 – Warstwa transmisyjna: TG km 0+735-1+568 – Iniekcje niskociśnieniowe: TG km 5+975 – 6+202 – Ekran ziemny EL-3 (wykonanie podbudowy z kruszywa) – Nawierzchnia z AMG: AC 11 AF AMG TG km 8+950 – 9+350 str.P, AC 16 W AMG TG km 8+950 – 9+350 str.P i L – SMA AMG TG km 8+900 – 9+400 str.P i L – Odmulanie rowów: TG 7+150-7+700 P, DDL05, DK19/74 – Ponowne humusowanie skarp: TG km 7+150-7+700 – Wykop rowków do naciągu geosyntetyku: TG 1+275-1+320 – Układanie geosyntetyków: TG 1+275-1+320 – Profilowanie warstwy C0,4/0,5 pod stabilizację: TG 2+475 – 2+645 – Odwierty pod iniekcje niskociśnieniowe: TG km 5+980-6+154 – Odwodnienie budowy po opadach deszczu, Naprawa wymyć po opadach deszczu TG 0+000 – 8+950 – Osadzanie gniazd montażowych – Kopanie otworów pod konstrukcje kratowe – Wymiana lejów krasowych: TG km 2+295 – 2+645, TG 0+735 – 1+568 – Podbudowa asfaltowa AC22P 35/50 KR3-7 – Nasyp z wykopu + załadunek z hałd: TG 0+735 – 1+568, TG 2+400-2+640 – Wykonanie warstwy C0,4/0,5 stabilizacja + profilowanie: TG 0+735 – 1+568 |
|||||||||||||||||
SEKCJA 3-4 – Odmulanie rowu i profilacja: L03L, L04L, TG 12+800 – 12+900 – Humusowanie skarp z obsianiem: TG 9+000 do 18+137 – usuwanie szkód, Łącznica L04L i L03L; DW 857; DDL13, TG km 12+900-12+980 – Wykop: DG108738L, DDL10, DW857 – rów, TG 12+198 do 12+220 – rowek kotwiący, 12+200-12+350, rów 12+950 – Nasyp: TG 11+600, 10+400, 11+400 – pas rozdziału i pobocza, PT str. L 12+650 – 12+900 – piasek TG 12+200 – 12+350 – zjawiska krasowe; DDL15a, 12+650-12+950 pas rozdziału, DG108738L – Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5– odcinek zjawisk krasowych: TG 12+200 – 12+350, 12+200-12+500 str. L – Podbudowa zasadnicza kruszywo 0/31,5 – pobocze: TG 9+061 – 9+464 str. P, 10+369 – 10+504 str. P, 11+393 – 11+597 str. P, 11+550 – 11+651 str. L, TG str. L i P 13+500 – 18+100 – uzupełnienie (naprawa szkód), DDL15b, TG strP 11+500 – pobocze – Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod chodnik: MOP prawy i lewy – Rozłożenie geotkaniny 800 kN – uzależnione od wyników badań geologicznych (zjawiska krasowe): TG 12+200 do 12+350 – Obrzeże: MOP Prawy i Lewy – Wykonanie opaski z płytek chodnikowych: MOP Prawy i Lewy – Ściek o zmiennej niwelecie: TG km 12+790 do 12+830 L i P – Umocnenie dna rowów: DG 108738L – Wykonanie umocnienia skarp płytą ażurową: TG 12+540 do 12+830 str. L – Wykonanie krawężnika przy podstawie skarpy: TG 12+540 do 12+830 str. L – Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej: MOP Prawy i Lewy |
|||||||||||||||||
– Ekran ziemny EP-4.2 (wykonanie podbudowy z kruszywa, montaż konstrukcji stalowej) – Ekran ziemny EP-4.3 (wykonanie podbudowy z kruszywa) – Ekran ziemny EL-3 (wykonanie podbudowy z kruszywa) – Załadunek materiału z hałdy:TG 12+350 – 12+500, 12+500-12+600, L04L enklawa – Krawężnik kamienny: dojazdy do obiektu MS13 – Profilowanie skarp, rowów i poboczy: DDL14, DDL15a – Wykonanie montażu elementów małej architektury- huśtawki – MOP lewy – Kruszenie materiału z wykopu: TG 12+200 – 12+350 – Ekran przeciwolśnieniowy: wiercenie i betonowanie pali: TG km 12+578 – 12+678 str. L+P – Montaż bramownic – Podbudowa pomocnicza C5/6: TG str. L i P 12+193-12+505 – Odbudowanie kinety rowu: DP2803L – Warstwa mrozochronna : TG 12+200-12+500 str. P, 12+193-12+505 – Oznakowanie pionowe: betonowanie słupków – Nasyp Zjazdy DP2803L – Wykop, przygotowanie podłoża, wykonanie ławy, montaż,wykonanie zasypki przepustu stalowego z blach spiralnie karbowanych: Pasy technologiczne-lewe PH PTL-17+370.18, Pasy technologiczne-lewe PH PTL-17+735.18 – średnica przepustu: 50 cm – Załadunek materiału z odkładu: TG 10+400, 10+500 , 12+900, 12+350-12+500 |
|||||||||||||||||
Roboty mostowe: Podwaliny betonowe MS-13 Umocnienie skarp MS-13 Próbne obciążenie obiektu MS-13 |
|||||||||||||||||
Roboty branżowe: SO 7 – Węzeł Modliborzyce – Budowa oświetlenia drogowego (kable, bednarka) zasilanego z SO7 Montaż kanału technologicznego Przebudowa zasilania kamer wg nowego projektu położenia urządzeń SZR. – Węzeł Szastarka Przebudowa zasilania kamer wg nowego projektu położenia urządzeń SZR. – Węzeł Modliborzyce Ponowna przebudowa przejścia SZR02 przez TG km 2+550 SO 7 – Węzeł Modliborzyce – Budowa oświetlenia drogowego (fundamenty, słupy, oprawy) zasilanego z SO7 L04L SO 6 – Węzeł Modliborzyce – Budowa oświetlenia drogowego (fundamenty, słupy, oprawy) zasilanego z SO6 Sieć wodociągowa i kanalizacja sanitarna km 10+000 MOP PRAWY, MOP LEWY – Roboty wykończeniowe Kanalizacja deszczowa – wpusty km 1+467-1+568 Czyszczenie kanalizacji deszczowej: – odcinek fi 800 W-2.1/1 – Sw-2.1/1 – odcinek fi 800 W-6.1/1 – Sw-6.1/1 – odcinek fi 630 Sw-Zr6/2 – Sw-Zr6/1 – odcinek fi 800 Sw-Zr6/1 – S-Zr6/1 Drenaż kompozytowy – km 12+500 – 12+617, km 12+685 – 12+840 ZR-18 Odpompowywanie wody ze zbiornika |
|||||||||||||||||
Budowa MOP: Płytki wewnętrzne – MOP Lewy km 10+000 Płytki wewnętrzne – MOP Prawy km 10+000 Montaż instalacji w kotłowni- MOP Lewy km 10+000 Montaż instalacji w kotłowni- i – MOP Prawy km 10+000 Montaż wentylacji – MOP Lewy km 10+000 Montaż wentylacji – MOP Prawy km 10+000 Biały montaż – MOP Lewy km 10+000 Biały montaż- MOP Prawy km 10+000 Szpachlowanie- MOP Prawy km 10+000Przepusty skrzynkowe: PZM07a – prace wykończeniowe PZŁ 01 – Iniekcje niskociśnieniowe pod obiektem (wiercenia) PZŁ 01 – Iniekcje niskociśnieniowe pod obiektem PZŁ 02 – Iniekcje niskociśnieniowe pod obiektem (wiercenia) |